Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailu päättyi, kuukausi ehdittiin olla aika tiiviisti onnellisena yhdessä-miten toipua?

Vierailija
12.08.2016 |

Oltiin puolet viikoista yhdessä,käytiin samoissa harrastuksissa, pieni reissu ja ihan arkijuttuja laiteltiin. Mies koki kuitenkin,että ratkaiseva juttu puuttuu väliltämme. Olin mutrheen murtama. Nyt muutaman päivän jälkeen mies laittoi viestiä, että oli tunteita minuun ja oikein mukavaa, mutta liikaa suunnitelmia liian pian minun taholtani. Joo, olen luonteeltani ja temperamentiltani ja työltäni pitkänlinjan suunnittelija,se ei toimi ainakaan tuoreessa suhteessa. Palaute oli hyvästä, vaikka menetyshän aina on, kun hyvä suhde loppuu. Opin, että on keskityttävä hetkeen. Mutta ihanaa aikaa sain hänen kanssaan viettää.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyy tuo on, että mukamas liikaa suunnitelmia.

Vierailija
2/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko perusteluja esittää?

Itse en jatkaisi tapailusuhdetta, huom tapailua, jos mies puhuisi yhteenmuutosta, kihloista, lapsissa, yms. ensinmäiden kuukauden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tasokas mies ap:lle - oli hetken hauska tapailla ja paneskella. Taas yksi alfaleski lisää kasvamassa.

Vierailija
4/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en jatkaisi tapailusuhdetta, huom tapailua, jos mies puhuisi yhteenmuutosta, kihloista, lapsissa, yms. ensinmäiden kuukauden aikana.

Jos olisin tosissani kiinnostunut, niin ei haittaisi puheet. Tai vähän riippuu siitä, miten noista asioista puhutaan. Mulla ja miehellä oli ainakin sellaista kevyttä huumorilla höystettyä juttua naimisiinmenosta jo ekoina viikkoina. Ei ahdistanut, kun olin niin ihastunut.

Vierailija
5/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäkissa?

Vierailija
6/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toipua? Siten, että pistät elämäsi oikeisiin mittasuhteisiin. Mm. Mietit, miten toimitaan 30-vuotisesta avioliitosta.

Vierailija
7/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki nyt niin ruman tempun, että parempi vaan parantua "tunteista".  Elämä jatkuu - unohda tuollainen luuseri.

Vierailija
8/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mies uskalla suutaan aukaista sillä hetkellä, kun naisen puheet alkavat mennä omasta mielestä turhan  vauhdikkaiksi tai etenee liian nopeaan, turha tosimiehen jälkikäteen selitellä mitään. Kiinnostus loppui muuten tai uusi nainen kuviossa. Ihan turha selitellä mitään. Arvostan suoraryhtisyyttä ja tuossa ap-tapauksessa mies ei sitä edustanut.

Vierailija
9/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä, jolle olin ilmeisesti laastarisuhde. Juuri eronnut, kaikki asit hakusessa. Eipä tuolta voinut enempää odottaakaan.

Vierailija
10/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostaa minulta. Olen itse sellainen, että kun ihastun, niin todellakin haluan olla toisen kanssa ja suunnitelmiakin löytyy. Tätä monet miehet kavahtivat vuosien ajan, kunnes törmäsin sattumalta samanlaiseen ihmiseen, kuin minä olen. Kaikki loksahti paikoilleen. Ap, tarvitset vain miehen, joka on samanlainen kuin sinä.

Vierailija
11/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuossa on ongelma, nelisen viikkoa yhdessä vain? Jos sinun huolesi ovat noin pienet, niin kevyttä on elämäsi. Älä ota kaikkea niin tosissaan ja hössötä parin viikon aikana yhtä paljon kuin jotkut vuoden aikana. Rauhoitu, niin kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
12/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit itkee kuukauden jutun perään. Mun mielestä edes joku 3-4:n kk:n juttu ei ole vielä vakavaa, mutta mä oonkin vanha akka.

Vierailija
13/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos mulla on lapset tiettyinä aikoina ja työn puolesta omia haasteita, niin en voi lyödä lukkoon asioita puolen vuoden päähän ensi tapaamisilla.

Vierailija
14/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuulostaa minulta. Olen itse sellainen, että kun ihastun, niin todellakin haluan olla toisen kanssa ja suunnitelmiakin löytyy. Tätä monet miehet kavahtivat vuosien ajan, kunnes törmäsin sattumalta samanlaiseen ihmiseen, kuin minä olen. Kaikki loksahti paikoilleen. Ap, tarvitset vain miehen, joka on samanlainen kuin sinä.

Sama! Vuosien ajan toistin samaa kaavaa kuin ap ja ajattelin jo luovuttaa miesten tapailun suhteen. Mutta sitten tapasin miehen jonka kanssa ekat treffit kestivät viikon, tehtiin suunnitelmia jo vuodenkin päähän, olin viikon reissussa parin viikon tuntemisen jälkeen ja joka päivä juttelimme yli tunnin puhelut, tapasin miehen vanhemmat parin päivän jälkeen ja kaikki tuntui vain kun olisimme tunteneet jo ikuisuuden. Nyt päälle vuosi myöhemmin olen edelleen korviani myöten rakastunut ja välillä mietin näitä "ikisinkku" vuosiani ja jos tarvitsin ne saadakseni tämän kaiken mitä minulla nyt on niin ne olivat sen arvoisia, koska nyt minulla on kaikki se mistä haaveilinkin.

Vierailija
15/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies teki nyt niin ruman tempun, että parempi vaan parantua "tunteista".  Elämä jatkuu - unohda tuollainen luuseri.

Et voi olla tosissasi?! :D

Eli sinusta ei voi "jättää" jos tuntuu, että suhde ei ole sinua varten vaan pitää mennä naimisiin, perustaa perhe, jne, kun ollaan tapailemaan ryhdytty.

Voi mies parkoja... ajanviettäminen = sitoutuminen loppuiäksi.

Vierailija
16/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa suhteessa (olettaen, että puhutaan aikuisista ihmisistä) EI selvitetä suhteen aluksi, mitä toinen ajattelee lapsista, avioliitosta ym. tärkeistä asioista???

Ei olisi tullut aikanaan mieleenkään alkaa seurustelemaan miehen kanssa, jolla ei ole samoja tavoitteita ja ajatuksia elämästä! Minä halusin naimisiin ja monta lasta, joten todellakin selvitin tapailemieni miesten mielipiteen noista asioista. Ihmetyttää ne ihmiset, jotka päätyvät jopa naimisiin saakka, ja alkavat vasta sitten ihmettelemään, että mitäs nyt tehdään, kun ei tuo mies tahdokaan lapsia vielä vuosiin...

Puhukaa ihmiset rohkeasti omista toiveistanne! Ei ole tarkoitus pysyä suhteessa vain suhteen vuoksi, vaan tapailun tarkoituksena on löytää itselle sopiva ihminen. Älkää tuhlatko aikaa vääriin miehiin/naisiin. Väärä kumppani pelästyy tulevaisuudensuunnitelmia, oikea ei. 

Vierailija
17/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos mulla on lapset tiettyinä aikoina ja työn puolesta omia haasteita, niin en voi lyödä lukkoon asioita puolen vuoden päähän ensi tapaamisilla.

Joo, minullakin saattaa olla hammaslääkäri, työpaikan koulutuspäivät ja lapset kipeinä vuoden päästä, mutta ei se estä sitä, että voin mieheni kanssa jutella ja suunnitella, että olisi kiva käydä ensi vuonna lomalla Kroatiassa.

Vierailija
18/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että teillä ei vaan jostain syystä intressit kohdanneet tuossa suhteessa. Ja hyvä oli, että asia selvisi jo tässä vaiheessa. Pisteet miehelle, joka oli rehellinen eikä esim. jäänyt roikuttamaan sua jotenkin varalla tms.

Teillä oli paljon hyviä hetkiä. Hieno oivallus on tuo hetkessä eläminen. Tosi moni ajattelee, että suhde on mennyt mönkään jos siitä ei kehkeydykään mitään pidempää tai vakavampaa suhdetta. Itse ajattelen, että kaikissa suhteissa on jotain hyvää eikä ne hyvät muistot mihinkään katoa.

Itse teen tällä hetkellä eroprosessia ihmisestä, jonka kanssa oli myös hyviä hetkiä, mutta suhde ei vaan ottanut sitten lopulta toimiakseen. Haikeaa toki, mutta silti olen ihan tyytyväinen enkä näe tilannetta mitenkään synkkänä. Nyt vaan pitää keskittyä muihin juttuihin ja tehdä asioista, jotka kiinnostavat ja tuntuvat hyvältä.

Tsemppiä jatkoon ap!

Vierailija
19/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinit itkee kuukauden jutun perään. Mun mielestä edes joku 3-4:n kk:n juttu ei ole vielä vakavaa, mutta mä oonkin vanha akka.

Mietin aina ihan samaa kun törmään tälläisiin keskusteluihin. Enkä ole kuin vasta parikymppinen. Tapailitte kuukauden, joka jo itsessään meinaa sitä, että te ette edes tunteneet kunnolla toisianne. Jäät kaipaamaan sun mielikuvaa hänestä, ja toisen läheisyyttä. Jos alle vuoden kestäneet suhteet saa ihmiset näin murtuneiksi, niin onko mulla, ja muilla yli 6 seurustelevilla ja eronneilla muuta vaihtoehtoa kuin hypätä junan alle?

Vierailija
20/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin puolet viikoista yhdessä,käytiin samoissa harrastuksissa, pieni reissu ja ihan arkijuttuja laiteltiin. Mies koki kuitenkin,että ratkaiseva juttu puuttuu väliltämme. Olin mutrheen murtama. Nyt muutaman päivän jälkeen mies laittoi viestiä, että oli tunteita minuun ja oikein mukavaa, mutta liikaa suunnitelmia liian pian minun taholtani. Joo, olen luonteeltani ja temperamentiltani ja työltäni pitkänlinjan suunnittelija,se ei toimi ainakaan tuoreessa suhteessa. Palaute oli hyvästä, vaikka menetyshän aina on, kun hyvä suhde loppuu. Opin, että on keskityttävä hetkeen. Mutta ihanaa aikaa sain hänen kanssaan viettää.

No, mun kohdalla oli niin,että mies oli aluksi kaikessa mukana täysillä. Varasi jopa itse parin tapaamisen jälkeen viikonloppuloman eri kaupunkiin ja osti liput tapahtumaan. Kun alettiin puhua suunnitelmasta kolmen kk päähän,oli mies silloinkin vielä intoa täynnä,itse ehkä vielä enemmänkin. Oli viikonloppu yhdessä, kaikki meni hyvin ja pari pv myöhemmin mies kaikkosi johonkin ja vain viestillä ilmoitti, että en kiinnosta riittävästi. Ja mitään nuoria ei edes olla, vaan 40v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme