Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sitoutumiskammoinen mies vai entisen perään haaveilia?

korvike
11.08.2016 |

Tässä ollaan miehen kanssa seurusteltu yli kaksi vuotta. Asuttiin hetki yhdessä mutta muutettiin erilleen monen asian tiimoilta. Ongelma on se että mies ei tahdo naimisiin, ei tahdo enempää lapsia ja aina on puolustelemassa entistä vaimoaan.. Kyseinen nainen on alusta alkaen ollut todella vaikea. Voin olla jopa tyhmä ku olen vieläkin miehen touhuja katsonut.. Esim entinen kun soittaa niin ei vastaa puhelimeen jos olen paikalla, yhdessä ei voida lapsia hakea hänen entisen vaimonsa luota, ei näytä entisen vaimonsa laittamia tekstiviestejä periaatteen vuoksi, kauhealla kiireellä lähtee entisensä avuksi jos soittaa. En tiedä mitä pitäisi ajatella tai tehdä.. Monesti olen sanonut että ei pidä salailla tai muutakaan jos ei ole salattavaa. Aikaa ei ole enään nykyisin minulle mieheltä kun on lapset, työt ja harrastukset. Puhe ollu pitkään yhteisestä ajasta ja lomasta mutta mitään ei ole tapahtunut. Selityksenä tulee aina että kiire töissä tai nyt ei oo rahaa lomailla. Seksielämäkin jo aika kuollutta ja mitään ei oikein enään edes puhuta. Tuntuu että olen enemmänkin vain paremman korvike.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä, että parempi erota kuin jäädä tekohengittämään tuollaista parisuhdetta.

Vierailija
2/2 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te ette asu yhdessä, teillä ei ole yhteistä aikaa eikä lomaa eikä seksiä ettekä edes puhu keskenänne, niin onko teillä edes suhdetta...?? Toi kuvaus pätee kahteen ihmiseen, jotka ei edes tunne toisiaan eikä ole missään tekemisissä toistensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla