Ylläpito! YLLÄPITO KORJATKAA TÄÄ MUSTA PALKKI POIS MOBIILILAITTEILTA!
Kommentit (44)
Ei näy mitään palkkia missään laitteissa. Honor7, Samsung Xcover3, iPad mini ja Galaxy tab A.
Kaikissa selaimena Firefox.
Pitäisikö opetella käyttämään niitä laitteita?
klikatkaa siitä ukkelin kuvasta, niin vasemman palkin pitäisi kadota.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt että monilla ollut tämä ongelma, jolloin ei voi olla kyse yksittäisen laitteen viasta. Vika on sivuston päässä, jos joillakin laitetyupeillä ei yhtäkkiä pysty lukemaan palstaa. Se, että juuri sinulla toimii ongelmitta, ei tarkoita etteikö jossain muualla kuitenkin olisi laaja ongelma.
Mutta vika on ohjelmassa eikä näytössä. Todennäköisesti helpompaa korjata av kuin vaatia puhelinvalmistaja korjaamaan puhelin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Lumia ja en pysty palkin takia lukemaan aloituksia. Läppärissä ei palkkia ole.
Höpöhöpö, lumia 920, toimi normisti toimii vieläkin ei mitään palkkeja.
Samsungin laitteessakaan ei ole ollut vikaa, käytän siinä firefox betaa.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
23, se ukkeli on sen pirunkeksimän palkin alla, joten ei voi klikata ellei klikkaa ... siinä yläpalkin päässä ensin. Sittenkään ukkeli ei toimi.
Eli vika on sivustossa, ei laitteissa.
Mulla on aina se palkki, jos yritän kännyllä vauvaa lukea. Androidia käytän ja selaimena toimii Opera mini. Ehkä voisin kokeilla toista selainta, jos se palkki sitten katoaisi.
iPhone 5s, uusin ios, selaimena Safari, toimii. iPad mini, uusin ios, selaimena safari, palkki näkyy. Läppärillä (Win7, Firefo selaimena) ei ongelmia.
29 lisää, että ongelma ilmeni ipadillä vasta eilen illalla, pari päivää sitten ei ongelmia silläkään.
IISAKSONNI kirjoitti:
Kyse lienee applen roskasta, ei siinä muuta olekkaan kuin yhteensopivuusongelmia.
Android ja Windows luureissa ei ollut kyseistä ongelmaa.
-IISAK SONNI
Toivottavasti et ole töissä missään it-firmassa, nimittäin tuollainen asenne ei näissä hommmissa käy. Olipa "roskaa" tai ei, niin Applen laitteilla on aika iso markkinaosuus ja on melkoinen itsemurha palvelulle jättää Applea koskeva vika sivustossa korjaamatta. Samoin kuin olisi Android-laitteita. Windows Mobile tuen pois jättämistä sen sijaan moni pitää nykyisin jo ok:na.
Itselläni tämä vika tulee vanhalla iPad 2:lla, jossa ei ole vähään aikaan päivitetty käyttöjärjestelmää eikä Safaria. Illalla aion kokeilla auttaisiko päivitys ongelmaan. iPhonella ongelmaa ei ole, siinä viimeisin iOS.
Ylläpito Käyttäjä kirjoitti:
Pahoittelut tästä ikävästä virheestä! Selvitämme asiaa ja kertokaa toki kaikki lisätiedot, jotka saattaisi asian selvittelyä edistää. Valitettavasti emme itse ole saaneet tätä toistettua, joten se hidastaa ratkaisun löytymistä.
Ainakin androidluurilla näkyy tämä palkki, en tiedä vaikuttaako eri selaimen käyttö. Eilisestä saakka vaivannut...
Mulla on android-tabletti ja Firefox. Ei mitään palkkia.
Vierailija kirjoitti:
IISAKSONNI kirjoitti:
Kyse lienee applen roskasta, ei siinä muuta olekkaan kuin yhteensopivuusongelmia.
Android ja Windows luureissa ei ollut kyseistä ongelmaa.
-IISAK SONNI
Älä höpäjä. Omalla iphonella näkyy hyvin, kamut taas valittelee sitä kun eivät ole pystyneet av:ta lukemaan android-tableteilla.
Älä ite höpäjä. Ei kukaan myönnä käyvänsä av:lla
Samsungin luurilla (Galaxy S4 4G) ja tabletilla (Galaxy tab S2) ei mitään ongelmia. Chrome selaimena.
Mistä palkista te puhutte,tuo jossa lukee vauva?
Eihän tuo mitään haittaa.
Ipadin safarilla ei pysty selaamaan palstaa ollenkaan kun musta palkki peittää puolet ruudusta. Android-puhelimella ei ongelmaa.
Minulla näkyy läppärillä (MacBook) Safarilla selatessa tuo musta palkki. Ilmestyi eilen, sitä ennen ei ollut mitään palkkia. Firefoxilla palkkia ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Mistä palkista te puhutte,tuo jossa lukee vauva?
Eihän tuo mitään haittaa.
Jos et huomaa palkkia niin silloin sinulla ei ole palkkiongelmaa. Sitä ei voi olla huomaamatta kun se peittää puolet ruudusta ja teksteistä jää osa sen alle...
Samsungin puhelimessa eilen ainakin oli palkki, Microsoftilla ei.
Android puhelin Samsung s5 toimii mutta tabletissa Samsung tab3 palkki estää palstan käytön
Minulla on Lumia ja en pysty palkin takia lukemaan aloituksia. Läppärissä ei palkkia ole.