Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä insinööreissä vetää naisia puoleensa?

Vierailija
09.08.2016 |

Älykkyys? Arvostettu koulutus ja työ? Karisma? Kaikki edellä mainittu? Jokin muu?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on vaan niin paljon

Vierailija
2/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu lompakko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole insinöörimiehenä havainnut moista :D

Vierailija
4/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikaan. Edes se paksu lompakko, koska niitakin loytyy paljon mielenkiintoisempien ammattien edustajista.

Vierailija
5/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään :D Ei ainakaan mua vedä mikään niissä puoleensa.

Vierailija
6/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin muka? Maailman epäkiinnostavin ihmisryhmä.

Vierailija
7/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä vain on sitä jotain 😄 menee ihan posket punaiseksi kun ajatteleekin yhtä työkaveria..

Vierailija
8/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörit osaavat hommansa myös makuuhuoneen puolella. Sidontaleikit viedään aivan uudelle levelille, kun insinööri alkaa solmuja vääntämään.

Vierailija
9/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottais sivistymätöntä suomi-inssiä vaikka maksettaisiin.

Vierailija
10/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsin ihmisryhmä ikinä, ja esteettisesti epämiellyttävin. Nimim. itsekin insinööri

Vierailija
11/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha.

Vierailija
12/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ja sivistynyt käytös, joka ei kuitenkaan ole liian hienostelevaa. Näistä ainakin itse tykkään.

Vierailija
13/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että insinööriys noin yleensä on mikään vetovoimainen tekijä monellekaan naiselle :D  Mutta insinöörit pariutuvat kai samalla tavalla kuin muidenkin ammattien edustajat. Omalta kohdalta voin sanoa että minua viehätti DI-miehessäni ennen kaikkea rauhallisuus, kunnollisuus ja luotettavuus (kauniiden silmien ja hyvien sänkytaitojen ohella ;) ).

Palkka nyt on varmaan aika keskitasoa miehillä, n. 4500e bruttona tällä hetkellä (kolmekymppinen, asiantuntijatason työ). Itsekin tienaan ihan ok aineenopettajana. Mutta eipä näillä palkoilla pk-seudulla juhlita, jos ei nyt tarvitse ihan jokaista penniä laskeakaan.

Vierailija
14/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavia, käteviä käsistään, fiksuja, asiallisia, mukavia, loogisia... Toki poikkeuksiakin mahtuu mukaan, mutta yleisesti ottaen aviomiesmatskua. Suosittelen lämpimästi DI:tä puolisoksi.

Vierailija
15/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitavia, käteviä käsistään, fiksuja, asiallisia, mukavia, loogisia... Toki poikkeuksiakin mahtuu mukaan, mutta yleisesti ottaen aviomiesmatskua. Suosittelen lämpimästi DI:tä puolisoksi.

Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että joku niissä on en vain oikein osaa määritellä mikä. Mutta tässä se tuli!

Vierailija
16/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muhun ainakaan oo vedonnut. Sen sijaan putkimiehen kanssa olen suhteessa neljättä vuotta.

T. Putkinainen, joka opiskelee insinööriksi

Vierailija
17/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on niin paljon, että pakostakin osa pariutuu. Yleensä sairaanhoitajien kanssa, jotka eivät ole niin tarkkoja tavarastaan vaan haluavat pois työelämästä persehedelmäisiä hoitamaan. Ukko parempi palkkaisena kustantaa leikin, jos on töissä.

Vierailija
18/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisiko joku miksi suomalaiset inssit on järjestäin oikeistolaisia ja halveksuvat ihmistieteitä? Kun ei se liity koulutukseen mitenkään. Esim. Amerikoissa ne on useimmiten vasemmalla, sellaisia pelle pelottomia maailmanparantajia.

Vierailija
19/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oltava di?

Vierailija
20/48 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisiko joku miksi suomalaiset inssit on järjestäin oikeistolaisia ja halveksuvat ihmistieteitä? Kun ei se liity koulutukseen mitenkään. Esim. Amerikoissa ne on useimmiten vasemmalla, sellaisia pelle pelottomia maailmanparantajia.

Itse olen inssi ja lukenut kasvatustieteitä lisäksi, ei ole harvinaista edes.