Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillifarkut on legginsit2.0 = mammavaate

Pillifarkut ei ole enää muodikkaat
11.08.2016 |

Pillifarkut ovat legginsit 2.0. Tehty stretch- kankaasta, ovat mukavan joustavat ja pehmeät, todella miellyttävät kunhan löytää itselleen sopivan vyötärön. Mahan ja takapuolen puutteita voi peitellä pidemmillä paidoilla, neuletakeilla ym. Värejä löytyy ja sopii perinteisen Metallica-paidan kanssa esim. mustana.
Pillifarkut jos mitkä ovat tanttavaatteet, ainakin kun nyt niihin tykästyneet luulevat olevan ajan hermolla, kun jämähtävät tuohon tyyliin loppuiäkseen.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pillifarkut katoaa katukuvasta, kun niitä ei enää myydä. Nyt jo alkaa Euroopassa poistua tuo pillitrendi ja tilalla suoria farkkuja. Suomessa muuttuu muoti hitaammin.

Ja vitut. Pillifarkut on aina suosittuja, koska ne näyttää hyvältä jos kroppa on hyvä.

Voi lapsi kulta, olen kyllin vanha muistamaan ajat, jolloin pillifarkkuja käyttivät vain puliukot ja -akat, nuo trendien edelläkävijät.

Vierailija
22/49 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muuten hessuhopoefekti on taattu varsinkin isojalkaiselle.

Kahvin purskahtaminen nenän kautta ei tunnut kivalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut käyvät vain miesjalkaisille naisille. Ja niitä löytyy Suomesta kolme. Muut näyttävät vain muhkuraisilta tyynyiltä.

Vierailija
24/49 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, just kevääseen asti sinnittelin ja sitten jouduin ostaan pillit. Sitä ennen käytin bootcut-farkkuja, mutta uusia oli vain niin hankala aina löytää. Mä olin siis niin ajastani jäljessä muodissa että olin suorastaan edelläkävijä :D

Jo lentää pillit roskiin ja kaupoille etsimään kunnon farkkuja jos niitä kerran taas löytyy.

Juuri ostin netistä kahdet boot cutit ja kyllä tuntuu hyvältä jalassa. Teinit naureskelee mutta mä olen jo sen verran vanha ettei kiinnosta.

Vierailija
25/49 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pillifarkut katoaa katukuvasta, kun niitä ei enää myydä. Nyt jo alkaa Euroopassa poistua tuo pillitrendi ja tilalla suoria farkkuja. Suomessa muuttuu muoti hitaammin.

Ja vitut. Pillifarkut on aina suosittuja, koska ne näyttää hyvältä jos kroppa on hyvä.

Voi lapsi kulta, olen kyllin vanha muistamaan ajat, jolloin pillifarkkuja käyttivät vain puliukot ja -akat, nuo trendien edelläkävijät.

Jep. Legginseja käytettiin pakkasella housujen alla ja naurettiin kun joku oli laittanut sellaiset hameen/sortsien alle. Ja nauretaan vieläkin.

Jostain syystä puliukoilla oli aina ne niiden pillifarkut auki.

Kasarilla oli muuten likoilla niin tiukkoja pillifarkkuja että osa kusi housuunsa kun ei saaneet pois jalasta. Ainkin kännissä ja legensa kertoo että nimitys pissa-liisa eli pissis tulee juuri tuosta. Mitäpä sitä muodin vuoksi ei olisi valmis kärsimään?

Vierailija
26/49 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon jonkun laittaman linkin takanahan ei oteta varsinaisesti kantaa farkkujen malliin vaan materiaaliin: sataprosenttinen denim tulee taas strechin tilalle. Ja sehän on ollut jo muutaman vuoden ajan suuntaus. Farkuista tulee kestävämpiä mutta epämukavampia.

Mitä taas lahjeleveyteen tulee, ainoa varma asia on muutos. Olen niin monta farkkumuotia nähnyt, että tiedän tämän palstan "mä ainakin käytän aina pillejä koska tykkään niistä" -viisastelijoiden tykkäävän viiden vuoden päästä jostakin ihan muusta.

T. Nelikymppinen nainen, jolla tällä hetkellä jalassa hamppupillit, mutta ostoslistalla 501:t.

Vierailija
27/49 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Legginseja käytettiin pakkasella housujen alla ja naurettiin kun joku oli laittanut sellaiset hameen/sortsien alle. Ja nauretaan vieläkin.

Kasarilla oli muuten likoilla niin tiukkoja pillifarkkuja että osa kusi housuunsa kun ei saaneet pois jalasta. Ainkin kännissä ja legensa kertoo että nimitys pissa-liisa eli pissis tulee juuri tuosta. Mitäpä sitä muodin vuoksi ei olisi valmis kärsimään?

Mä en muista nähneeni pultsareilla kertaakaan pillifarkkuja, en naisilla, enkä miehillä. Myöskään en ole kussut pillifarkkuihini kertaakaan, vaikka ensimmäiset sellaiset jo 80-luvun loppupuolella hommasinkin.

Mulle on ihan yksi lysti minkälaisia farkkuja "pitäisi" käyttää, pidän pillejä edelleen, koska ne korostaa kauniisti pitkiä ja hoikkia jalkojani, varsinkin kun pidän niitä korkokenkien kanssa. Jos tämä nyt jotain tyylinatsia närästää, niin voi voi.

Vierailija
28/49 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en muista nähneeni pultsareilla kertaakaan pillifarkkuja, en naisilla, enkä miehillä. Myöskään en ole kussut pillifarkkuihini kertaakaan, vaikka ensimmäiset sellaiset jo 80-luvun loppupuolella hommasinkin.

Mulle on ihan yksi lysti minkälaisia farkkuja "pitäisi" käyttää, pidän pillejä edelleen, koska ne korostaa kauniisti pitkiä ja hoikkia jalkojani, varsinkin kun pidän niitä korkokenkien kanssa. Jos tämä nyt jotain tyylinatsia närästää, niin voi voi.

Totta kai jokainen saa käyttää sellaisia pöksyjä kuin haluaa. Jos olet 80-luvulta saakka käyttänyt pillifarkkuja, olet jo siinä iässä, ettei sinun tarvitse muotien perässä ryntäillä.

Jokaisella on omat muistonsa ja muistikuvansa iän ja alakulttuurin mukaan, ja ainakin sinua hieman nuoremmat ihmiset todennäköisesti muistavat "pultsaripillit". Älä anna niiden häiritä itseäsi. Tässä vastattiin jollekulle (ilmeisesti varsin nuorelle) henkilölle, joka väitti pillifarkkujen tulleen jäädäkseen, ja mikäänhän ei muodissa ole ikuista.

Vierailija
29/49 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillit on tulleet jäädäkseen.

Bootcutit on yrittäneet tulla jo monta vuotta takaisin mutta ei niitä vielä juuri missään näy.

Pillifarkut on helposti yhdisteltävissä minkä yläosan ja kenkien kanssa tahansa.

Eli tässä selitys, miksi pillifarkut ovat legginsien korvaaja. Helpot ja mukavat.

Vierailija
30/49 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut eivät todellakaan ole ainoat ja tulleet jäädäkseen. Ne ovat aivan liian lähellä leggiensejä/jeggingesjä ja muita kireitä "housuja".

Farkut ovat farkut, lähtöisin kaukaa historiasta. Ja sitä tavoitellaan aina now and then.

Leviksen 501CT on tsekkamisen arvoinen farkku.

http://www.levi.com/US/en_US/category/women/jeans/collections/levi-coll…

31/49 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut... niin.

Joka vuosikymmenenä tulee uusi farkkumuoti, ja joka vuosikymmenenä joudun toteamaan, että ei ollut taaskaan mun juttu.

Kasarina isot, löysät lököttävät (revityt) farkut kurottiin vyötäröltä pussimaisesti kireelle, niin että alavatsa röllötti komeasti siinä alla. Perse näytti valtavalta, ja lahkeen alimittainen pituus sai jalat näyttämään lyhyeltä. 

90-luvulla pähkäiltiin laatikkomaisten ja epämukavien, huonosti leveälanteiselle istuvien Leviksen 501:en kanssa, että miten näiden kanssa pitäisi olla. Jos yritit vetää vyötärölle asti, haarasauma kiristi sieltä minne aurinko ei paista. Jos taas yritit low waist -lookkia, farkut eivät pysyneet päällä vaan lähtivät valumaan alaspäin luoden rekkamiehen perse -efektin kyykistyessä. 

2000-luvun taitteessa tuli super low waist -lookki, joka sai aikaiseksi kivan efektin istuessa: alavatsa pullahti syliin, siihen vyötärönauhan päälle, jee. 

