Ylläpito! YLLÄPITO KORJATKAA TÄÄ MUSTA PALKKI POIS MOBIILILAITTEILTA!
Kommentit (44)
Ei ole mun laitteessa vikaa, monilla oli eilen tämä ongelma :( Eikä se ole poistunut vieläkään. Kai yp tietää viasta??!
Ota se teippi pois sun puhelimen näytöstä
Ylläpito voisi haistaa vitut kun ei saa palstaa kuntoon,musta laatikko peittää kaiken
Tätä myöten,ainakin puhelimella ja tabletilla.
Vaihtakaa selainta. Toisessa tulee, toisessa ei.
Kyse lienee applen roskasta, ei siinä muuta olekkaan kuin yhteensopivuusongelmia.
Android ja Windows luureissa ei ollut kyseistä ongelmaa.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Mulla ei ole palkkia puhelimessa mutta tabletilla on.
Sut on sensuroitu tältä palstalta
IISAKSONNI kirjoitti:
Kyse lienee applen roskasta, ei siinä muuta olekkaan kuin yhteensopivuusongelmia.
Android ja Windows luureissa ei ollut kyseistä ongelmaa.
-IISAK SONNI
Älä höpäjä. Omalla iphonella näkyy hyvin, kamut taas valittelee sitä kun eivät ole pystyneet av:ta lukemaan android-tableteilla.
Mulla näkyy musta palkki iPadissa, mutta ei iPhone 6:ssa, eli ei kaikilla Applen laitteilla tai Safari-selaimellakaan tule. Padilla en käytä mobiilimoodia, johtuisikohan ero siitä.
Sun pitää päivittää iphonen uusi käyttöjärjestelmä, niin ongelma poistuu.
Uskokaa nyt että monilla ollut tämä ongelma, jolloin ei voi olla kyse yksittäisen laitteen viasta. Vika on sivuston päässä, jos joillakin laitetyupeillä ei yhtäkkiä pysty lukemaan palstaa. Se, että juuri sinulla toimii ongelmitta, ei tarkoita etteikö jossain muualla kuitenkin olisi laaja ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää päivittää iphonen uusi käyttöjärjestelmä, niin ongelma poistuu.
Päivitä eri merkkiseen puhelimeen ja työnnä iphony pyllyreikääsi.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
14, iphonelaisilla täällä ei ongelmaa ole, miksi pitäisi päivittää? Tabletissa (ipad mini) on myös uusin ios, näkyy se samperin palkki.
Oletteko kirjautuneena sisälle palveluun? Jos ette, niin klikatkaa siitä ukkelin kuvasta, niin vasemman palkin pitäisi kadota.
Johan on!??
Mun luuri, huawei, näyttää uskollisesti kaiken kauniisti, kuin ennenkin :).
Mulla on musta palkki sekä iphonella että ipadilla. Kauheat vieroitusoireet, onneksi pääsin työkoneen äärelle ;)
Olisko sun puhelimes vika, mulla ei ole mitään palkkia.