Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää ihastuko työkaveriinne

Vierailija
10.08.2016 |

Tämä on ihan syvältä. Taas pidättelen itkua vessassa. Kuinkakohan monta kertaa ihastukseni onkaan mieleni pahoittanut.. Ja hänen kanssaan kun vaan on pakko olla tekemisissä töiden takia. Jos ikinä meinaatte ihastua työkaveriinne, niin pysykää toisistanne visusti erossa ettei tunteet pääse vahvistumaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Mä seurustelen kolmatta vuotta työkaverini kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkemisen sijaan voisit keskittyä itsetuntosi vahvistamiseen. Netistä löytyneen satoja vinkkejä tähän.

Vierailija
4/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaat ylipäätänsä rakastua opettele ensin sietämään pettymyksiä.

Vierailija
5/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenikään. Miehet töissä ovat niin kuivakoita keski-ikäisiä känttyjä kuin voi kuvitellakaan, mikään lähempi kanssakäyminen on aivan mahdoton ajatus.

Vierailija
6/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkemisen sijaan voisit keskittyä itsetuntosi vahvistamiseen. Netistä löytyneen satoja vinkkejä tähän.

Sanos muuta. Mulla on ollut vahva itsetunto ja olen saanut miesten huomiota missä olen liikkunutkaan. Ja nyt tämä yksi mies on onnistunut musertamaan itsetuntoni..

Ap

Vierailija
7/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Rakastuneita ollaan oltu jo vuosia ja pian mennään naimisiin.

Vierailija
8/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

this comment was unrelated

Vierailija
9/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut entisen työkaverini kanssa naimisissa jo kymmenen vuotta ja pari lastakin on. Ei ne aina pääty huonosti.

Vierailija
10/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin ja lujaa. Huonosti tässä tulee käymään, nähtäväksi jää että kuinka. Vessaitkuja odotellessa.

Vierailija
11/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäistä, oon menossa reilun viikon päästä naimisiin työkaverini kanssa... :P

Vierailija
12/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut entisen työkaverini kanssa naimisissa jo kymmenen vuotta ja pari lastakin on. Ei ne aina pääty huonosti.

Tähän. Meillä takana 11 vuotta, joista 7 naimisissa.

Vierailija
13/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ehdotan, että itkemisen sijaan ap voisi keskittyä työn tekemiseen.

Vierailija
14/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne ovat sinun mielestäni kanttuja, niin voi tulla enemmänkin niitä vessaitkuja.

Vierailija
15/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään. Yli 20 vuotta vanhemmat, harmaantuneet ja ylipainoiset setämiehet ei oikein iske.

Vierailija
16/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipidä mennä sekaantumaan varattuun työkaveriin ja kuvitella että se on elämää suurempaa rakkautta.....

Vierailija
17/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työkaverilla pikkuinen pippeli? Täysin ymmärrettävää kun itkettää. Merkittävän kokoiselle peenikselle et itkisi, huutaisit nautinnon huutoa.

Vierailija
18/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannatakaan. Ei ainakaan jos on varattu. Puhuu pehmosia sen aikaa että pääsee sänkyyn. Sen jälkeen se on moro.

Vierailija
19/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, keski-ikäinen heteronainen (luulin ainakin olevani) olen rakastunut täysillä työkaveriini joka on nainen! En tiedä hänen tunteistaan mutta meillä on tosi kivaa töissä ja kyllä hän mua pitkään katsoo silmiin, olen shokissa ja avoliitossa miehen kanssa.

Vierailija
20/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannatakaan. Ei ainakaan jos on varattu. Puhuu pehmosia sen aikaa että pääsee sänkyyn. Sen jälkeen se on moro.

Juuri näin kävi mulle. Okei mies on "avoimessa" suhteessa mutta eipä se mun oloa paranna, ei tule koskaan olemaan mun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi