Nordea ottaa käyttöön uuden tilimaksun
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001238225.html
Taitaa olla aika etsiä uutta pankkia, koko ajan jotain uusia maksuja.
Kommentit (64)
Nordean palvelu heikkenee kokoajan. Ensin suljetaan konttorit ja neuvotaan käyttämään automaattia. Kun asiakkaat saadaan sinne, niin siitä tuleekin maksullista. Mitä seuraavaksi ?
Lisäksi haluaisin vastauksen kysymykseen, mistä jatkossa saan 100, 200 tai 500 euron seteleitä ?
Harkitsin jo pankin vaihtamista, tutkin vaihtoehtoja. Osaa mutten olla sekavaa kilpailijoillakin! Nordealla sentään on selkeät hinnastot eri asiakasryhmille, esim. OP:n sivuilta en löytänyt sellaisia sitten millään.
Antaa olla, jos ei tuon selkeämmin osata ilmaista mitä on tarjolla ja mihin hintaan.
Pistin kaiken S-pankkiin siksi aikaa kun etsin parempaa. Vituttaa tämä Nordean pelleily jo niin paljon. Hei hei vaan.
Ei kosketa onneksi minua kun olen kanta-asiakas.
Eikä mua, olen Premium-asiakas. Ja en ole aikoihin tehnyt 0-2 käteisnostoa kuukaudessa, eli ei haittaa sekään, vaikka haluaisin lisätä käteisen käyttöä elämääni.
Olen avain-asiakas, ei kosketa minua. Käteistä nostan 0-3 kertaa kuukaudessa lähinnä lapsille tai lahjakuoreen. Nostaa kerralla enempi niin on seuraavallekin kuukaudelle sukanvarressa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kosketa onneksi minua kun olen kanta-asiakas.
Minä olen tällä tahdilla kanta-asiakas ennen kuin muutokset tulevat voimaan.
Yritän takuueläkkeestäni säästää 20 euroa kuussa, mutta jatkossa se onkin 18 euroa vaikka siirrän toiselle tililleni 20 euroa. Molemmilta tileiltä lähtee 2 euroa kuussa, joten Nordea mätkäisi ylimääräisen 48 euron vuosimaksun pelkän tyhjän perusteella.
Jos en ensi kuussa siirräkään 20 euroa toiselle tililleni, siellä on enää 16 euroa jäljellä tässä kuussa siirtämästäni 20 eurosta. Ja jos en vähään aikaan siirrä kyseiselle tilille mitään, olen kohta velkaa pankille.
Hei vastatkaa viisaammat, onko totta että Nordea luopuu niistä verkkopankin avainlukulistoista? Mulla ei ole älypuhelinta enkä todellakaan aio sellaista hankkia, ainakaan minkään Nordean takia, että saisin siihen jonkun tunnuslukusovelluksen ladattua. Eli miten voin jatkossa käyttää Nordean verkkopankkia, vai käykö tässä nyt niin, että lopetan tuon tilin ja siirrän johonkin toiseen pankkiin?
S-tili kyllä kiinnostaisi, mutta onko niillä normaalia verkkopankkipalvelua, siis sellaista, missä voi maksaa laskuja? Olisin tosi kiitollinen vastauksista!
🇺🇦🇮🇱
Ottaako Nordea muuten tuon 2€ sen kolmen (?) euron päälle, mitä jo nyt veloittaa avainlukulistasta?
Mulla oli kakkostili Nordeassa. Onneksi siellä oli rahaa, kun olivat alkaneet veloittaa tuota tunnuslukumaksua vaikka olin muka joku kultajäsen ja yleensä pankeilla on jotain etuja noille maksetuille jäsenyyksille.
Irtisanoin tilin välittömästi enkä mene Nordean asiakkaaksi enää ikinä.
Kaffepulla kirjoitti:
Hei vastatkaa viisaammat, onko totta että Nordea luopuu niistä verkkopankin avainlukulistoista? Mulla ei ole älypuhelinta enkä todellakaan aio sellaista hankkia, ainakaan minkään Nordean takia, että saisin siihen jonkun tunnuslukusovelluksen ladattua. Eli miten voin jatkossa käyttää Nordean verkkopankkia, vai käykö tässä nyt niin, että lopetan tuon tilin ja siirrän johonkin toiseen pankkiin?
S-tili kyllä kiinnostaisi, mutta onko niillä normaalia verkkopankkipalvelua, siis sellaista, missä voi maksaa laskuja? Olisin tosi kiitollinen vastauksista!
Vaihdoin juuri Nordeasta S-pankkiin. Sain verkkopankkia varten avainlukulistan, vaikka virkailija kyllä selitti sovelluksestakin. Mutta verkkopankkia voi käyttää ilman älypuhelinta. Verkkopankissa voi tehdä ihan samat jutut kuin Nordeankin vastaavassa :)
S-pankilla on ihan tavallinen verkkopankki missä voi maksaa laskuja :)
Kaffepulla kirjoitti:
Nordea antaa käyttöön jonkun tunnuslukulaitteen, jos ei lataa tunnuslukusovellusta.
Kiitos tuhannesti vastaajille! Täällä ilmoittautuu yksi Nordean ex-asiakas. Olen ihan kyllästynyt heidän jatkuvasti nouseviin maksuihinsa. Minulla on Nordeassa tili jota käytän tosi vähän, mutta palvelumaksuja menee noin 5€ kuussa, en tajua mihin, kun en tiliä juurikaan edes käytä.
Missä S-tilin voi avata?
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Kiitos tuhannesti vastaajille! Täällä ilmoittautuu yksi Nordean ex-asiakas. Olen ihan kyllästynyt heidän jatkuvasti nouseviin maksuihinsa. Minulla on Nordeassa tili jota käytän tosi vähän, mutta palvelumaksuja menee noin 5€ kuussa, en tajua mihin, kun en tiliä juurikaan edes käytä.
Missä S-tilin voi avata?
S-pankin toimipisteitä on esim. Prismoilla ja joillakin S-marketeilla. Ainakin osalla Sokoksista, ellei kaikilla. Varmaan S-pankin nettisivuilta löydät paremmin tietoa ;D
OsakkeenOmistajaM25 kirjoitti:
Sehän on hyvä että persaukiset asiakkaat joista on vain kuluja, saadaan s-pankin ja op:n riesaksi. Itse olen vielä kolme vuotta Check-in asiakas ja Nordean palvelut ovat minulle ilmaisia.
ps. S-pankissakin joutuu maksamaan tilistä 2€/kk ellei liity tuohon kommunistijärjestelmään. Op ja danskekin laskuttavat tileistä ja nostoista.
Ihme itkua Nordeasta, ylen kommarit yrittävät kaikinkeinoin haukkua Nordeaa.
Se että sulla on asuntolaina Nordeassa ja pari hassua yrityksen osaketta ei tee susta Wahlroosia.
VIUTUN NORDAE PANAMA VERO HUIJARIT !! OSALLISTUKAA VEROJEN MAKSUUN! NE ON MUN VERORAHOJA EI TEIDEN! KAIKKI RAHAT TAKAISIN SUOMELLE!
Vierailija kirjoitti:
OsakkeenOmistajaM25 kirjoitti:
Sehän on hyvä että persaukiset asiakkaat joista on vain kuluja, saadaan s-pankin ja op:n riesaksi. Itse olen vielä kolme vuotta Check-in asiakas ja Nordean palvelut ovat minulle ilmaisia.
ps. S-pankissakin joutuu maksamaan tilistä 2€/kk ellei liity tuohon kommunistijärjestelmään. Op ja danskekin laskuttavat tileistä ja nostoista.
Ihme itkua Nordeasta, ylen kommarit yrittävät kaikinkeinoin haukkua Nordeaa.
Se että sulla on asuntolaina Nordeassa ja pari hassua yrityksen osaketta ei tee susta Wahlroosia.
Ohhoh. Itselläni on kaikki osakkeet kylläkin Nordnet-välittäjällä. n. 95 000€ (perintöäkin). Asuntolainaa ei ole, enkä ikinä näillä hinnoilla tule ottamaankaan.
Muijan kanssa Rauman keskustassa 55 neliöinen, juuri pintarempattu kaksio, 1965 rakennetusta kerrostalosta, 405e/kk. Pelkästään yhtiövastike tässä olisi 210e/kk, puhumattakaan tulevista remonteista. Maksan puolet tuosta vuokrasta eli n. 200e/kk. Siihen sisältyy kaikki kiinteistöverosta - lämmitykseen ym. Saan kuukaisittain säästetty osakkeisiin (Viime kuukaudet ostanut edullisia Betssonin, Sammon, GeneralMotorsin ja Capmanin osakkeita) yli 800 euroa.
Investor ja Industrivärden ovat jo parissa vuodessa tuplanneet omaisuuteni. Pelkillä osingoilla saan jo kuitattua helposti vuokrani. Saisin nytkin siis jo ostettua omakotitalon käteisellä täältä Raumalta, mutta ei kiehto laittaa penniäkään ylimääräistä asuntoihin, jotka tuottavat vain korkomenoja, ylläpitokuluja, remonttikuluja. Mielummin nautin osingoista ja fiksusti valitsemieni osakkeiden arvon nousuista. Osakesalkkuni kolmessa vuodessa +109%.
Itse aion myös vaihtaa pankkia Nordean käytöksen vuoksi. Olen tähän saakka ollut asiakas, koska itse ja äitini olemme vanhoja KOPn ja SYPin työntekijöitä (itseasiassa koko suvun naiset olivat pankissa töissä), mutta viimeaikaiset toimet epärehellisyyksineen vihdoin aiheuttivat lähtöpäätöksen syntymiseseen. Olen ollut käytökseen ärtynyt jo pitkään muutenkin. Vanhat työntekijät saavat tietyt edut myös eläkkeellä, mutta en itse jäänyt eläkkeelle pankista, joten minulla niitä ei ole, kuten äidilläni. Täytyy lähteä tästä kierrokselle pankkeihin, katsomaan, kellä parhaat ehdot.
Minä olen ihan tyytyväinen nordean palveluun ja on halpa. Tämäkään ei vaikuta minun pankkikuluihin mitenkään.