Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni (alle 5") hyvä älypuhelin

Vierailija
09.08.2016 |

Vanhasta puhelimesta alkaa akku vedellä viimeisiä, ja koska sitä ei saa irrotettua, olisi etsittävä uusi puhelin. Toiveena olisi, että uusi puhelin kestäisi useamman vuoden ja että siinä oli vähintään kohtuullinen kamera. Ja koska olen pienikätinen, niin viiden tuuman näyttö on ihan ehdoton maksimi. Mieluummin saisi olla vähän pienempikin.

Windows Phonea en enää halua.

Olisko arvon mammoilla suosituksia?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Samsungin S5 minin, se on ihan hyvä. Selvästi alle 5 tuumaa ja kamera on varsin hyvä. Ei erityisen nopea nykymittakaavassa (pari vuotta vanha malli), mutta ei se mitenkään hidaskaan ole.

Vierailija
2/21 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan tuossa Samsungissa varmaan on se, että käyttöjärjestelmään tuskin tulee enää kovin pitkään päivityksiä. Pitäisi melkein olla puhdas Android... :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone 5SE

Vierailija
4/21 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone 5 tai 5S. Käytettynä saa alle 200e ja vaihtaa uuden akun, jos tarvetta.

Vierailija
5/21 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iPhone5, olen tykännyt ja hyvin on toiminut. Koko juuri sopiva käteen.

Vierailija
6/21 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa vanhemmissa iPhoneissakin alkaa olla se ongelma, että tuki lakkaa kohta. Tai sitähän jo huhutaan, että iPhone 7:n myötä vitosen tuki lakkaisi. Että jos omenalinjalle lähtisin, niin SE käytännössä olisi ainoa järkevä vaihtoehto. Hinta taas on vähän tyyris.

Sony Xperia Z5 Compactia mietin myös, mutta siinä on ollut arvioiden perusteella joitakin ongelmia mm. ylikuumenemisen kanssa.

Ap

Vierailija
7/21 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei irroitettavan" akunkin voi kyllä vaihtaa mutta se vaatii pientä näpertelyä. Itse akku tuskin paljoa maksaa. Mikä puhelin sinulla nykyisin on?

Vierailija
8/21 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa vanhemmissa iPhoneissakin alkaa olla se ongelma, että tuki lakkaa kohta. Tai sitähän jo huhutaan, että iPhone 7:n myötä vitosen tuki lakkaisi. Että jos omenalinjalle lähtisin, niin SE käytännössä olisi ainoa järkevä vaihtoehto. Hinta taas on vähän tyyris.

Sony Xperia Z5 Compactia mietin myös, mutta siinä on ollut arvioiden perusteella joitakin ongelmia mm. ylikuumenemisen kanssa.

Ap

Mulla on toi Sonyn puhelin ja se on ollut tosi hyvä tarpeisiini. Vähällä käytöllä akku kestää monta päivää, kamera on hyvä, ja tuota paljon mainostettua ylikuumentumista ei ole tapahtunut kuin kerran, ja sekin oli varsin laimea tapaus.

Vierailija
9/21 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ylikuumentuminen tapahtui siis yhden ison päivityksen yhteydessä, mutta ei mitään silti sammahtanut. Tuli pari varoitusta, että jos jatkuu samaan tahtiin, niin sitten puhelin sulkeutuu, mutta ei mennyt niin pitkälle.

Vierailija
10/21 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumia löytyy, ja niin vanha malli, että laitteessa lukee vielä Nokia. Akun keston lisäksi tässä alkaa toki olla muutakin kremppaa.

Ap

Vierailija
11/21 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko uusi saa maksaa?

Vierailija
12/21 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnalla ei ole niin väliä. iPhone SE (64 gt) maksaa 579 e, ja mielelläni maksaisin vähemmän, mutta tuo on ehdoton yläraja.

Ap

Vierailija
13/21 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Samsunj J5 ihan asiansa ajaa minun tarpeisiin.

Vierailija
14/21 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
15/21 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenovon pienin (myös halvin), kaupassa tulee kaksi akkua.

Vierailija
16/21 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on sonyn xperia x compact?

Vierailija
17/21 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Pieni puhelin haussa, hyvä kamera plussaa. Käyttö lähinnä sähköposti/face.

Vierailija
18/21 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin hiljattain iPhone SE:n ja olen ollut todella tyytyväinen. Pieni koko oli kiireessä ainoa kriteeri ja vaikka olenkin ollut aika vastaan Applen tuotteita, niin tuon osalta perun kaikki puheeni. Hitto että on sitten hyvä puhelin. Mutta tämä kokemus on vain minun, se on eri asia miten toimii jollain muulla.

Vierailija
19/21 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinnalla ei ole niin väliä. iPhone SE (64 gt) maksaa 579 e, ja mielelläni maksaisin vähemmän, mutta tuo on ehdoton yläraja.

Ap

Ostettiin tässä kuussa Gigantista iPhone 6, 32 MB ja maksoi 350EUR. Uusi laite, mutta oli vain yhtä väriä tarjolla.

Vierailija
20/21 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ostettiin tässä kuussa Gigantista iPhone 6, 32 MB ja maksoi 350EUR. Uusi laite, mutta oli vain yhtä väriä tarjolla.

Ai niin, mutta se taitaakin mennä hieman kokorajasi yli. iPhone SE taisi olla samaa hintaluokkaa ja 128MB oli muistaakseni 400 EUR, niitäkin harkittiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän