Yllätin tänään teinini masturboimassa omassa huoneessaan.
Hankinko sille ovenkahvaan ripustettavan kyltin ei saa häiritä vai mielummin lukon huoneen oveen? Koputin kyllä oveen, niin kuin olen ruvennut jo jonkin aikaa tekemään, mutta vastausta ei kuulunut niin menin sisään.
Kommentit (33)
Oliko poika eli runkkasi tai sormetti persettä vai tyttö joka sormetti?
Sen aikakauden nolotukseni.
Kun aloin masturboimaan siinä 11-vuotiaana, olen siis mies ja silloin siis poika. Laukesin aina housuihini, eli ensimmäiset kerrat hieroin penistäni housujen läpi ja sperma tuli kalsareihin. Olishan sen voinu paperillekin laukasta.
t. sori äiti
Teini saa pian sydärin kun tulee yllätetyksi. Käytkö valvomassa ettei runkuttele vai mitä?
oliko joku jättidildo molemmissa aukoissa?
Ei ainakaan kylttiä! Tuskinpa se teini uskaltaisi sitä käyttää. Lukko, jos saisi kahdelta puolelta avattua (eli ihan yksityisyyttä tuomassa, toinen avain vanhemmilla) tai päin juoksemalla auki. Saisi hätätapauksessa avattua.
Vierailija kirjoitti:
Lukko oveen. Meillä asennettiin jo hyvissä ajoin. Ettei noita tilanteita tulisi.
MIssä teini nukkui jos laitoitte sen huoneen oven lukkoon?
Vierailija kirjoitti:
Iyh, en voi sille mitään mutta kauhulla odotan kun omat lapset tulevat tuohon itsetyydyttelyikään. 😔 Minun on jotenkin vaikea ajatella sietäväni sellaista vaikka kuinka järjellä ymmärrän sen olevan normaalia enkä tietenkään paheksuisi sitä nuorelle.
Mihin ikään? Pikkusisko teki sitä jo ennen kouluikää ja jatkoi teininä ainakin kunnes aloitti seurustelun 15 vuotiaana, silloin toki olin asunut muualla jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Iyh, en voi sille mitään mutta kauhulla odotan kun omat lapset tulevat tuohon itsetyydyttelyikään. 😔 Minun on jotenkin vaikea ajatella sietäväni sellaista vaikka kuinka järjellä ymmärrän sen olevan normaalia enkä tietenkään paheksuisi sitä nuorelle.
Ei ole olemassa mitään itsetyydyttelyikää. Se on yksilöllistä mutta itse aloitin jo päiväkodissa. Sinunkin lapsesi on voinut jo aloittaa mutta et ole nähnyt sitä. Parempi siis suosiolla elää sen kanssa.
Ei kannata puuttua asiaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahah pöpipäät löysivät ketjun.
Pöpipäät PÄIVYSTÄÄ palstalla :(
Niitä sanotaan moderaattoreiksi ja ilmiantajiksi.
Pöpipäät PÄIVYSTÄÄ palstalla :(