Sitten tuli pillit. Huti jälleen. Ensinnäkin nämä olivat nilkoista niin kireät, että hädintuskin sain ne päälle ja pois. Farkut venyivät polvista parin käyttäkerran jälkeen kelvottomiksi.

Nyt sitten odotellaan sitä seuraava farkkutrendiä, jotta voisin taas todeta, miten valtavalta perseeni näyttääkään, ja mistä kohtaa vatsani tällä kertaa pullahtaa ulos.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
32/49 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotitietoinen

minä olen muotitietoinen...

Vierailija
33/49 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodin seuraaminen on tyhmää. Pukeudun siihen, mikä omaa silmää miellyttää, vaikka se olisikin muodista mennyt aikoja sitten. Usein valitsen legginsit ja pitkän paidan/mekon, koska arvostan vaatteissa mukavuutta ja helppoutta. Ihan hemmetin sama mitä sinä olet siitä mieltä.

Vierailija
34/49 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärin lopussa ja 2000 alussa oli näitä leveälahkeisia farkkuja ja ne jäi aina pyöräilessä kettingin väliin, olivat liian pitkiä ja keräsivät mukaansa pikkukiviä sekä kastuivat sateella.

Itse niitä housuja ei saanut lyhennettyä, eikä maksanut vaivaa ompelijalla käydä koska pyörä ne viimeistään repi. 

Lyhyelle kapeat farkut ovat olleet mitä parhain juttu. Ihan sama jos jotain ärsyttää eikä ole muotia mutta ei me kaikki elellä missään muotikuvauksissa jossa astutaan kivassa kevätsäässä pihalle autosta, pieni tuulenvire ja keikutaan siinä pyllistelemässä leveiden lahkeiden kanssa.

Vierailija
35/49 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä bootcut farkut antaa käyttäjästään tätimäisen ja homssuisen kuvan,ketään en tiedä joille ne sopisi. Sen sijaan pillit pukee lähes kaikkia :) lantion omaavana naisena leveät lahkeet ovat pahin pukeutumismoka mitä voisin tehdä. Ja leveät lahkeet on aina joko liian lyhyet tai sitten likaiset ja repaleiset. Toivottavasti pillit on tullut jäädäkseen :)

Vierailija
36/49 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä bootcut farkut antaa käyttäjästään tätimäisen ja homssuisen kuvan,ketään en tiedä joille ne sopisi. Sen sijaan pillit pukee lähes kaikkia :) lantion omaavana naisena leveät lahkeet ovat pahin pukeutumismoka mitä voisin tehdä. Ja leveät lahkeet on aina joko liian lyhyet tai sitten likaiset ja repaleiset. Toivottavasti pillit on tullut jäädäkseen :)

Perinteistä suomalaista tyylitajua, jankataan sitä mantraa jota rättikaupat myy ja joka maailmalta kuultiin 10v sitten.

Leveälahkeiset farkut korkkareiden kanssa on stylet, sama pillifarkuilla niin ollaan helposti huorafiboissa. Mutta samapa teille on jankata kun ettei omaa silmää.

T. Mies

Vierailija
37/49 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on bootcutit vuodelta 2008 tms, suorat vuodelta 2011, ja muutamat pillit. Yhdet leveälahkeiset juhlahousut. Pillit on kätevimmät kun ne ei kastu eikä repeä kengänkoron alle. Vuosiluvuista huomaat miten tärkeää mulle on trendikkyys. Ai niin, jos äässi näyttää isolta pilleissä, siihen löytyy ratkaisuja, vinkkinä vaan..

Vierailija
38/49 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://vaasanseutu.fi/app/uploads/sites/6/2015/04/MG_3010-682x1024.jpg

Joo, ihanaa kun lahkeet roikkuu maassa ja kastuvat <3 ihan parasta! 

Jos satut olemaan lyhyt ja sulla on leveät reidet niin näyttää ihan kauhelta jos puet päällesi leveälahkeiset housut.

Vierailija
39/49 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
40/49 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://vaasanseutu.fi/app/uploads/sites/6/2015/04/MG_3010-682x1024.jpg

Joo, ihanaa kun lahkeet roikkuu maassa ja kastuvat <3 ihan parasta! 

Jos satut olemaan lyhyt ja sulla on leveät reidet niin näyttää ihan kauhelta jos puet päällesi leveälahkeiset housut.

No eipä ne pillitkään sen paremmin imartele lyhyttä leveäreitistä kroppaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi