Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää ihastuko työkaveriinne

Vierailija
10.08.2016 |

Tämä on ihan syvältä. Taas pidättelen itkua vessassa. Kuinkakohan monta kertaa ihastukseni onkaan mieleni pahoittanut.. Ja hänen kanssaan kun vaan on pakko olla tekemisissä töiden takia. Jos ikinä meinaatte ihastua työkaveriinne, niin pysykää toisistanne visusti erossa ettei tunteet pääse vahvistumaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannatakaan. Ei ainakaan jos on varattu. Puhuu pehmosia sen aikaa että pääsee sänkyyn. Sen jälkeen se on moro.

Juuri näin kävi mulle. Okei mies on "avoimessa" suhteessa mutta eipä se mun oloa paranna, ei tule koskaan olemaan mun.

Mun varattu työkaverimies sen sijaan rakastui minuun kahta kauheammin, kun oli päässyt sänkyyn kanssani. Nyt haluaa lähelleni joka päivä ja on laittanut avioeron vireille. Olemme aivan avoimesti yhdessä.

Vierailija
22/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan syvältä. Taas pidättelen itkua vessassa. Kuinkakohan monta kertaa ihastukseni onkaan mieleni pahoittanut.. Ja hänen kanssaan kun vaan on pakko olla tekemisissä töiden takia. Jos ikinä meinaatte ihastua työkaveriinne, niin pysykää toisistanne visusti erossa ettei tunteet pääse vahvistumaan.

Komppaaan NIIIIN sanasta sanaan. Tänäänkin oli yksi niistä päivistä kun sain pakoilla vessassa kun itkusta ei tullut loppua. Huominen kauhistuttaa jo valmiiksi kun pitää koittaa hiipiä käytävillä ja kytätä ettei vaan vahingossakaan törmää!

ÄLÄ KOSKAAN ALOITA MITÄÄN JUTTUA TYÖKAVERIN KANSSA. Säästyt monelta kyyneleeltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä