Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen "päiväkahveilla" ?

Vierailija
09.08.2016 |

Naisystävä kutsui luokseen kotiinsa päiväkahveille. Oletan että seksiä halutaan.....mitä olisi kiva?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, miksei se kutsunut mua, panettaisi...

Vierailija
2/7 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mun vuoro :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuun kynttilänvalossa ja otat hänet takaapäin. Toimii. Sopivan rivoa, kumpikin on puhdas ja ei kestä ikuisuuksia.

Vierailija
4/7 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tilanteen kehittyä itsestään, jos nainen on sinut kutsunut voi hän hyvinkin tehdä pikkuvinkin, johon sun kannattaa tarttua ;)

Vierailija
5/7 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnattoman ärsyttävää kun ihmiset eivät voi puhua suoraan niinkin luonnollisesta asiasta kuin seksi. Aina pitää odotella jotain signaaleja ja vinkkejä, vaikka huomattavasti helpompaa olisi vaan kysyä:"haluatko naida minua?"

Vierailija
6/7 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilivallaton kirjoitti:

Anna tilanteen kehittyä itsestään, jos nainen on sinut kutsunut voi hän hyvinkin tehdä pikkuvinkin, johon sun kannattaa tarttua ;)

Ja miehethän tunnetusti ymmärtää näitä "vinkkejä". Olan yli vilkuilu ja hymyily ei riitä, mies tarvitsee selvän merkin. Mielellään ihan suoraan ja selvästi esitetty suullinen ilmaus riittää siihen, että viesti menee perille.

Vierailija
7/7 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vilivallaton kirjoitti:

Ja miehethän tunnetusti ymmärtää näitä "vinkkejä". Olan yli vilkuilu ja hymyily ei riitä, mies tarvitsee selvän merkin. Mielellään ihan suoraan ja selvästi esitetty suullinen ilmaus riittää siihen, että viesti menee perille.

Rohkeutta ujolle miehelle!

On ymmärrettävää että on olemassa ns.käyttäytymis-säännöt mut kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi