Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä köyhän miehen vaimo haluaisitko Minttu Räikkösen saappaisiin?

Vierailija
11.08.2016 |

Haluaisitko rikkaan miehen? mitä saat köyhältä mieheltäsi?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä saat köyhältä mieheltäsi?

Paljonkin. Rakkautta, aikaa, läheisyyttä, yhdessäoloa...

Vaikka ei toi mies mikään köyhä ole, paitsi tietenkin johonkin Kimi Räikköseen verrattuna.

Vierailija
2/60 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla Kimin ulkonäön vuoksi, en rahojen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha olis tietysti kiva plussa mutta en mä niin rahan perään ole koskaan ollut.

Vierailija
4/60 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan puolesta ehkä, mutten muuten. 

Vaikuttaa täydelliseltä tylsimkseltä. Tosin en tunne, joten olen julkisuuskuvan varassa. 

Omaa miestä ei ole, ei rikasta, ei köyhää.... 

Vierailija
5/60 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihtaisi. Kimi ei ole mitenkään mun miesihanteen mukainen.

Vierailija
6/60 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei mun mies ihan köyhä ole, normituloinen Suomessa mutta en haluaisi Mintun saappaisiin, enkä kenkiin. En ole tippaakaan kateellinen. Tuollainen elämä on niin kaukana järkevästä, että en tahtoisi elää sellaista.

Vierailija
7/60 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieheni ei niin hirveän köyhä ole, mutta aika kivasti pärjäämme silti. Ei se näytä raha tekevän aina onnelliseksi, joten pitäköön Minttu Kiminsä.

Vierailija
8/60 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea sanoa, kuinka paljon Kimin julkinen ja siviiliminä poikkeavat toisistaan, mutta julkisuuskuvan perusteella hän vaikuttaa todella tylsältä tyypiltä. Sivistymättömältä, huumorintajuttomalta ja sosiaalisesti kömpelöltä. Rahalla ei saa karismaa. Formulavaimon myös odotetaan olevan kunnon edustusrouva, pitää olla katsomossa kannustamassa ja seurustella sponsorien ja muiden ajajien kanssa. Itseäni kun nämä piirit tai autourheilu ei kiinnosta yhtään, olisi tällainen elämäntyyli melkoista pakkopullaa.

Vierailija
9/60 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihtasin mielelläni osia. En saa köyhältä mieheltäni oikeastaan yhtään mitään ja olisi kiva olla kerrankin ilman rahahuolia.

Vierailija
10/60 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyrkky luonteeltani, joten olen ihan tyytyväinen ettei tarvitse paparazzeja pelätä ja saa viettää elämää ilman julkisuutta.

Vierailija
11/60 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta Mintun ulkonäköpaineita en omaan elämääni kaipaisi. 😬

Vierailija
12/60 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mitä mä siellä saappaissa tekisin?

Vierailija
13/60 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. Arvostan sitä, ettei minua kytätä kadulla ja ruokakaupassa. Arvostan myös sitä, ettei minulla ole julkisuuteen liittyviä paineita olla aina laitettu ja hillitty ja kohtelias ventovieraille selkääntaputtelijoille. 

Lisäksi noin suoraan sanoen hiukan epäilen, viihtyisinkö vuorokauttakaan tuollaisen miehen rinnalla. Arvostan älykkyyttä ja sivistystä, joita ammattikoulun kesken jättäneellä Kimillä toki voi olla, mutta missä välissä hän on niitä ehtinyt kartuttaa autolla päristelyltä? 

Se tietysti olisi kivaa, jos saisin tähän omaan elämääni Räikkösen tulot. Mutta Räikkösten elämään en haluaisi suurin surminkaan.

Vierailija
14/60 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan vaihtaisi fiksua miestäni keneenkään enkä mihinkään. Minulla itselläni on omaisuutta enemmän kuin tarpeeksi. Ostan ihan itse kenkäni ja käsilaukkuni. En vaihtaisi mielenkiintoista, haastavaa ja palkitsevaa työtäni ajan tappamiseen kotirouvana.

Vierailija
15/60 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaikea sanoa, kuinka paljon Kimin julkinen ja siviiliminä poikkeavat toisistaan, mutta julkisuuskuvan perusteella hän vaikuttaa todella tylsältä tyypiltä. Sivistymättömältä, huumorintajuttomalta ja sosiaalisesti kömpelöltä. Rahalla ei saa karismaa. Formulavaimon myös odotetaan olevan kunnon edustusrouva, pitää olla katsomossa kannustamassa ja seurustella sponsorien ja muiden ajajien kanssa. Itseäni kun nämä piirit tai autourheilu ei kiinnosta yhtään, olisi tällainen elämäntyyli melkoista pakkopullaa.

Todennäköisesti sivistyneempi kuin yksikään tällä palstalla tai ainakin sivistyneempi kuin sinä. Sivistystä lisää jo yksinään se, että on pyörinyt eri puolilla maapalloa lapsesta saakka ja nähnyt kaiken. Todennäköisesti käynyt fyysisesti niissä paikoissa, joista sinä olet lukenut kirjoista. Karismasta sen verran, että sitä taitaa muiden mielestä olla, koska on tälläkin hetkellä maailman suosituin f1-kuski.

Vierailija
16/60 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minusta olisi kamalaa olla julkisuuden henkilö. Enkä oikein välitä rahastakaan, tai siitä mitä sillä saa. Kun mulla on asunto, ruokaa ja muut perustarpeet, niin ei mun onnellisuuttani lisäisi enempi raha. Mua kun ei esim. matkustelu, hienot autot, luksusesineet tms kiinnosta yhtään. 

Vierailija
17/60 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti sivistyneempi kuin yksikään tällä palstalla tai ainakin sivistyneempi kuin sinä. Sivistystä lisää jo yksinään se, että on pyörinyt eri puolilla maapalloa lapsesta saakka ja nähnyt kaiken. Todennäköisesti käynyt fyysisesti niissä paikoissa, joista sinä olet lukenut kirjoista. Karismasta sen verran, että sitä taitaa muiden mielestä olla, koska on tälläkin hetkellä maailman suosituin f1-kuski.

Lähde tälle, että on maailman suosituin formulakuski, kiitos! 

Sivistys ei lähde siitä, että on pyörinyt tuhatta ja sataa autolla ympyrää monissa maailman kolkissa. Oletko ihan tosissasi? 

Mutta ei sivistyneisyys hänen tehtävänsä olekaan. Epäilen suuresti, että taide, kulttuuri ja jopa politiikka ovat tuiki tuntemattomia aloja hänelle. Hänen tehtävänsä on ajaa ympyrää mahdollisimman kovaa ja tästä maksetaan. 

Miksi maksetaan, on minulle mysteeri. 

Vierailija
18/60 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. Mulla on rahaa riittävästi tehdä kaikkea, mitä elämässäni haluan tehdä. Jos olisin halunnut julkisuudenhenkilöksi, olisin voinut nuorempana valita asioita toisin ja päätyä ihan itsekin julkisuuteen ilman puolison menestystä. Minulle julkisuus on kuitenkin yhtä toivottava asia kuin ripuli, rutto ja syöpä.

Vierailija
19/60 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko rikkaan miehen? mitä saat köyhältä mieheltäsi?

Kyllä mä haluaisin, mutta en ole valmis tinkimään sen vuoksi monesta asiasta, joihin Minttu joutuu panostamaan. Ehkä hän haluaa, mutta itse en.

Se mitä saan mieheltäni on välittäminen, sen, ettei moiti vaikka syytä olisi, tekee kotityöt, hoitaa lapset, kannustaa ja tukee minua, on oikeudenmukainen, kestää mun paskailuani, tekee pihatyöt ja hoitaa osin sosiaaliset suhteet myös lapsille.

Vierailija
20/60 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde tälle, että on maailman suosituin formulakuski, kiitos! 

Sivistys ei lähde siitä, että on pyörinyt tuhatta ja sataa autolla ympyrää monissa maailman kolkissa. Oletko ihan tosissasi? 

Mutta ei sivistyneisyys hänen tehtävänsä olekaan. Epäilen suuresti, että taide, kulttuuri ja jopa politiikka ovat tuiki tuntemattomia aloja hänelle. Hänen tehtävänsä on ajaa ympyrää mahdollisimman kovaa ja tästä maksetaan. 

Miksi maksetaan, on minulle mysteeri. 

Maailman suosituin kuski:

http://www.iltasanomat.fi/formula1/art-2000000954660.html

Sivistykseksi varmaan voi laskea sen, että tietää moottoreista, aerodynamiikasta, fysiikasta enemmän kuin keskimääräinen DI. Kulttuuri, taide eikä etenkään politiikka tee kenestäkään sivistynyttä. Itsekin ulostaisin heti politiikan päästäni jos vaan pystyisin, kamalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi