Elämäni paras päätös: Vaihdoin läskistyneen ja laiskan vaimoni seksikääseen ja timmiin naiseen.
Kyllä nyt kelpaa, seksikäs vaimo tekee elämästä niin paljon parempaa.
Olen niin iloinen että jätin sen oman elämänsä valaan sinne sohvalle rantautumaan. Hah!
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Sä oot varmaan herkku, tai rikas?
En, olen ihan tavallinen. Mutta ei minunkaan tarvitsella katsella muodottomaksi lihonutta puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin iloinen että jätin sen oman elämänsä valaan sinne sohvalle rantautumaan. Hah!
Vielä kun miehistyisit ja menisit hittoon täältä mammapalstalta, täällä ei microkikkeleitä kaivata.
Onkin todella uskottavaa että mies, siis oikea mies,tulisi tänne uhoamaan, että vaihdoinpa muijan misukkaan.
Nää aloitukset on kyllä aivan alta arvostelun.
Entä kun tämä uusi nainen muuttuu valaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun miehistyisit ja menisit hittoon täältä mammapalstalta, täällä ei microkikkeleitä kaivata.
Onkin todella uskottavaa että mies, siis oikea mies,tulisi tänne uhoamaan, että vaihdoinpa muijan misukkaan.
Nää aloitukset on kyllä aivan alta arvostelun.
Täälä pitää olla macrokikkeli koska av-mammoilla on niin löysä römpsä?
Mun miespä vaihtoi timmin ja kauniin ja läskiin ja rumaan ja on paljon onnellisempi nykyään.
(Tai no, ei voi sanoa, että ihan vaihtoi, oli väliä n. vuosi)
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoon vaan.
Sori nyt vaan Jere, mutta sun ex on paljon herkumpi kuin nykyinen.
Vierailija kirjoitti:
Mun miespä vaihtoi timmin ja kauniin ja läskiin ja rumaan ja on paljon onnellisempi nykyään.
Mistä tiedät että on onnellisempi?
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Auto ja akka vaihtuu viiden vuoden välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoon vaan.
Taidat olla niitä suoli24 miehiä, jotka ilmoituksessaan kertovat olevansa nuorekkaita ja normaalipainoisia. Totuus onkin sitten aivan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että on onnellisempi?
Siihen päälle, että on itse sanonut, vanhempansa ja lapsensa on sanoneet, sen näkee myös päälle (ollaan tunnettu vuosia ennen kuin menimme yhteen).
Hyvä mielikuvitus on elämän suola. Sitä ap:lla tuntuu riittävän.
Vierailija kirjoitti:
Vapautetaan se mereen.
Moni vanha nainen alkaa elämään sitä "omaa" elämäänsä. Kannattaakin vaihtaa.
Ap on oikeasti hyvin yksinäinen ihminen. Hänellä ei ole muuta elämää kuin kirjoittaa AV:lle. Ei ystäviä, ei parisuhdetta, ei työtä. Hänelle nämä avaukset ovat todellisuuspakoa: fantasioissaan hän voi tuosta vain poimia sen naisen, jonka haluaa. Valitettavasti tämä kuvitelmiin pakeneminen vain loitontaa sitä mahdollisuutta, että ap:lla voisi joskus olla jonkinlainen ihmissuhde.
no mitä odotit jos muijas viihtyy sohvan jatkona av- palsatalla,oletitko että pysyy timminä.
Sä oot varmaan herkku, tai rikas?