Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nordea ottaa käyttöön uuden tilimaksun

Vierailija
11.08.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001238225.html

Taitaa olla aika etsiä uutta pankkia, koko ajan jotain uusia maksuja.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nordean palvelu heikkenee kokoajan. Ensin suljetaan konttorit ja neuvotaan käyttämään automaattia. Kun asiakkaat saadaan sinne, niin siitä tuleekin maksullista. Mitä seuraavaksi ?

Lisäksi haluaisin vastauksen kysymykseen, mistä jatkossa saan 100, 200 tai 500 euron seteleitä ?

Jatkossa et muuten saa 500 euron seteleitä mistään pankista, sillä niiden painaminen ja liikkeelle lasku lopetetaan: https://www.ecb.europa.eu/press/pr/date/2016/html/pr160504.fi.html

Mitä niillä edes tekee?

Minä olen käyttänyt niitä vessapaperina, harmi, jos ei enää ole saatavilla.

Suuret on puheet, mutta eipäilen ettei tuollainen hupiukko pyyhi edes kolikoilla persettään.

Vierailija
62/64 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies25Amis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OsakkeenOmistajaM25 kirjoitti:

Sehän on hyvä että persaukiset asiakkaat joista on vain kuluja, saadaan s-pankin ja op:n riesaksi. Itse olen vielä kolme vuotta Check-in asiakas ja Nordean palvelut ovat minulle ilmaisia.

ps. S-pankissakin joutuu maksamaan tilistä 2€/kk ellei liity tuohon kommunistijärjestelmään. Op ja danskekin laskuttavat tileistä ja nostoista.

Ihme itkua Nordeasta, ylen kommarit yrittävät kaikinkeinoin haukkua Nordeaa.

Se että sulla on asuntolaina Nordeassa ja pari hassua yrityksen osaketta ei tee susta Wahlroosia.

Ohhoh. Itselläni on kaikki osakkeet kylläkin Nordnet-välittäjällä. n. 95 000€ (perintöäkin). Asuntolainaa ei ole, enkä ikinä näillä hinnoilla tule ottamaankaan.

Muijan kanssa Rauman keskustassa 55 neliöinen, juuri pintarempattu kaksio, 1965 rakennetusta kerrostalosta, 405e/kk. Pelkästään yhtiövastike tässä olisi 210e/kk, puhumattakaan tulevista remonteista. Maksan puolet tuosta vuokrasta eli n. 200e/kk. Siihen sisältyy kaikki kiinteistöverosta - lämmitykseen ym. Saan kuukaisittain säästetty osakkeisiin (Viime kuukaudet ostanut edullisia Betssonin, Sammon, GeneralMotorsin ja Capmanin osakkeita)  yli 800 euroa.

Investor ja Industrivärden ovat jo parissa vuodessa tuplanneet omaisuuteni. Pelkillä osingoilla saan jo kuitattua helposti vuokrani.  Saisin nytkin siis jo ostettua omakotitalon käteisellä täältä Raumalta, mutta ei kiehto laittaa penniäkään ylimääräistä asuntoihin, jotka tuottavat vain korkomenoja, ylläpitokuluja, remonttikuluja. Mielummin nautin osingoista ja fiksusti valitsemieni osakkeiden arvon nousuista. Osakesalkkuni kolmessa vuodessa +109%.

Löit luun kurkkuun av-mammalle. Siinä on hyvä vävypoika ehdokas. 

Samaa mieltä. Löi tuolle "haluat olla Wahlroos" ämmälle luun kurkkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nordea on porvarien pankki

Vierailija
64/64 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies25Amis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OsakkeenOmistajaM25 kirjoitti:

Sehän on hyvä että persaukiset asiakkaat joista on vain kuluja, saadaan s-pankin ja op:n riesaksi. Itse olen vielä kolme vuotta Check-in asiakas ja Nordean palvelut ovat minulle ilmaisia.

ps. S-pankissakin joutuu maksamaan tilistä 2€/kk ellei liity tuohon kommunistijärjestelmään. Op ja danskekin laskuttavat tileistä ja nostoista.

Ihme itkua Nordeasta, ylen kommarit yrittävät kaikinkeinoin haukkua Nordeaa.

Se että sulla on asuntolaina Nordeassa ja pari hassua yrityksen osaketta ei tee susta Wahlroosia.

Ohhoh. Itselläni on kaikki osakkeet kylläkin Nordnet-välittäjällä. n. 95 000€ (perintöäkin). Asuntolainaa ei ole, enkä ikinä näillä hinnoilla tule ottamaankaan.

Muijan kanssa Rauman keskustassa 55 neliöinen, juuri pintarempattu kaksio, 1965 rakennetusta kerrostalosta, 405e/kk. Pelkästään yhtiövastike tässä olisi 210e/kk, puhumattakaan tulevista remonteista. Maksan puolet tuosta vuokrasta eli n. 200e/kk. Siihen sisältyy kaikki kiinteistöverosta - lämmitykseen ym. Saan kuukaisittain säästetty osakkeisiin (Viime kuukaudet ostanut edullisia Betssonin, Sammon, GeneralMotorsin ja Capmanin osakkeita)  yli 800 euroa.

Investor ja Industrivärden ovat jo parissa vuodessa tuplanneet omaisuuteni. Pelkillä osingoilla saan jo kuitattua helposti vuokrani.  Saisin nytkin siis jo ostettua omakotitalon käteisellä täältä Raumalta, mutta ei kiehto laittaa penniäkään ylimääräistä asuntoihin, jotka tuottavat vain korkomenoja, ylläpitokuluja, remonttikuluja. Mielummin nautin osingoista ja fiksusti valitsemieni osakkeiden arvon nousuista. Osakesalkkuni kolmessa vuodessa +109%.

Löit luun kurkkuun av-mammalle. Siinä on hyvä vävypoika ehdokas. 

Samaa mieltä. Löi tuolle "haluat olla Wahlroos" ämmälle luun kurkkuun.

Kylläpäs olet käyttänyt montaa "vierailijaa" vahvistamaan kolahtanutta omatuntoasi. Taisi kirpaista kaikki ne miinukset ja vastaukset sun kerskailujesi ansiosta. Alä sure, elämä jatkuu, sijoita vaan sitä rahaa ja vähemmän noita sanoja. Pääset kato vähemmällä ens kerralla.

P.S. Ei mullakaan ole älypuhelinta, mutta onneksi on Nordea ja OP molemmat, jatkossa vain OP sitten ilmeisesti. Ainakin ottavat vähemmän tililtä ja saa hiukan bonuksia pikkurahastakin niitä kk-maksuja vähentämään. !