Tämä nainen on oikea kurvikas nainen
Kommentit (21)
Totta. Ahdistaa suunnattomasti, että obeesit ovat omineet itselleen termin kurvikas. Arkipäivän kulttuurillista appropriaatiota.
Tankki taskuvenus. Kuvittele miltä hän näyttäisi esim Victoria's Secret-mallien vieressä!
Tämä nainen on feikki kurvikas nainen. Tekotissit, tekoperse ja suodatinta kameraan. On kaunis, mutta ei todellinen.
Vierailija kirjoitti:
Tankki taskuvenus. Kuvittele miltä hän näyttäisi esim Victoria's Secret-mallien vieressä!
Kuvittelen ja miten minun tulisi reagoida tähän? Ihan eri maailmasta vartalot, kummatkin kauniita. Ap
Eipä kävele tuollaisia missukoita Suomessa vastaan juuri koskaan ja jos näin käy, on nainen 100% tapauksista ulkomaalainen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nainen on feikki kurvikas nainen. Tekotissit, tekoperse ja suodatinta kameraan. On kaunis, mutta ei todellinen.
Kylläpä kuulostat katkeralta :D Kyllä tuollaisia kroppia vaan on, vaikket sitä haluaisikaan uskoa. Ap
Hirveät perseimplantit, mut kait se on nyt muotia tuommoinen hyppyriperse :D Läskit reidet näköjään, yäk.
Kyllä sen naisten kateuden huomaa näistäkin viesteistä, hah! Vaikka on itse ruma ja/tai lihava niin miksi ei voi myöntää että joku on kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen naisten kateuden huomaa näistäkin viesteistä, hah! Vaikka on itse ruma ja/tai lihava niin miksi ei voi myöntää että joku on kaunis?
Joo, sanos muuta. Useimmiten se johtuu vain omasta epävarmuudesta. Linkin takana oleva nainen on kropaltaan upea! Lisäksi tyylinsä on aivan ihana. Aloin seurata ig:ssä x)
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen kyllä, ja tuohan näyttäisi todella hyvältä heidän vieressään! Onhan tämä nyt paremman näköinen ja mallinen kuin he.
Ihravalaat alapeukuttaa, luuletteko todellakin, että läski on ns. kurvikkuutta :D
Mä mietin et miten sen sisäelimet mahtuu tonne littanaan mahaan.
Mulla on vähän tontyylinen kroppa, ei ole perseimplantteja eikä silikooneja. Salilla olen käynyt parisen vuotta ja sieltä on pakarani saanut, mutta leveä lantio suhteessa vyötöröön mulla on ollut aina, eikä pienempi rasvaprosentti ole onneksi tehnyt musta poikavartaloista niinkun monille tuppaa käymään, siis sillon kun laihdutetaan tai aloitetaan treenaus. Toisin kun väitetään, geeneillä ja vartalon luontaisella mallilla on hyvin paljon vaikutusta siihen miltä ihminen näyttää vähemmissä rasvoissa, ei se vaan mene niin että omenavartaloinen kun aloittaa treenaamisen niin hänellä on vuoden päästä tuollainen kurvikas mutta timmi kroppa, ei ei ei.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä kuulostat katkeralta :D Kyllä tuollaisia kroppia vaan on, vaikket sitä haluaisikaan uskoa. Ap
En ole hitujakaan katkera. Ammatiltani kuvaaja ja olen nähnyt ja tehnyt kaiken mahdollisen parantelun niiden hyväksi, jotka eivät itse osaa ja haluavat siitä maksaa. Amatöörikin oppii kännykameralla todella nopeasti esimerkiksi kuvakulmien merkityksen. Kokeile itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole hitujakaan katkera. Ammatiltani kuvaaja ja olen nähnyt ja tehnyt kaiken mahdollisen parantelun niiden hyväksi, jotka eivät itse osaa ja haluavat siitä maksaa. Amatöörikin oppii kännykameralla todella nopeasti esimerkiksi kuvakulmien merkityksen. Kokeile itse.
Totta kai kuvakulmilla on merkitystä ja onhan se ihan selvä, että linkin nainen tahtoo kuvissaan tuoda parhaimmat puolensa esiin. Veikkaan kuitenkin, että ero ei "luonnontilassa" ole hirveän suuri, sillä näkeehän kuka tahansa vartalon olevan mallia tiimalasi. Lankkuvartaloisesta ei millään asennonvaihteluilla saisi tuollaisia kurveja esille.
Onko tuo vartalo aito? On minullakin nuo tissit ja takapuoli, mutta edes lapsena ei ole ollut noin kapea vyötärö... Oisko pari kylkiluuta otettu pois?
Ajattelin että sieltä tulee taas joku appelsiini-ihoinen hehtaariperse mutta tuohan olikin iloinen yllätys 😊
Uuma ja kaareva lantio sekä rintavarustus kohdillaan. Läski ei ole kurvikkuutta! Ap