Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailu päättyi, kuukausi ehdittiin olla aika tiiviisti onnellisena yhdessä-miten toipua?

Vierailija
12.08.2016 |

Oltiin puolet viikoista yhdessä,käytiin samoissa harrastuksissa, pieni reissu ja ihan arkijuttuja laiteltiin. Mies koki kuitenkin,että ratkaiseva juttu puuttuu väliltämme. Olin mutrheen murtama. Nyt muutaman päivän jälkeen mies laittoi viestiä, että oli tunteita minuun ja oikein mukavaa, mutta liikaa suunnitelmia liian pian minun taholtani. Joo, olen luonteeltani ja temperamentiltani ja työltäni pitkänlinjan suunnittelija,se ei toimi ainakaan tuoreessa suhteessa. Palaute oli hyvästä, vaikka menetyshän aina on, kun hyvä suhde loppuu. Opin, että on keskityttävä hetkeen. Mutta ihanaa aikaa sain hänen kanssaan viettää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyy tuo on, että mukamas liikaa suunnitelmia.

No, jos mulla on lapset tiettyinä aikoina ja työn puolesta omia haasteita, niin en voi lyödä lukkoon asioita puolen vuoden päähän ensi tapaamisilla.

Joo, minullakin saattaa olla hammaslääkäri, työpaikan koulutuspäivät ja lapset kipeinä vuoden päästä, mutta ei se estä sitä, että voin mieheni kanssa jutella ja suunnitella, että olisi kiva käydä ensi vuonna lomalla Kroatiassa.

Ymmärsitkö jotain väärin? On eri asia suunitella matkoja vakiintuneessa suhteessa kuin muutaman tapaamisen jälkeen. Kuka edes lähtee matkalle ihmisen kanssa,jonka tavannut äskettäin.

Vierailija
22/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne, jossa itse kiinnyin mieheen liikaa kesän aikana. Alussa oli jo selvää,ettei meistä koskaan voi tulla mitään oikeaa paria, sillä asumme eri maissa. Siltikin minä hölmö menin tunteilla mukaan. Faktaa, että molemmilla lapsia, työpaikat, kodit omissa paikoissamme. Mies piti jalat maassa,vaikka kertoikin olevansa tunteilla mukana.Itse nuolen täällä haavojani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyy tuo on, että mukamas liikaa suunnitelmia.

No, jos mulla on lapset tiettyinä aikoina ja työn puolesta omia haasteita, niin en voi lyödä lukkoon asioita puolen vuoden päähän ensi tapaamisilla.

Joo, minullakin saattaa olla hammaslääkäri, työpaikan koulutuspäivät ja lapset kipeinä vuoden päästä, mutta ei se estä sitä, että voin mieheni kanssa jutella ja suunnitella, että olisi kiva käydä ensi vuonna lomalla Kroatiassa.

Ymmärsitkö jotain väärin? On eri asia suunitella matkoja vakiintuneessa suhteessa kuin muutaman tapaamisen jälkeen. Kuka edes lähtee matkalle ihmisen kanssa,jonka tavannut äskettäin.

Ymmärsitkö itse?

On eri asia keskustella asioista, kuin lyödä sopimukset sitovasti lukkoon.

On täysin ok kysyä esim. ensitreffeillä, että tahtooko toinen lapsia, mitä mieltä on avioliitosta yms. ja jos tästä toinen pelästyy, niin vika on 100% pelästyjässä. Tämä on normaalia keskustelua ja arvojen selvittämistä, ei mitään valmistelua pikahäille tai yritystä sitoa toinen ensitapaamisella. Sen sijaan ei ole normaalia puhua ensitreffeillä, että mennäänkö kulta naimisiin ensikesänä ja voinko jättää heti ehkäisyn pois.

Ymmärrätkö eron?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi