Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on tuntemasi psykologi?

Vierailija
11.08.2016 |

Millainen tyyppi on tuntemasi psykologi?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoo riistakameran naapurin pihalle

Vierailija
22/54 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava ihminen joka analysoi kaiken ja etsii piilomerkityksiä kaikesta mitä sanotaan. Valitettavasti oma sisar.

Vierailija
24/54 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa seuraa. Ylianalysoi kaikkea.

Vierailija
25/54 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni. Kylmin tietämäni ihminen. Jos uskoisin, että maallikko voi diagnosoida toisen ihmisen narsistiksi niin sanoisin hänen olevan narsisti. Seurassa todella mukava ja tunteellinen, lämmin ja empaattinen, hakeutuu halailemaan muita ja toimii vapaa-ajallaan "särkyneiden" ihmisten parissa vapaaehtoisesti. En kerro tarkemmin millä tavalla särkyneiden mutta sellaisten, joilla on surua ja hätää.

Todellisuudessa erittäin kylmä, julma ja laskelmoiva, mutta näytti sen puolen itsestään vain kahden kesken.

Sai potkut työstään ja vaikka ei koskaan kertonut todellista syytä, niin laskin yhteen sen mitä olin aiemmin häneltä kuullut (hänelle oli ilmoitettu ettei asiakkaita ole sopivaa halailla) ja mitä kuulin myöhemmin hänestä muualta, uskon että kyseessä oli asiakkaisiin kohdistunut seksuaalinen häirintä.

(Turha kai mainitakaan, että suhteemme päättyi siihen, että hän petti.)

Vierailija
26/54 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava nainen. Pitää niin tiukasti kiinni omasta ammatillisesta reviiristään, että vaikeuttaa moniammatillisen työn tekemistä.

Vierailija
27/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä ne ovat jotka psykologeja tuntevat henk.koht?

Kuka psykologille kelpaa sellaiseksi ihmiseksi jonka kanssa voi olla tekemisissä?

Työtoverit, opiskelutoverit tietysti ja ilmeisesti naapurit, sukulaiset yms.?

Mutta entinen asiakas on psykologille paskaa jolla ei ole ihmisarvoa.

Onko täällä joku psykologin entinen asiakas joka on kelvannut ko. psykologille olemaan tekemisissä hänen kanssaan? Veikkaan että ei.

Vierailija
28/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit nauratti :D

Mulla on tuttava/ystäväpiirissä 6 psykologia, ja ovat kyllä niin rentoja, hulvattomia, lempeitä, empaattisia ja älykkäitä ihmisiä että oksat pois. 

Mun paras ystävä on kanssa psykologi, ja muistan kun joskus hänen vielä psykaa opiskellessaan hänelle kännissä avauduin, että pelottaa että alatko nyt analysoimaan mua, niin kaveri vaan heitti että "mitäs tossa enää analysoitavaa, sä oot mun paras kaveri niin kai jo tiedän että oot hullu". :D 

Vierailija
29/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka psykologille kelpaa sellaiseksi ihmiseksi jonka kanssa voi olla tekemisissä?

Onko täällä joku psykologin entinen asiakas joka on kelvannut ko. psykologille olemaan tekemisissä hänen kanssaan? Veikkaan että ei.

Psykologin ei pitaisikaan kaveerata entisen asiakkaan kanssa. Se kuuluu ihan eettisen ammatinharjoittamisen perusteisiin... Ehka sinulla on eparealistiset odotukset siita, miten suhteenne pitaisi kehittya henkilokohtaisemmalle tasolle.

Vierailija
30/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykologi ei ole mitenkään velvollinen viettämään vapaa-aikaansa entisten asiakkaiden kanssa, joku voi pitää sitä jopa epäeettisenä vaikka haluaisikin. Olet ilmeisesti sekoittanut asiakas- ja ystävyyssuhteen keskenään.

Vierailija
31/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen jolla on omassa elämässään ongelmia. Kantaa kaunaa sukulaiselleen kokee itse olevansa uhri. En vain tiedä miten kyseinen ihminen voi olla psykologi.

Vierailija
32/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi olevansa sitä mieltä että olen mielisairas ja olisi kaikkien etu jos lapseni ulkomaalainen isä toteuttaisi uhkauksensa kaapata lapsi...

Yhteiskunta auttaa:)

Ex-turpakotilainen.

Vierailija
33/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käynyt neljän vuoden psykoterapian läpi. Vietin terapeuttini kanssa enemmän aikaa kuin muiden ihmisten , hän myös tiesi/tietää musta asioita mitä kukaan muu ei tiedä. Vaikka olin surullinen kun terapia päättyi ja jouduin "luopumaan" terapeutistani, silti olin onnellinen että se on ohi. Mulla ei tullut mieleenkään,että olisin terapeuttini kanssa tekemisissä, ei hän ole ystäväni. Hänellä oli ainutkertainen rooli mun elämässä, mutta jo alussa tiesin ja toivoin,että tulee päivä kun tämä kaikki on ohi. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että kelpaanko terapeutilleni. Moikkaan häntä jos vastaan tulee, mutta hänellä on oma henkilökohtainen elämä, joten en jää jututtaa. Hänellä on oikeus vapaa -aikaan ja pitää asiakkaat pois siitä.

Vierailija
34/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttelevä. Jos sanon jotain mikä tuntuu epäoikeudenmukaiselta, esim. Joku huutaa mulle ilman syytä. Hän heittää ns. Pallon takaisin mulle ja toteaakin että syy muiden ilkeilyyn on muassa itsessäni.....

Vierailija
35/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton ammattilainen ja vanhempi. Molemmilla lapsillaan ADHD, ovat mielettömän huomiohakuisia, ihan pakonomaisesti hakevat huomiota: synttärikutsuilla hypätään sohvalle ja housut alas, pikkusiskon päiväkodin joulujuhlassa tuleekin koululainen lavalle ja pitää oman show'n, oppitunneilla taukoamatta puhuvat ja vaeltavat, nuoret opet on pulassa, kun psykologiäiti pitää lastensa käyttäytymistä ihan sopivana, yläkoulun juhlassa teinityttö hyppää keskelle huonetta tverkkaaan. Ja kaikissa näissä tilanteissa psykologi-äiti tuijottaa aivan viilipyttynä ja ihastuneen lumoutuneena näitä luovia lapsiaan. Ääneen kehuu jatkuvasti omia lapsiaan. Koskaan ei ole kukaan kuullut hänen sanovan mitään myönteistä muiden lapsista, muut ovat ilmaa. Tulevia estraditaiteilijoita, tulevaisuuden tähtiä ovat nämä Psykologin lapset. Heidän tulevat puolisot kyllä säälittää jo etukäteen, millaista olisi olla naimisissa tuollaisten luomakunnan keskipisteeseen kanssa.

Vierailija
36/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini on eläköitynyt psykologi ja on maailman nuivin ihminen. Ajattelin aiemmin, että työ imi tyhjiin ja siksi on niin tyhjä kannu vapaa-aikana. No, eläkettä takana 5 vuotta ja sama jatkuu. Ei koskaan ole kiinnostunut toisista ihmisistä, ei kysy mitään, ei kommentoi jne. Jos kerrot, että koirasi kuoli, niin saattaa tuijottaa ja todeta, että "jaa". En voi käsittää, miten tuolla tunneälyllä varustettu ihminen on voinut olla psykologi.

Vierailija
37/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistiksi osoittautui psykologi-perheterapeutti, jonka vastaanotolla kahdesti kävin, kun oli selvinnyt, että lapsemme on kehitysvammainen. Mutta ihan hyvä ammatissaan oli. Kannusti mua, sanoi että oon vahva ja selviydyn. Ei suositellut jatkamaan mitään terapiaa. Ja hyvin oon sekä minä että

Lapsi selvitty. Mutta ko psykologi on armoton juoppo, eikä se tee hänestä huonoa ammatissaan.

Vierailija
38/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etevä nainen. Muut naiset ovat sitten ammattipätevyydeltänsä aivan perseestä paitsi minun äitini.

Vierailija
39/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä teeskententelijä. Oikeassa olija. Ohareiden tekijä.

Vierailija
40/54 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykologin ei pitaisikaan kaveerata entisen asiakkaan kanssa. Se kuuluu ihan eettisen ammatinharjoittamisen perusteisiin... Ehka sinulla on eparealistiset odotukset siita, miten suhteenne pitaisi kehittya henkilokohtaisemmalle tasolle.

Miksei sitä sitten voi selittää sillä että etiikka estää?

Miksi pitää sen sijaan lytätä toisen itsetunto ja väittää tietävänsä toisen ajatukset paremmin kuin hän itse?