Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen menestyä jos ei ole kaunis???

Vierailija
10.08.2016 |

....???????

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallina ei, johtajana kyllä. Koskee samalla lailla miehiä.

Vierailija
2/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin. Kun kaksi samantasoisilla papereilla varustettua naista hakee työpaikkaa, kauniimpi saa sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahtoo.

Vierailija
4/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei voi. Naisen menestys mitataan ulkonäössä ja geeneissä, ei osaamisessa. 

Vierailija
5/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin. Kun kaksi samantasoisilla papereilla varustettua naista hakee työpaikkaa, kauniimpi saa sen.

Mitä hittoa... Ei ainakaan it-alalla, jolla itse olen, päde yhtään. Kyllä se on kova asiaosaaminen ja kokemus ja persoona, jotka vaikuttaa, ei pärstä. Tietokoneet kun ei välitä pätkääkään siitä kuinka läski tai ruma, tai toisaalta kaunis ja timmi, nainen niitä koodaa ;) 

Vierailija
6/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki. Ainakin ammatillisesti.

Vierailija
7/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miettinyt tätä samaa. Kyllä naiselle moni asia on helpompaa, jos on kaunis.

Vierailija
8/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneudesta vo i olla myös haittaa työhaastattelussa - mikäli valinnan tekee toinen nainen!

Vierailija
9/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Tottakai viehättävä on helpommin pidetty, mutta varsinaisesti kaunis ei tarvitse olla. Uskoisin, että liika ulkonäön korostaminen estää menestyksen.

Vierailija
10/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on se jännä, että ruma nainen ei palkkaa kaunista.

Vierailija
11/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no suomessa voi ainakin,suomessa rakastetaan vaatimattomia hiirulaisia.toki muut asiat vaikuttaa enemmän kuin ulkonäkö, tärkeintä ehkä uskottavuus.

Vierailija
12/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kauniille naiselle moni asia elämässä tulee kuin itsestään..

Vierailija
13/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen kaikinpuolin hyvä,akateeminen nuori hoikka ahkera ja tunnollinen nainen mutta naama on näppyläinen & läikikäs kuin Picasson taulut valitettavasti

Vierailija
14/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis ja työtön. Toki naisvaltaisella alalla ja naiset ei kai useinkaan palkkaa itseään kauniimpia. Olis mielenkiintosta vielä kouluttautua mieavaltaiselle alalle. Tuliskaan töitä?

Vierailija
15/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tähtää musiikillisesti maailmalle niin tuskin soolouraa saa aikaan jos ei ole hyvänäköinen. Bändissä eri juttu, siitä on hyvänä esimerkkinä Battle Beastin ex-laulaja Nitte Valo.

M22

Vierailija
16/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottahan toki, miettikää nyt Tarja Halosta, Rosa Meriläistä, Saara Särmää ja kumppaneita.

Vierailija
17/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos ei ole punavihreä feministi. Jos on ruma sekä tyhmä ei menestyminen onnistu.

Vierailija
18/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin koen että näin opettajana kaunis ja naisellinen ulkonäkö on jopa este uskottavuudelle ym. Onneksi jotkut (rehtorit ym. ) pystyvät näkemään ulkokuoren alle. Ei se ammattitaito ole ulkonäöstä kiinni, oli se ulkonäkö millainen hyvänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi