Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähintään 10 ihmistä on heittänyt mut pois face kavereitaan.

Vierailija
10.08.2016 |

Enkä tajua mitään syytä miksi vuosien saatossa on niin käynyt? Osa on ollut entisiä työkavereitani, osa vanhoja koulukaverrits ja osa miehen puolelta tulleita tuttavia. Miksi ?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ole missään tekemisissä koskaan, miksi pitää kaverilistoilla roikkumassa? Itsekin olen poistanut paljon ihmisiä kavereistani. Poistetuja ovat mm. sellaiset tyypit, joiden kanssa olin puoli vuotta jossain samassa koulussa, mutta vaihdettiin tuona aikana muutama hassu sana. Eli ei mitään tarvetta tai syytä pitää listoilla stalkkaamassa... Samaten ärsyttäviä, toistuvia päivityksiä postailevat tyypit olen joko poistanut tai jos on "pakko" pitää kaverina jostain syystä (esim. työ- tai harrastuskuvioiden ja niihin liittyvän kommunikoinnin takia), olen piilottanut päivitykset.

Vierailija
2/11 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa katselin yksi päivä, kaverit vain vähenevät. Jos väheneminen jatkuu samaa tahtia, muutaman vuoden päästä oon siellä ihan itsekseni :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulu inside piireihin, olit turha. Sinulle ei jaksa edes esittää mitään: "katsokaa kun meillä on hieno sisustus ja kaikkea kivaa"-facebook roolia, koska mielipiteelläsi ei ole väliä.

Vierailija
4/11 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä poistin yhden puolitutun joka kotona sairaseläkkeellä olleessaan postasi ziljoonia viestejä päivässä, lähinnä omasta kurjasta olostaan ja ikivanhasta piskistään jota piti hengissä eläinlääkärin piikkisuosituksesta huolimatta, särkylääkettä vaan pikkusen. Oli niin masentavaa aukaista fb, että poistin ihmisen, en kuitenkaan voinut auttaa mitenkään ja koira kävi sääliksi.

Vierailija
5/11 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette ole missään tekemisissä koskaan, miksi pitää kaverilistoilla roikkumassa? Itsekin olen poistanut paljon ihmisiä kavereistani. Poistetuja ovat mm. sellaiset tyypit, joiden kanssa olin puoli vuotta jossain samassa koulussa, mutta vaihdettiin tuona aikana muutama hassu sana. Eli ei mitään tarvetta tai syytä pitää listoilla stalkkaamassa... Samaten ärsyttäviä, toistuvia päivityksiä postailevat tyypit olen joko poistanut tai jos on "pakko" pitää kaverina jostain syystä (esim. työ- tai harrastuskuvioiden ja niihin liittyvän kommunikoinnin takia), olen piilottanut päivitykset.

= 95 % facebook-kavereistani. En tiedä muista.

Vierailija
6/11 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on? Ei se kavereiden määrä kerro mitään siitä, oletko hyvä tyyppi vai et. Onko tosielämän kaverit vielä säilyneet? Jos ovat, ei mitään syytä huoleen.

Vierailija
7/11 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse kauheasti mieti entisiä työkavereita, harvemman kanssa on ollut enempi yhteistä kuin sama työpaikka.

Vierailija
8/11 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän kaverilistallani kaikennäköistä randomia kansaa, jotta voisin jaella juttuja (esim. minua kiinnostavia hyväntekeväisyyskampanjoita) mahd. laajalle ja en minä kuitenkaan mitään supersalaista minnekään Facebookiin jaa, että eipä kiinnostakaan, kuka päivityksiäni lukee. Minulle ei ole iso juttu, jos joku poistaa minut kaverilistaltaan. Tuskin huomaan koko asiaa tai jos huomaan, niin en loukkaannu. Mikäli kyseessä on ihminen, jonka kanssa olen ollut tekemisissä, enkä tiedä syytä, voisin varmaan ihan suoraan kysyä asiaa. Jos on joku randomimpi niin ohittaisin olankohautuksella.

Itse poistelen ihmisiä tosi harvoin ja tuolloin syynä on yleensä, ettei joko vaan kiinnosta olla ko. ihmisen kanssa missään tekemisissä, tai en koe välejämme niin hyviksi, että meidän pitäisi olla kavereita Facebookissa. Pari exää poistin facekavereista, kun ylitse pääsemistä häiritsi nähdä ihmisen nimi ja naama koko ajan online.

Ap:n tapauksessa luullakseni kyse on siitä, että nämä ihmiset pitävät vain lähimmät ihmiset facekavereinaan. Ellet sitten postaile jatkuvasti jotain superärsyttävää? Esim. angstivuodatuksia elämästä, kiinnostavuudeltaan tasoa "kävin vessassa" -tyyppisiä kuulumisia, "tykkää, jos oikeasti pidät minua ystävänäsi" -huomionhakupostauksia, jaa aiheesta x paljon juttuja (en ihmettelisi, jos minut olisi poistettu jonkun kaverilistalta joskus, jossei esim. nuo hyväntekeväisyysjutut kiinnosta) tai mitä kaikkea ärsyttävää jengi nyt facessa tekeekin...

Vierailija
9/11 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin kokonaan pois fb:stä joksikin aikaa, että sain aloitettua puhtaalta pöydältä. Liityin takaisin uusilla tunnuksilla ja pyysin kavereiksi vain sellaiset, joiden kanssa olen yhteyksissä. Muutama alakoulukaveri pyrki vielä listoille, mutta ainakaan ei ole enää kymmeniä exien siskoja, treffikumppaneita, lomatuttavuuksia ym. jonninjoutavia kavereina.

Vierailija
10/11 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas poistelen mainospäivittäjät, joiden mielestä fb on pelkkä omien töiden mainoskanava. Poistelen myös ne, jotka eivät koskaan päivitä mitään eivätkä ole minun kanssani missään tekemisissä.

Vierailija
11/11 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huoh... kaikenlaista sitä.... tietäjät tietää..."

Tee yksikin mysteeripäivitys ja lennät mun listoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan