Kumman miehen seuraavista valitsisit seurustelukumppaniksi?
1. Martti "Mara" Joukahainen
*180cm/90kg
*Melko lihaksikas
*Töissä isänsä firmassa ja tienaa hyvin 4000€/kk
2. Henri Heinänen
*170cm/60kg
*Ei lihaksia
*Työskentelee kirjastonhoitajana, tienaa vähän yli 2000€/kk
Kommentit (33)
Riippuu ihan täysin ihmisestä. Itselleni sopivamman kanssa ja mikään noista kerrotuista ominaisuuksista ei paljasta kumpi se on.
Liika yksityiskohtiin takertuminen on naisessa pahimmillaan todella ärsyttävää.
Noilla tiedoilla nro 1. Tositilanteessa tarvitsisin lisätietoa.
Vierailija kirjoitti:
Valitse tämä jos on vapaana. Unelma....omasta mielestään, on puristellut perseestä, tarjoaa parrua jne.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/cf/Mitro_Repo_01.JPG/240px-Mitro_Repo_01.JPG
Ja minä kun niin pidin Isä-Mitrosta! Kuvittelin hänen olevan fiksu ja kaikin tavoin miellyttävä ihminen. Kylläpä taas kullat karisi, tässä tapauksessa vissiin kullitkin.
No toivottavasti en olisi rakastunut Heinäsen Henriin, koska itse olen 172cm/130kg, mä luulen että ei se mua huolisi. Näytettäis varmaan kaupungilla aika hassulta parilta, ohukainen ja paksukainen.
Enemmän yhteistä olisi varmaankin kirjastonhoitajan kanssa, joten hänet? Yrittäisin kyllä syöttää, ettei olisi noin hento.
Mitäs te naiset nyt yhtäkkiä kursailette, kun muutoin täällä on hyvinkin suoraa puhetta? Ihan oikeastiko harkitsisitte näistä 2. vaihtoehtoa. Olen itse samaa kokoluokkaa kun Henri. Testasin kerran netti-saitilla. Tein ilmon, jossa jätin pituuteni ilmoittamatta ja sain 5 vastausta. Muulloin ilmoihini, joissa oli pituuteni mainittuna, vastauksia tuli väliltä 0-1.
Musta 2 olisi kiinnostavampi noista, tai ajattelisin että hänen kanssaan voisi olla enemmän yhteistä. Pitäisi kuitenkin jutella molempien kanssa, mitä harrastavat, mitä haluavat elämältä ja nauretaanko samoille asioille.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs te naiset nyt yhtäkkiä kursailette, kun muutoin täällä on hyvinkin suoraa puhetta? Ihan oikeastiko harkitsisitte näistä 2. vaihtoehtoa. Olen itse samaa kokoluokkaa kun Henri. Testasin kerran netti-saitilla. Tein ilmon, jossa jätin pituuteni ilmoittamatta ja sain 5 vastausta. Muulloin ilmoihini, joissa oli pituuteni mainittuna, vastauksia tuli väliltä 0-1.
Eipä tullut mieleenkään, että pituus olisi ollut ongelma. Paino ehkä, koska pidän rotevammista miehistä. Mutta kysymys oli joka tapauksessa idioottimainen, koska ei noiden tietojen perusteella kukaan nainen valitsisi kumpaakaan.
Taas tällainen asettelu, josta tietää kyllä mitä haetaan takaa.
Todennäköisesti sinkuksi jäisin. Mara vaikuttaa toki paperilla paremmalta, koska olen lähes yhtä pitkä itsekin, eikä pienikokokoisuus sytytä miehessä hirveästi. Isot tulot eivät taas vaikuta mitenkään, ja itseäni huvittaisi isin firmassa työskentely. Lähinnä mietin, onko poika niin lammas, joka menee isän firmaan koska niin vaan täytyy, ei siksi että itse haluaisi sitä.
Jos pitää kysyä nettipalstalla vastaus on aina: ei kumpaakaan.
Eihän noiden ominaisuuksien perusteella valita ihmistä. Pitäisi tietää luonne, koulutus/sivistystaso, maailmankatsomus, elämäntyyli jne.