Katso kännykästäsi : mikä on viimeisin viesti jonka SINÄ olet lähettänyt puolisollesi?
Kommentit (274)
"Äkkiähän ne tuolta tuon saa pois tuon minun hypnosen kun se on siellä ihan yksin. :D Siinä oli neljä eri pokemonia kun menin. :D"
Ei olla kuitenkaan teinejä, jos joku miettii, vaan lähempänä kolmekymmentä kuin kahtakymmentä. :D
Oikeesti (nimi) sä kyl feilasit nyt. Missähän vaiheessa sä meinasit ilmottaa mulle et se laiva tulee 2h aikasemmin? Mäki taidan lähteä ens pe koko viikonlopuks pois enkä kertaakaa kysy että miten meijän 6 viikon ikänen vauva voi ja miten teillä menee. Sit tuun takas ku huvittaa. Jos tuun.
Ja samalla on täysin ok syöttää lapsille nakkisoppaa mis ei oo mitään ravinteita.
88. Kasviksia hoisin-kastikkeessa.
Mies kävi tänään hakemassa take awayt kun ollaan flunssassa :D
Vierailija kirjoitti:
"Tuonko lounasta?"
Mulla oli yövuoro, miehellä aamuvuoro johon meinasi nukkua pommiin. Olisin ollut siis vapaa päivällä ja olisin voinut laittaa ruokaa ja viedä miehelle eväät töihin.
Musta on aina hassua, jos joku käyttää sanaa lounas. En ole ikinä kuullut sanaa muiden kuin yhden tekihienohelman suusta :D
Ja la käytäis uimassa ja siitä mökille
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti (nimi) sä kyl feilasit nyt. Missähän vaiheessa sä meinasit ilmottaa mulle et se laiva tulee 2h aikasemmin? Mäki taidan lähteä ens pe koko viikonlopuks pois enkä kertaakaa kysy että miten meijän 6 viikon ikänen vauva voi ja miten teillä menee. Sit tuun takas ku huvittaa. Jos tuun.
Huhuh, ukko mokannut nyt kunnolla...
En kirjoita tähän. Hellyydest, unelmist. Ihanan viestin sain takaisinkin.
"Mä luulin et sun piti olla varattuna mulle :O"
Tämä siis vitsillä kun yritin soittaa ja hän laittoi sen "En pysty vastaamaan, olen varattu"
Joo se tuli takas riehumaan sen kaivinkoneen kanssa 😶
"Kerkeetkö käydä hakeen meidän astiat Matilta joku kerta?"