Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen mies ja olen ihmetellyt

Vierailija
10.08.2016 |

Miksi naiset alkavat lässyttää toisilleen kun tapaavat?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt. Ja halaavat. Ja sellainen yliampuva tekopirteys muutenkin lähtee käyntiin.

Vierailija
2/6 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa miettinyt. Ja halaavat. Ja sellainen yliampuva tekopirteys muutenkin lähtee käyntiin.

Kyllä miehetkin halaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,mä lässyttän koska a.)on mukava nähdä kaveria pitkästä aikaa b.)Se on sellanen naisten toisilleen osoittama "hellittely" juttu.

Me naiset ollaan vähän kanoja välillä.Turha siitä mieltä pahoittaa. Sydänsydän pusipusi halihali.

Vierailija
4/6 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedemiehet epäilevät että naisten ja marsujen yhteisellä kantamuodolla oli samanlaista käytöstä. Marsuillehan se on periytynyt siten että kun ihminen tulee lähelle niin marsut ajattelevat ruokaa ja heinää ja pulisevat sitten kovasti.

Vierailija
5/6 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelin tuossa viime viikolla, miksi järkevä ja fiksu, nerokin lapsuuden kaveri on alkanut lässyttämään, kun meni naimisiin?

Se on yhtä hellanduudelia nykyään, kaikkialla, kaikille. Rakkausko sen pään on pehmentänyt, vaiko pillu.

Vierailija
6/6 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyttää? Mä en nyt tunnista itseni. Halaan kaverit läpi, mutten ylimääräistä ilakoi ja temmellä, lässytä..

Haetaanko tässä semmoista koiran iloista tervehdintään, kun omista ja vie roskapussin. "jes, JES! toi tuli, kiva, kiva ja ihan mieeeeelettömän kiva juttu!!" häntä viuhuu ja koira hyppii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi