Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman miehen seuraavista valitsisit seurustelukumppaniksi?

Vierailija
10.08.2016 |

1. Martti "Mara" Joukahainen
*180cm/90kg
*Melko lihaksikas
*Töissä isänsä firmassa ja tienaa hyvin 4000€/kk

2. Henri Heinänen
*170cm/60kg
*Ei lihaksia
*Työskentelee kirjastonhoitajana, tienaa vähän yli 2000€/kk

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Martti "Mara" Joukahainen

*180cm/90kg

*Melko lihaksikas

*Töissä isänsä firmassa ja tienaa hyvin 4000€/kk

2. Henri Heinänen

*170cm/60kg

*Ei lihaksia

*Työskentelee kirjastonhoitajana, tienaa vähän yli 2000€/kk

Eihän noiden ominaisuuksien perusteella valita ihmistä. Pitäisi tietää luonne, koulutus/sivistystaso, maailmankatsomus, elämäntyyli jne.

Vierailija
22/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan täysin ihmisestä. Itselleni sopivamman kanssa ja mikään noista kerrotuista ominaisuuksista ei paljasta kumpi se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika yksityiskohtiin takertuminen on naisessa pahimmillaan todella ärsyttävää.

Vierailija
24/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla tiedoilla  nro 1. Tositilanteessa tarvitsisin lisätietoa.

Vierailija
25/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitse tämä jos on vapaana. Unelma....omasta mielestään, on puristellut perseestä, tarjoaa parrua jne.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/cf/Mitro_Repo_01.JPG/240px-Mitro_Repo_01.JPG

Ja minä kun niin pidin Isä-Mitrosta! Kuvittelin hänen olevan fiksu ja kaikin tavoin miellyttävä ihminen. Kylläpä taas kullat karisi, tässä tapauksessa vissiin kullitkin.

Vierailija
26/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti en olisi rakastunut Heinäsen Henriin, koska itse olen 172cm/130kg, mä luulen että ei se mua huolisi. Näytettäis varmaan kaupungilla aika hassulta parilta, ohukainen ja paksukainen.

Vierailija
27/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän yhteistä olisi varmaankin kirjastonhoitajan kanssa, joten hänet? Yrittäisin kyllä syöttää, ettei olisi noin hento.

Vierailija
28/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs te naiset nyt yhtäkkiä kursailette, kun muutoin täällä on hyvinkin suoraa puhetta? Ihan oikeastiko harkitsisitte näistä 2. vaihtoehtoa. Olen itse samaa kokoluokkaa kun Henri. Testasin kerran netti-saitilla. Tein ilmon, jossa jätin pituuteni ilmoittamatta ja sain 5 vastausta. Muulloin ilmoihini, joissa oli pituuteni mainittuna, vastauksia tuli väliltä 0-1.

Vierailija
29/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta 2 olisi kiinnostavampi noista, tai ajattelisin että hänen kanssaan voisi olla enemmän yhteistä. Pitäisi kuitenkin jutella molempien kanssa, mitä harrastavat, mitä haluavat elämältä ja nauretaanko samoille asioille.

Vierailija
30/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs te naiset nyt yhtäkkiä kursailette, kun muutoin täällä on hyvinkin suoraa puhetta? Ihan oikeastiko harkitsisitte näistä 2. vaihtoehtoa. Olen itse samaa kokoluokkaa kun Henri. Testasin kerran netti-saitilla. Tein ilmon, jossa jätin pituuteni ilmoittamatta ja sain 5 vastausta. Muulloin ilmoihini, joissa oli pituuteni mainittuna, vastauksia tuli väliltä 0-1.

Eipä tullut mieleenkään, että pituus olisi ollut ongelma. Paino ehkä, koska pidän rotevammista miehistä. Mutta kysymys oli joka tapauksessa idioottimainen, koska ei noiden tietojen perusteella kukaan nainen valitsisi kumpaakaan.

Vierailija
31/33 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tällainen asettelu, josta tietää kyllä mitä haetaan takaa.

Todennäköisesti sinkuksi jäisin. Mara vaikuttaa toki paperilla paremmalta, koska olen lähes yhtä pitkä itsekin, eikä pienikokokoisuus sytytä miehessä hirveästi. Isot tulot eivät taas vaikuta mitenkään, ja itseäni huvittaisi isin firmassa työskentely. Lähinnä mietin, onko poika niin lammas, joka menee isän firmaan koska niin vaan täytyy, ei siksi että itse haluaisi sitä.

Vierailija
32/33 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mara

Vierailija
33/33 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää kysyä nettipalstalla vastaus on aina: ei kumpaakaan.