Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä insinööreissä vetää naisia puoleensa?

Vierailija
09.08.2016 |

Älykkyys? Arvostettu koulutus ja työ? Karisma? Kaikki edellä mainittu? Jokin muu?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on vaan niin paljon

No tämä.

Itse olen asunut ikäni Helsingissä ja nyt viimeisen vuoden Tampereella. Olen työskennellyt valtion ns. asiantuntijavirastossa viimeiset 15 vuotta ja meillä duunissa on noin 500 insinööriä. Jotenkin tuntuu, että ne seuraa myös vapaalle eli noin 90 % miehet, joihin olen vapaalla tutustunut, on olleet insinöörejä. En usko, että on kysymys mistään muusta kuin siitä, että ainakin Helsingissä ja Tampereella on todella paljon insinöörejä.

Sinänsä en tätä ihmettele, on järkevää kouluttautua insinööriksi. Oman kokemukseni mukaan tuntuvat olevan (ainakin omasta mielestään) sellaisia renesanssiajan ihmisiä eli tietävät kaikesta kaiken ja osaavat kaiken :-D

Vierailija
42/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Sipiläkö täällä yrittää kalastella kehuja? Olet insinöörin karikatyyri eli kuiva nörtti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että se on joku biologinen juttu, joku vaisto käskee jossain iässä, kun haluaa vakiintua, etsiä kunnollisen, turvallisen, isämateriaalia olevan miehen. Monet insinöörit sopivat tähän tehtävään oikein hyvin. Tienaavat hyvin joten tuovat taloudellista turvaa, ovat yleensä rauhallisia ja koti-ihmisiä, monet lapsirakkaita ja sellaisia joille perhe on kaikki kaikessa. Ei sekoilevia naistenmiehiä eikä viinamäen miehiä yleensä. 

Se onkin koomista, että kun ns. nörttityyppiset insinöörit parikymppisenä vielä monet itkevät kun ei saa millään naista, niin kolmekymppisenä naiset kilpailee näistä samoista tyypeistä.

Joku epätoivoinen sinkku-insinööri yrittää mainostaa itseään.

Vierailija
44/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä insinööreissä vetää naisia puoleensa?" Vastaus: Ei mikään.

Vierailija
45/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa insinöörimiehen kanssa.

Älykäs, jalat maassa, hötkyilemätön (vastapainoa itselle), leppoinen, ei tee itsestään turhaa numeroa ja koti-ihminen. Mikäs tässä! On kyllä tosi kiinnostunut kaikesta minun mielestä epämielenkiintoisesta (esim. fyysikan lait) ja jaksaa toisinaan jauhaa niistä liikakin.. Mutta eipä toisaalta oma sisustusharrastukseni ole yhtään sen tähdellisempää, että sen puoleen.

Vierailija
46/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisessä ammatissa ei ole mitään puoleensa vetävää, insinöörejä vaan tuntuu olevan paljon. Jos jonkun ihmisen kanssa synkkää, niin ei sillä ammatilla ole väliä.

Vierailija
47/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihmetyttää enemmän, että mikä näissä kolmansien maiden 'koneinsinööreissä' vetää naisia puoleensa....

Asiantuntijuus, erityisosaamiset, tunteellisuus, loogisuus....NOT!

Vierailija
48/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat panot ovat kyllä olleet insinöörejä. Itseasiassa ei paljoa muita ole ollutkaan, mutta en osaa kyllä sanoa mikä niissä vetää puoleensa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme