Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuoreessa avioliitossa mättää. Nyt konkarit neuvoja, pliis!

Vierailija
09.08.2016 |

Ollaan oltu aviossa puolisen vuotta ja kimpassa kolme. Minä olen 29, mies 31. Oltiin tosi rakastuneita ja ollaan kai vieläkin mutta jotenkin tämä avioliiton arki on latistanut meidän suhteen. Tai ne suuret odotukset, joita avioliittoon latasimme, eivät ole toteutuneet. Ilmeisesti tämä on minulle isompi ongelma kuin miehelle. Tai hän ei edes myönmä mitään ongelmaa olevankaan.

Tapasimme aikoinaan opiskelukuvioissa ja sellainen hauskanpito ja deittailusuhde muuttui vakituisemmaksi vasta, kun valmistuttiin. Nyt siis asuttu yhdessä kolme vuotta.

Ongelma on se, että miehelle kelpaisi se samanlainen elämäntapa, joka meille oli opuskeliuaikoina ja vastavalmistuneina. Eli asutaan vuokralla, reissaillaan ympäri maailmaa, tavataan kavereita ja harastetaan. Minusta taas tällainen elämäntapa on alkanut tuntua tyhjältä.

Mies on alkanut puhua ulkomaille muutosta. Haluaisi johonkin todella kauas, esim Intiaan tai Indonesiaan, myös Hong Kongista ja Singaporesta on ollut puhe. Siis nämä miehen suunnitelmat ovat ihan konkreettisella tasolla jo. Myös minä haaveilin samoista asioista ennen, mutta nyt en enää. Olen miehelle sanonut, että antaa olla, mutta hän ei ymmärrä, sillä valitsimme työpaikkammekin niin, että pääsisimme sitä kautta Aasiaan töihin.

Minua vaan eivät enää kiinnosta nämä asiat ja meidän entiset harrastukset ja se yhteinen kaveriporukka. Minulle riittåå siskot ja pari-kolme luottoystävää, joilla on jo perheet kaikilla.

Minäkin haluaisin lapsia, joita voisin hoitaa kotona. Ja ihan oikean kodin tällaisen vuokrakaksion sijaan. Mielellään omakotitalon Espoosta, missä olen kasvanut ja missä äitini ja siskot sekä nämä kaverit asuvat. Mutta mies ei halua pois keskustasta.

En enää halua käydä ulkona ja tavata meidän yhteisiä kavereita.

Jätin pillerit pois keromatta miehelle. Tiedän, että jkyseenalaista mutta saanhan sentään päättää omasta kehostani. En edes tiedä haluanko ihan vielä äidiksi, mutta ärsyttää, että mies on ihan eri mieltä kaikesta kuin minä. En tunne häntä enää. Siksi olen ottanut ohjat ns omiin käsiini.

Onko avioliitolla enää toivoa? Miksi mies on tuollainen? Miten saan tilanteen muuttumaan ja miehen aikuistumaan?.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, tällainen naisvihaprovo tällä kertaa.

Vositko ystävällisesti lopettaa postaamasta tota samaa skeidaa mun ketjuun!!

Mä en tod ole mikään naisvihaaja, paitsi alkaa ärsyttää tollaset jankkaajat, että siinä mielessä kyllä. Olet varmaan joku opinnoissa ja elämässä epäonnistunut raukka, joka käy täällä ulisemassa jostain teoriasta!

Minun elämässä on ihan oikeista asioista kyse, niin voisitko häipyä!! Ap

Vierailija
42/43 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just, pillerien pois jättäminen tuossa tilanteessa paljasti tämän provoksi. Ei mene läpi tämä yritelmä!

Kyllä tuon näki provoksi jo kolmannessa kappaleessa.

Mä taidan käydä vähän hitaalla: mulle paljastui vasta "omakotitalo Espoossa" -vaiheessa! Ap unohti kuitenkin mainita farmari-Volvon ja kultaisen noutajan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just, pillerien pois jättäminen tuossa tilanteessa paljasti tämän provoksi. Ei mene läpi tämä yritelmä!

Kyllä tuon näki provoksi jo kolmannessa kappaleessa.

Mä taidan käydä vähän hitaalla: mulle paljastui vasta "omakotitalo Espoossa" -vaiheessa! Ap unohti kuitenkin mainita farmari-Volvon ja kultaisen noutajan!

Ai se kultsi tulikin siellä, en ollut lukenut niin pitkälle vielä... Kelpaako Volvo-farkku, vai pitääkö olla citymaasturi, siellä merellisellä asuma-alueella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme