Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillifarkut on legginsit2.0 = mammavaate

Pillifarkut ei ole enää muodikkaat
11.08.2016 |

Pillifarkut ovat legginsit 2.0. Tehty stretch- kankaasta, ovat mukavan joustavat ja pehmeät, todella miellyttävät kunhan löytää itselleen sopivan vyötärön. Mahan ja takapuolen puutteita voi peitellä pidemmillä paidoilla, neuletakeilla ym. Värejä löytyy ja sopii perinteisen Metallica-paidan kanssa esim. mustana.
Pillifarkut jos mitkä ovat tanttavaatteet, ainakin kun nyt niihin tykästyneet luulevat olevan ajan hermolla, kun jämähtävät tuohon tyyliin loppuiäkseen.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tykkää, joku ei.

Vierailija
42/49 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on paradoksi. Ne jotka väittää olevansa hyvännäköisiä vielä keski-ikäisinä  pillifarkkujen käyttäjinä ovat todistaneet, että farkkumuoti ei muutu, vaan pillifarkut säilyvät muodissa aina, mutta samalla he ovat todistaneet, että pillifarkuista on tullut legginsien kaltainen mammavaate, jonka olisi pitänyt mennä pois muodista mutta mammat väkisellä niitä käyttävät, kun ne on niin mukavat ja sopivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut näyttävät vanhanaikaisilta

http://m.iltalehti.fi/muoti/2016081522125652_mu.shtml

Vierailija
44/49 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis tätähän on yritetty rummuttaa vuoden päivät, mutta mammat ei halua luopua legginseistään, koska kätevät, koska en seuraa muotia, koska ....

http://www.vogue.co.uk/fashion/trends/2016-spring-summer/rigid-jeans-ne…

Voi kauheeta, noihan on suoraan Kouvolan yläasteelta vuodelta -91! Mä pidän legginsini.

Vierailija
45/49 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä bootcut farkut antaa käyttäjästään tätimäisen ja homssuisen kuvan,ketään en tiedä joille ne sopisi. Sen sijaan pillit pukee lähes kaikkia :) lantion omaavana naisena leveät lahkeet ovat pahin pukeutumismoka mitä voisin tehdä. Ja leveät lahkeet on aina joko liian lyhyet tai sitten likaiset ja repaleiset. Toivottavasti pillit on tullut jäädäkseen :)

Perinteistä suomalaista tyylitajua, jankataan sitä mantraa jota rättikaupat myy ja joka maailmalta kuultiin 10v sitten.

Leveälahkeiset farkut korkkareiden kanssa on stylet, sama pillifarkuilla niin ollaan helposti huorafiboissa. Mutta samapa teille on jankata kun ettei omaa silmää.

T. Mies

Kerropa tyylitajuinen mies tuo esim herttuatar Catherinelle joka esiintyy välillä pillifarkuissa. Ja korkeissa koroissa.

Vierailija
46/49 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo catherinekaan tänä vuonna ollut pillifarkuissa

Vierailija
47/49 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon liki 5-kymppinen ja nähnyt kaikennäköisrn farkkumuodin.70-luku niistä karmeimpana mielessä. 80-luvulla leveuden farkkujen lisäksi käytettiin myös pillejä, mullakin oli raidalliset. Eikä niisdä ollug mitään elastaania.

Mun kropalleni parhaiten istuu ne pillit. Onneksi käytän farkkuja ja housuja vain muutaman kerran vuodessa, niin käytän mitä käytän. Päällä yleensä on mekko ja sukkahousut.

Vierailija
48/49 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole pillifarkkuihin pukeutunut 80-luvun jälkeen. Eivät sovi vartalolleni ollenkaan. Legginsejä käytän mekkojen ja hameiden kanssa, farkut valitsen aina normaalilla vyötärökorkeudella ja suoralla lahkeella.

Vierailija
49/49 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pillifarkut katoaa katukuvasta, kun niitä ei enää myydä. Nyt jo alkaa Euroopassa poistua tuo pillitrendi ja tilalla suoria farkkuja. Suomessa muuttuu muoti hitaammin.

Ja vitut. Pillifarkut on aina suosittuja, koska ne näyttää hyvältä jos kroppa on hyvä.

Voi lapsi kulta, olen kyllin vanha muistamaan ajat, jolloin pillifarkkuja käyttivät vain puliukot ja -akat, nuo trendien edelläkävijät.

Jep. Legginseja käytettiin pakkasella housujen alla ja naurettiin kun joku oli laittanut sellaiset hameen/sortsien alle. Ja nauretaan vieläkin.

Jostain syystä puliukoilla oli aina ne niiden pillifarkut auki.

Kasarilla oli muuten likoilla niin tiukkoja pillifarkkuja että osa kusi housuunsa kun ei saaneet pois jalasta. Ainkin kännissä ja legensa kertoo että nimitys pissa-liisa eli pissis tulee juuri tuosta. Mitäpä sitä muodin vuoksi ei olisi valmis kärsimään?

Mä en muista nähneeni pultsareilla kertaakaan pillifarkkuja, en naisilla, enkä miehillä. Myöskään en ole kussut pillifarkkuihini kertaakaan, vaikka ensimmäiset sellaiset jo 80-luvun loppupuolella hommasinkin.

Mulle on ihan yksi lysti minkälaisia farkkuja "pitäisi" käyttää, pidän pillejä edelleen, koska ne korostaa kauniisti pitkiä ja hoikkia jalkojani, varsinkin kun pidän niitä korkokenkien kanssa. Jos tämä nyt jotain tyylinatsia närästää, niin voi voi.

Totta kai jokainen saa käyttää sellaisia pöksyjä kuin haluaa. Jos olet 80-luvulta saakka käyttänyt pillifarkkuja, olet jo siinä iässä, ettei sinun tarvitse muotien perässä ryntäillä.

Jokaisella on omat muistonsa ja muistikuvansa iän ja alakulttuurin mukaan, ja ainakin sinua hieman nuoremmat ihmiset todennäköisesti muistavat "pultsaripillit". Älä anna niiden häiritä itseäsi. Tässä vastattiin jollekulle (ilmeisesti varsin nuorelle) henkilölle, joka väitti pillifarkkujen tulleen jäädäkseen, ja mikäänhän ei muodissa ole ikuista.

Hmm... Pultsaripillit? Mullakaan ei soita tuo ilmaisu mitään kelloja. Miksi nuoremmat muistaisivat sellaiset paremmin paremmin kuin me vähän vanhemmat? Ovatko nuoremmat pultsareiden asiantuntijoita, vai meinaatteko että me 70-luvulla syntyneet olemme kaikki jo dementoituneet?

Tykkäsin pilleistäni jo 80-luvulla, sain ne aina pois ilman mitään suurempia ongelmia vaikka joustoa vähemmän olikin. Ja jos olisin kussut niihin, ainoa syy olisi voinut olla, että olisin ollut NIIN kännissä että olisin sitten kussut ihan mihin tahansa housuihin. En kyllä onneksi ikinä ollut!

Nykyäänkin pillit on kivat. Sopivat minulle, kun olen edelleen kovin hoikka. Tottakai muoti vaikuttaa meihin ja siihen, mistä pidämme, mutta silti joihinkin muoteihin kiinnittyy enemmän kuin toisiin. Esim.porkkanamallisiin farkkuihin en ikinä ole kokenut halua pukeutua, vaikka olisivat olleet muotia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä