Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kysymys nettideittaileville miehille
11.08.2016 |
Miten toivoisit naisten toimivat nettideiteissä?
1) Tapaavan mahdollisimman monia miehiä. Lyhyt viestienvaihto kaikkien asiallisesti vastanneiden kesken ja treffeille, jotta mahdollisimman moni mies pääsisi esittäytymään ja tuomaan esille hyviä puoliaan ihan livenä?
2) Tapaavan vain miehiä, joita kohtaan kiinnostus on jo herännyt. Vähän pitempi kirjoittelu, jotta molemmat jo tuntevat hieman toisiaan ja tietävät, että on olemassa yhdistäviä asioita ja tutustumista kannattaa jatkaa. Kiinnostusta ja lievää virtuaali-ihastumistakin on jo ilmassa?
Perustelut toivottuja.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minulla on usein jo ennakkoon sovittu muutamat eri treffit viikolle, mutta jos tapaisin jonkun tosi kiinnostavan niin en enää sopisi uusia ennen kuin olisi tavattu uudestaan kiinnostavan kanssa. Mutten myöskään peruisi jo sovittuja treffejä, koska ainahan voi uusiin ihmisiin tutustua eikä romanssi ole mikään välttämätön tavoite.
Olen tavannut ihmisiä samana iltana kun keskustelu on alkanut, tai vaihtanut pitkiä kirjeitä ja vasta sitten tavannut. Paremmin on sujunut nopeat tapaamiset tai kun on puhuttu ennakkoon vaan hieman niitä näitä.
Tällä hetkellä olen tapaillut yhtä miestä useita kertoja, mutta koska hän ei osoita enempää kiinnostusta tai halua puhua suhteen laadusta ja tapailee takuulla itsekin muita niin sovin itsellenikin treffejä muiden kanssa. Sitten voin lopettaa heti kun jonkun kanssa pääsee vähän pidemmälle asteelle.