Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läski haluaa brasilialaisen :D

Vierailija
10.08.2016 |

Olen alapäästä au naturel, en tiedä miksi, jotenkin päästin sen vain kasvamaan. Nyt karvat hinkkaa, jää jumiin joka paikkaan (lol) ja hajuhaitatkin ovat palanneet!

En halua ajella enkä osaa vahata itse itseäni, ja nyt pitäisi päästä ammattilaisen suorittamaan brassiin. Miten kehtaan näillä läskeillä, ylipainoa on +30 kg ja häpeän itseäni.. Se kosmetologihan pyörtyy kun näkee paljaan alapääni!?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne hajuhaitat liittyy karvoitukseen? Etkö pese alapäätäsi tarpeeksi usein?!

Vierailija
2/11 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin näin komeana mustana brasilialaisena miehenä valmis uppoutumaan suloihisi, mutta aihe oli eri vaikka lähellä sitä mitä yleensä ajattelen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen joka päivä, mutta kai se on hiki joka niihin tarttuu ja tuoksahtaa? Tätä en huomannut ollessani karvaton. -ap

Vierailija
4/11 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alapäästä au naturel, en tiedä miksi, jotenkin päästin sen vain kasvamaan. Nyt karvat hinkkaa, jää jumiin joka paikkaan (lol) ja hajuhaitatkin ovat palanneet!

En halua ajella enkä osaa vahata itse itseäni, ja nyt pitäisi päästä ammattilaisen suorittamaan brassiin. Miten kehtaan näillä läskeillä, ylipainoa on +30 kg ja häpeän itseäni.. Se kosmetologihan pyörtyy kun näkee paljaan alapääni!?

Miksi puhut itsestäsi noin aliarvioivaan sävyyn? Koitatko alentaa itsesi, ettei joku muu keksi tulla sanomaan sinua läskiksi ja että miksi tarvitset brassia kun et saa miestäkään yms. mitä nää nyt voi keksiä? Nyt vähän arvostusta hei nainen! 

Vierailija
5/11 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologipalveluihin ei ole painorajaa.

Vierailija
6/11 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia karvoille ja tulta perään! Kerran nipistää, mutta lähtee karvatkin.

Vierailija
7/11 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt työkseni brasseja ja muita sokerointeja ja voin sanoa, että kukaan ammattitaitoinen kosmetologi ei naureskele, olit minkäkokoinen tahansa. Noita brasseja ei ainakaan omalla työpaikallani edes tehneet ne, jotka kokivat sen vaivaannuttavana.

Vierailija
8/11 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kaks kärpästä kerralla, mies ja posliini.   Ainakin me vanhemmat miehet tiedämme monta erilaista keinoa, karvanpoistoon.  Löytyy sellaisia jotka tykkää pyöreämmiksikin, ja siitä puutarhan hoidosta vaikka esileikkinä pitää hyvänä ideana monikin.

Vierailija
9/11 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole muuta tekemistä kuin tarkkailla alapääsi karvankasvua? Miten ihmeessä ennen lienevät ihmiset selviytyneet päivistään, kun ei mitään brassivahauksia ollut....Lopeta itsesi loputon tarkkailu, ja keksi jotain muuta tilalle. Olet hyvä ja kaunis juuri sellaisena kuin olet. Etenkin luomuna.

Vierailija
10/11 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat mukaan tapettirullan ja liisteriä niin sillä se hoituu.

Vierailija
11/11 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua sitten hävetä, kun gynekologi sorkkii alapäätäsi? Työtään se kosmetologi tekee, ei sitä sun läskit kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä