Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää mulle miespuolisen työkaverin käytös?

Vierailija
09.08.2016 |

Olen niin kyllästynyt kollegani käytökseen, joka toinen päivä hän on oikein mielinkielin (tulee mm.pyytämään lounaalle ja kahville yms.) ja joka toinen päivä käyttäytyy kun vihaisi mua koko sydämestään. Välillä pitää esimerkiksi ovea auki vaan minulle ja välillä suurinpiirtein läimäsee oven mun naamalle. Tätä on nyt jatkunut jo useamman kuukauden. Koskaan ei voi etukäteen tietää milläköhän tuulella herra mahtaa taas olla ja tämä on todella rasittavaa. Välillä on tietty pidempiäkin mukavia jaksoja yms. Mikä ihme tollaista ihmistä oikein vaivaa?!? Itse olen tasaisen mukava ja ystävällinen kaikille työkavereilleni.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä ap:n mielestä kollegan sukupuolella väliä? Yritätkö saada tästä väännettyä työpaikkaromanssikuvion? Vai mitä häh?

Romanssia en ole miettinyt, mutta välillä olen kyllä mietiskellyt, että voisiko ihastuminen selittää tuollaista tuuliviirikäytöstä.. Ja kun tämä hänen tuuliviirikäytöksensä kohdistuu ainostaan muhun..

Ap

Vierailija
22/29 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tulisen Harlekiini-kirjan alulta. Kysy suoraan niin selviää kertaheitolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tulisen Harlekiini-kirjan alulta. Kysy suoraan niin selviää kertaheitolla. 

Ite en oo ikinä kuullut rakkaustarinasta, jossa toinen on tyly toiselle..

Ap

Vierailija
24/29 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa paritella kanssasi. Äkäinen kun et huomaa sitä.

Vierailija
25/29 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ootko kuullut koskaan sanontaa "rakkaudesta se hevonenkin potkii"?

Vierailija
26/29 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei se poissuljettu vaihtoehtokaan ole, vai mitä? 

Vierailija
27/29 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävakaa/ mielialavaihteluinen, joka salaa ihastunut.

Niin koska kyseessä on mies. Jos kyseessä olisi nainen niin kyseinen käytös oli 100% normaalia mutta nyt se on merkki persoonallisuushäiriöstä ja vakavista lapsuuden laiminlyönneistä (=ei saanut äidin tissiä tarpeeksi). Onneksi sinä ymmärrät ja leikit äidin korviketta senkin edestä.

Vierailija
28/29 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän saman tyyppistä. Naispuolinen kollega on välillä hyvin ystävällinen ja asiallinen. Joskus tarttuu kesken puheteeman satunnaisesti sanoihin ja saivartelee niiden kanssa ja on hetkittäin erittäin pilkallinen, vähättelevä ja ivallinen. Tämä toistuu siis ajoittain ja huomaan, että tätä ei tapahdu muiden kanssa. Oletan, että jossain perhe-elämässä on menossa jotain ja työssäkin on välillä tarvetta saada "näyttää tunteensa" turvallisessa seurassa. Tietyt puheenaiheet näyttävät olevan myös tunneilmastolle myrkkyä. Oma analyysi on, että purkaa turhautumaa henkilökohtaisen ja työelämän viidakossa. En ole itse aktiivinen esim. lounasseuran suhteen. Otan vastaan tunnemyrskyn ja vien aihetta turvallisempiin. Mitään yksittäistä syytä en osaa löytää. 

Vierailija
29/29 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei se poissuljettu vaihtoehtokaan ole, vai mitä? 

Niinä päivinä kun hän on erittäin huomaavainen, hän ehkä voisi vaikuttaa vähän ihastuneelta. Punastelee yms. Mutta voi olla, että hän ihan vaan on normaalin ystävällinen. Joka tapauksessa hän kohtelee minua eritavalla kun muita naisia meidän töissä, niin hyvällä kun pahallakin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan