Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kammottava kokemus xxl-verkkokaupan asioinnissa!

Vierailija
09.08.2016 |

Eli ostin verkosta kolmet sandaalit joista kahdet lähettivät väärän värisinä.Menin niitä liikkeeseen vaihtamaan ja vaihto ollistui hyvin,ei samanlaisiin mutta sain kalliimmista hyvät alet kun myyjäkin huomasi olevan verkkokaupan moka.maksoin yhdet sandaalit vanhalla laskulla kun uutta ei kuulunut ja siitä lähti 3 kk kestänyt rumba.Eli palautustani ei lopulta löytynytkään ja laskuttaja halusi minun maksavan kolmet sandaalit.edes se suoritys yksistä sandaaleista ei kelvannut koska oli maksanut sen mieheni tililtä (!!!???)
Nyt eilen tuli taas lasku kolmista sandaaleista ja todella rankkaa vittuilua xxl.n asiakaspalvelusta kuinka olin itse mokannut sandaalitilaukseni joten heille ei kannata valitta...

Olkaa ihmiset varovaisia!!En meinaa päästä jutusta eroon,olen selvittänyt tätä keväästä asti!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vain hyviä kokemuksia sekä XXL:n verkkokaupasta että myymälöistä Suomessa ja Ruotsissa.

Mutta joo, todella veemäinen tilanne ap:lla.

Vierailija
2/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ostin verkosta kolmet sandaalit

Eli palautustani ei lopulta löytynytkään ja laskuttaja halusi minun maksavan kolmet sandaalit.edes se suoritys yksistä sandaaleista ei kelvannut koska oli maksanut sen mieheni tililtä (!!!???)

Ostit kolmet sandaalit ja vielä miehesi tililtä (yllätys yllätys) ja nyt haluavat, että maksat kolmet sandaalit huh huh mikä kusetus! Minä ostin kerran viisi eri mekkoa ja kehtasivat kassalla laskuttaa minulta viidesta mekosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sulla ollut huono tuuri. Mä olen tilannut usein ja aina on palautuskin toiminut.

Vierailija
4/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ostin verkosta kolmet sandaalit

Eli palautustani ei lopulta löytynytkään ja laskuttaja halusi minun maksavan kolmet sandaalit.edes se suoritys yksistä sandaaleista ei kelvannut koska oli maksanut sen mieheni tililtä (!!!???)

Ostit kolmet sandaalit ja vielä miehesi tililtä (yllätys yllätys) ja nyt haluavat, että maksat kolmet sandaalit huh huh mikä kusetus! Minä ostin kerran viisi eri mekkoa ja kehtasivat kassalla laskuttaa minulta viidesta mekosta!

No joo mut enhän minä rupea maksamaan sandaaleja jotka olen paluttanut liikkeeseen ja maksanut ne kalliimmat vaihdokit?

Vierailija
5/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut ikinä mitään ongelmaa. Aina saapunut oikeat tuotteet ja vielä todella nopeasti. En tosin ole ikinä joutunut palauttamaan mitään.

Jos olet ymmärtänyt jotain väärin ja se kalliimpien sandaalien hyvitys oli palautettujen summa? Eli vaikka kahdet palautetut sandaalit ovat maksaneet 20€, palautit ne ja sait kalliimmista 20€ (tai suuremman kun verkkokauppa mokannut) arvoisen alennuksen? Eli silloinhan toki sinun täytyy maksaa palautetut sandaalit kun ne on sinulle toisin hyvitetty?

Vierailija
6/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerta homoa tee.

Vierailija
7/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ollut ikinä mitään ongelmaa. Aina saapunut oikeat tuotteet ja vielä todella nopeasti. En tosin ole ikinä joutunut palauttamaan mitään.

Jos olet ymmärtänyt jotain väärin ja se kalliimpien sandaalien hyvitys oli palautettujen summa? Eli vaikka kahdet palautetut sandaalit ovat maksaneet 20€, palautit ne ja sait kalliimmista 20€ (tai suuremman kun verkkokauppa mokannut) arvoisen alennuksen? Eli silloinhan toki sinun täytyy maksaa palautetut sandaalit kun ne on sinulle toisin hyvitetty?

Ei vaan vein ne kahdet vääränväriset sandaalit heti seuraavana päivänä liikkeeseen ja jätin sinne ja otin kalliimmat tilalle jotka maksoin heti siinä.laskuttajalle maksoin yhdet sandaalit jotka pidin.Sieltä ei ole mitään hyvityksiä eikä uutta laskua tullut koska palautustani ei löydy mistään.Eli laskuttajalla ei ole mitään tietoa lähetetty xxl-verkkokaupasta.

Vierailija
8/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kerta homoa tee.

Kyllä se tekee jos peräreikää kirvelee 3 kk jälkeenkin päin...

Vierailija
9/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikauppa toiminut  juuri niin kuin pitikin. Olen saanut tilaamani tuotteet yhtä lukuunottamatta, ja siitäkin minulle ilmoitettiin erikseen ja tarjottiin tilalle korvaavaa tuotetta. En halunnut korvaavaa tuotetta,mutta koin tämän melko huomioonottavaiseksi toiminnaksi.

Vierailija
10/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä juttu tuo "mieheni tililtä" on? Eihän sillä pitäs olla mitään väliä, jos vain summa ja viitenumero ovat oikein.

Luottokortissa vaan nimen pitää täsmätä.

Vierailija
11/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla nyt palautuksesta on joku kuitti jäljellä?

Vierailija
12/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kerta homoa tee.

Kyllä se tekee jos peräreikää kirvelee 3 kk jälkeenkin päin...

:)

Vierailija
13/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan vein ne kahdet vääränväriset sandaalit heti seuraavana päivänä liikkeeseen ja jätin sinne ja otin kalliimmat tilalle jotka maksoin heti siinä.laskuttajalle maksoin yhdet sandaalit jotka pidin.Sieltä ei ole mitään hyvityksiä eikä uutta laskua tullut koska palautustani ei löydy mistään.Eli laskuttajalla ei ole mitään tietoa lähetetty xxl-verkkokaupasta.

Et sitten ennen laskun maksamista ottanut laskuttajaan yhteyttä ja pyytänyt korvaavaa laskua?! Laskut pitää joko maksaa sellaisenaan tai pyytää tilalle korvaava lasku. Laskuja harvemmin käsittelee oikea ihminen.

Vierailija
14/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heillä on vähän sama ongelma, kuin edesmenneellä Anttilalla. Laskutus, verkkokauppa ja kivijalkamyymälät elävät omaa elämäänsä, eikä informaatio oikein siirry.

Vierailija
15/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ennen laskun maksamista ottanut laskuttajaan yhteyttä ja pyytänyt korvaavaa laskua?! Laskut pitää joko maksaa sellaisenaan tai pyytää tilalle korvaava lasku. Laskuja harvemmin käsittelee oikea ihminen.

No tottakai pyysin mutta heille ei ole tänäpäivänä mennyt tietoa että olisin palauttanut jotain..

Vierailija
16/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä muuten pidä "maksaa sellaisinaan", höpöpuhetta.

Monilla verkkokaupoilla, esim.Elloksella, on maininta : "Voit vähentää palauttamiesi tuotteiden arvon laskun loppusummasta"

Vierailija
17/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla nyt palautuksesta on joku kuitti jäljellä?

No eipä ole muutakuin kassakuitti..se a4 jäi sille kassamyyjälle....

Vierailija
18/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja tämä vielä että maksoin ne yhdet kengät vielä vahingossa miehen tililtä kun näkyy verkkopankissa ja se on nyt sellainen ongelma etteivät voi käsitellä asiaa....tuntuu aivan uskomattomalta!!!Olen kyllä ihan loppu asian kanssa.

Vierailija
19/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä muuten pidä "maksaa sellaisinaan", höpöpuhetta.

Monilla verkkokaupoilla, esim.Elloksella, on maininta : "Voit vähentää palauttamiesi tuotteiden arvon laskun loppusummasta"

No näinhän siinä laskussa seisoi..Ja yleensä asiat nyt selviää kuitenkin mutta nyt tässä on mikannut xxl ja sitten se laskuttaja sekoilee..

Vierailija
20/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kykene millään uskomaan että xxl:lle olisi oikeasti ongelma että ap on maksanut miehensä tililtä. Joko ap satuilee tai on erityisen yksinkertainen ihminen.