Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä joku tv-ohjelma mistä tulee "turvallinen" olo

Vierailija
11.08.2016 |

Ja joka on kiva laittaa pyörimään taustalle? Mulla on, muumit ja gossip girl.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään katson aika vähän telkkua. Mutta muistan, että lapsena turvallinen olo tuli Levyraadista.

Vierailija
22/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salatut. Myös vanhat uusinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimakauhua ja rakkautta. Varmaan sen takia, koska tilanteet ovat niin aidon tuntuisia, kaikki voisi tapahtua omassa elämässänikin :)

Vierailija
24/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salatut elämät, se on niin tuttu ja turvallinen ja pöhkö. Tuurin kyläkauppias ja Huutokauppakeisari myös lämmittävät mieltä hölmöydellään.

Vierailija
25/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bones

Rillit huurussa

How i met your mother

Emmerdale..

Erityisesti Bones tuo jotain kummallista turvallisuuden tunnetta. Muutkin on hyvää kateltavaa.

Vierailija
26/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Columboa katson jos olen kipeä tai on surullinen tai ahdistunut olo. Se tajuton hitaus on rauhoittavaa ja jotenkin sen katsominen vaan lohduttaa mua. 

Vierailija
27/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei televisiossa, mutta radiosta kuultu Säätiedotus merenkävijöille luo juuri sellaisen turvallisen jatkuvuuden tunteen. "Bogaskär 10, länsi-lounas 5, melkein selkeää..." Ahh!

Vierailija
28/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson viimeisenä ennen kuin käyn nukkumaan, usein jotain lemppariohjelmaa. En sen takia että se olisi tylsää ja siihen nukahtaisi, vaan siksi että on mukavampi nukahtaa kun katsoo väsyneenä jotain hyvää ohjelmaa jossa on sympaattisia henkilöitä. Esim. ennen  tällainen oli Daily show kun siinä oli vielä Jon Stewart. Samoin Louis CK:n jutut, Conan jne. 

Vierailija
29/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dallas ja Villi Pohjola 😍

Vierailija
30/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei televisiossa, mutta radiosta kuultu Säätiedotus merenkävijöille luo juuri sellaisen turvallisen jatkuvuuden tunteen. "Bogaskär 10, länsi-lounas 5, melkein selkeää..." Ahh!

Tämän takia kuuntelin ennen vanhaan joskus millenniumin taitteessa Meriradiota!

Vierailija
31/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit.

Vierailija
32/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei käy mikään tallenne vaan sen täytyy tulla suorana, on siis merkki että muitakin ihmisiä on :) Uutiset käy tähän hyvin.

Menin ihan sanattomaksi, koska olen elänyt 29 vuotta ajatellen täysin samanlailla, vihdoin kohtasin kaltaiseni :D <3 Jos on ahdistava olo tai pelottaa, ei silloin voi katsoa mitään tallennetta tai edes sarjaa netflixistä, vaan pitää katsoa telkkarista jotain ohjelmaa suorana, että tosiaan tietää että "muitakin ihmisiä on". 

Nyt on ollut mukavaa katsoa olympialaisten suoria lähetyksiä, ei tunne olevansa yksin. Myös esim. jalkapallon EM/MM-kisat ovat tähän tarkoitukseen hyviä, vaikkei lajista niin välittäisikään. Näissä kansainvälisissä kisoissa on myös jotenkin mukavaa ajatella, kuinka miljoonat ihmiset ympäri maailman katsovat samoja juttuja.

Vierailija
33/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuno Turhapuro.

Vierailija
34/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Star Trek. Vanha 1960-luvun lopun malli.

Vierailija
35/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elliotin muotitalo! Alkupään jaksot, ne missä ei sillä tummalla muotisiskolla vielä ollut suhdetta siihen parlamentaarikkoon.

Vierailija
36/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tiettyjä uniohjelmia jotka auttaa rentoutumaan kun on työpäivä edessä: Baby Daddy, Rules of engagement, Conan, Huutokauppakeisari ja viimeisenä Storm Chasers joka on aika yllättävää ottaen huomioon aiheen.. Mutta jos ahdistaa ihan noin muuten,silloin laitan komediaa pyörimään.

Vierailija
37/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei käy mikään tallenne vaan sen täytyy tulla suorana, on siis merkki että muitakin ihmisiä on :) Uutiset käy tähän hyvin.

Menin ihan sanattomaksi, koska olen elänyt 29 vuotta ajatellen täysin samanlailla, vihdoin kohtasin kaltaiseni :D <3 Jos on ahdistava olo tai pelottaa, ei silloin voi katsoa mitään tallennetta tai edes sarjaa netflixistä, vaan pitää katsoa telkkarista jotain ohjelmaa suorana, että tosiaan tietää että "muitakin ihmisiä on". 

Nyt on ollut mukavaa katsoa olympialaisten suoria lähetyksiä, ei tunne olevansa yksin. Myös esim. jalkapallon EM/MM-kisat ovat tähän tarkoitukseen hyviä, vaikkei lajista niin välittäisikään. Näissä kansainvälisissä kisoissa on myös jotenkin mukavaa ajatella, kuinka miljoonat ihmiset ympäri maailman katsovat samoja juttuja.

Hauska tavata kohtalotoveri :) Muistan kun joskus muinoin ei juhlapyhinä tullut tv:stä kuin elokuvia, se jos mikä lisäsi ahdistusta kun ei kuullut muita ihmisiä ollenkaan.

Vierailija
38/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

South park. Katsonut ja nauranut tuolle sarjalle lapsesta asti. Älkää kysykö miksi vanhemmat antoivat mun katsoa tuota sarjaa lapsena.

Vierailija
39/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serranon perhe

Vierailija
40/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttökullat, Frasier, STNG. :)