Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä joku tv-ohjelma mistä tulee "turvallinen" olo

Vierailija
11.08.2016 |

Ja joka on kiva laittaa pyörimään taustalle? Mulla on, muumit ja gossip girl.

Kommentit (97)

41/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviytyjät, Dr Phil, Frasier ja Neljät häät Amerikassa. Niiden katsominen tuo mieleen lapsuuskodin muistoja.

Vierailija
42/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäradio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ihan kaikkia "vanhaan aikaan" sijoittuvia brittisarjoja.Niitä missä on aina pubi, lääkäri, poliisi, autokorjaamo ja vähintään yksi kylähullu. Vanhoja autoja. Fiftarimekkoja. Kello viiden tee. Koria. Pörröisiä lampaita. Juoni on kaikissa suht sama, henkilöt vaihtuu. Tuttua ja turvallista. Ehkä olen hieman anglofiili...

En edes muista sen sarjan nimeä, mitä 15 vuotta sitten näihin aikoihin aloin katsoa klo 9 uusintana aamuisin, olin juuri aloittanut äitiysloman. Sarjan seuraaminen jatkui sitten vauvan kanssa, kun klo 9 hän imi usein tissiä ja nukahti ekoille päikkäreilleen.

Vierailija
44/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei käy mikään tallenne vaan sen täytyy tulla suorana, on siis merkki että muitakin ihmisiä on :) Uutiset käy tähän hyvin.

Menin ihan sanattomaksi, koska olen elänyt 29 vuotta ajatellen täysin samanlailla, vihdoin kohtasin kaltaiseni :D <3 Jos on ahdistava olo tai pelottaa, ei silloin voi katsoa mitään tallennetta tai edes sarjaa netflixistä, vaan pitää katsoa telkkarista jotain ohjelmaa suorana, että tosiaan tietää että "muitakin ihmisiä on". 

Nyt on ollut mukavaa katsoa olympialaisten suoria lähetyksiä, ei tunne olevansa yksin. Myös esim. jalkapallon EM/MM-kisat ovat tähän tarkoitukseen hyviä, vaikkei lajista niin välittäisikään. Näissä kansainvälisissä kisoissa on myös jotenkin mukavaa ajatella, kuinka miljoonat ihmiset ympäri maailman katsovat samoja juttuja.

Hahah, ei ole todellista itsellä on myös sama. En ole ikinä osannut selittää sitä itselleni noin fiksusti, että ns. tarvitsee muitakin ihmisiä. Juurikin toi, että pakko laittaa radio päälle, ei voi kuunnella mitään spotifyn listaa tai sitten telkkarista, urheilu on parasta. Myös toi sama ajatus, että miljoonat muut katselevat samaa lähetystä tai ainakin samaa ottelua. 

Vierailija
45/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

How i met your mother

Vierailija
46/97 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan ihan kaikkia "vanhaan aikaan" sijoittuvia brittisarjoja.Niitä missä on aina pubi, lääkäri, poliisi, autokorjaamo ja vähintään yksi kylähullu. Vanhoja autoja. Fiftarimekkoja. Kello viiden tee. Koria. Pörröisiä lampaita. Juoni on kaikissa suht sama, henkilöt vaihtuu. Tuttua ja turvallista. Ehkä olen hieman anglofiili...

En edes muista sen sarjan nimeä, mitä 15 vuotta sitten näihin aikoihin aloin katsoa klo 9 uusintana aamuisin, olin juuri aloittanut äitiysloman. Sarjan seuraaminen jatkui sitten vauvan kanssa, kun klo 9 hän imi usein tissiä ja nukahti ekoille päikkäreilleen.

Sydämen asialla?

Vierailija
47/97 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hercule Poirot

Vierailija
48/97 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendit. Kotoisa olo tulee.

Vierailija
49/97 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti tv-ohjelma mutta Harry Pottereista tulee kotoisan lämmin ja turvallinen olo. En kylläkään laita niitä taustalle pyörimään vaan käperryn sohvalle lämpimän juoman ja herkkujen kanssa!

Vierailija
50/97 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaperunat on comfort tv:ä parhaimmillaan.

Vierailija
51/97 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä Matteo

Vierailija
52/97 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holby Cityn sairaala.

Vierailija
53/97 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit, Suomen tulli

Vierailija
54/97 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle saman asian ajaa kirjat, on muutama kirjasarja joita voi alkaa lukemaan mistä kirjasta ja kohdasta vaan niin on heti "kotona". Tästä syystä minulla onkin aina kirja mukana, ahdistuksen iskiessä voin paeta kirjaan. 

Vierailija
55/97 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australian MasterChef on aivan ihana ja niin turvallisen olon tuo.

Vierailija
56/97 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendit. sinkkuelämää, greyn anatomia, täydelliset naiset, shamless..näitä katson aina "unilääkkeeksi". 

Mutta etenkin frendit ja sinkkuelämää tuo turvaisan olon jos vaikka ahdistaa. Niissä on jotenkin kotoisa olo, ja ne on kuvattu silloin kun "kaikki oli hyvin". :D Ja ehkä noista kuitenkin ykkönen on frendit. Mä luulin olevani outo kun katson edelleen näitä vanhoja sarjoja! :D Onneksi on muitakin.

Vierailija
57/97 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greyn anatomia

Vierailija
58/97 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä kun kuuntelin radiota yömyöhään, kun en saanut unta, ruotsinkielinen kanava rauhoitti kummasti. Jotenkin tuli sellainen turvallinen olo, vaikka olenkin kotoisin itä-suomesta ja ruotsia opin vasta 7. luokalla :D

Vierailija
59/97 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallinen olo tulee esim. Kyllä Jeeves hoitaa-sarjasta. Se on napakymppi, upea suoritus niin kirjoittajalta kuin näyttelijöiltäkin saati muulta työryhmältä.

Tällä viikolla on alkanut Kolme miestä ja tyttö (New Girl) alusta foxilla, sen alkujaksot ovat mulle turvallisia ja mieltäpiristäviä. Pistän talteen ja kokeilen tehoa vuoden pidempään aikaan.

Vierailija
60/97 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Pokka pitää toiminut aikuisten iltasatuna. Maailma jossa suurin murhe on se että porsliinit on ojennuksessa.