Onko Suomessa tilaa käyttäjille ilmaiselle treffisivustolle?
S24 on käytännössä maksullinen. Olisiko aika tehdä sille kilpailija joka olisi käyttäjille maksuton?
Kommentit (8)
No jos käyttäjältä ei pyydä rahaa tai henkilötietoja niin millä tavalla hän voisi joutua huijatuksi?
Siitä vaan. Toimiva palsta edellyttää ylläpitoa 24/7 , joten tarvitset muutaman ihmisen töihin (vielä sen jälkeenkin, kun olet koodannut sen itse tai ostanut palvelun muualta). Voit tietysti itse yrittää hoitaa homman, mutta veikkaan että palstalle pesiytyy huijareita nopeammin kuin ehdit niitä torjua.
Jotta palstalta voisi ihan oikeasti löytää seuraa, siellä pitää olla riittävä määrä sopivaa ikäluokkaa olevia, sopivalla alueella asuvia oman tai vastakkaisen sukupuolen edustajia, joiden kanssa on riittävän samanlainen sosioekonominen status, tausta ja tulevaisuuden toiveet. En muista koskaan lukeneeni, kuinka paljon pitäisi olla jotta olisi todennäköistä, että kumppani löytyy, mutta tuhansista varmasti puhutaan. Sen jälkeen kun kaikki nykyiset Suoli24 ja Happy Pancake -käyttäjät (jotka ovat jo todenneet etteivät sovi toisilleen) ovat siirtyneet sinne, niin mistä otat uusia käyttäjiä?
Olen tullut siihen tulokseen, että nettideittiaktiivit eivät ihan oikeasti ymmärrä, että suuri osa ihmisistä pariutuu ihan muita kanavia pitkin.
Tuhansia käyttäjiä...
Mutta mahdollisuus viestittää ilmaiseksi rajattomasti lienee aika hyvä porkkana?
Aina löytyy tilaa ilmaisille palveluille, ihmiset rakastavat kaikkea ilmaista. Vähemmän on tarjolla niitä, jotka haluavat tuota palvelua ryhtyä tarjoamaan.
Suomi24 treffit on ihan hyvä ilmaisversionakin.
Itseä ei treffisivuston maksullisuus haittaisi, suurempi ongelma on sukupuolten epätasainen jakauma.
Vierailija kirjoitti:
Itseä ei treffisivuston maksullisuus haittaisi, suurempi ongelma on sukupuolten epätasainen jakauma.
Olisi kyllä kiva tietää, miksi naisia nettideittailu kiinnostaa vähemmän. Ehkä naiset pitäävät livetutustumista parempana tapana? Aika monet sinkkutapahtumat ovat kuulemma viime vuosina epäonnistuneet, kun miehiä ei saatu osallistumaan. Naisia olisi kyllä ollut.
Noita huijaussivuja on niin paljon, että on vaikea saada ihmisiä uuteen paikkaan. Tarvitaan rankkaa markkinointia.