Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kammottava kokemus xxl-verkkokaupan asioinnissa!

Vierailija
09.08.2016 |

Eli ostin verkosta kolmet sandaalit joista kahdet lähettivät väärän värisinä.Menin niitä liikkeeseen vaihtamaan ja vaihto ollistui hyvin,ei samanlaisiin mutta sain kalliimmista hyvät alet kun myyjäkin huomasi olevan verkkokaupan moka.maksoin yhdet sandaalit vanhalla laskulla kun uutta ei kuulunut ja siitä lähti 3 kk kestänyt rumba.Eli palautustani ei lopulta löytynytkään ja laskuttaja halusi minun maksavan kolmet sandaalit.edes se suoritys yksistä sandaaleista ei kelvannut koska oli maksanut sen mieheni tililtä (!!!???)
Nyt eilen tuli taas lasku kolmista sandaaleista ja todella rankkaa vittuilua xxl.n asiakaspalvelusta kuinka olin itse mokannut sandaalitilaukseni joten heille ei kannata valitta...

Olkaa ihmiset varovaisia!!En meinaa päästä jutusta eroon,olen selvittänyt tätä keväästä asti!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja tämä vielä että maksoin ne yhdet kengät vielä vahingossa miehen tililtä kun näkyy verkkopankissa ja se on nyt sellainen ongelma etteivät voi käsitellä asiaa....tuntuu aivan uskomattomalta!!!Olen kyllä ihan loppu asian kanssa.

Laskun numerohan se ratkaiseva asia on. Laskun voi maksaa vaikka naapurin Veijo. Ketä SE kiinnostaa? Kunhan on maksettu.

Vierailija
22/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla nyt palautuksesta on joku kuitti jäljellä?

No eipä ole muutakuin kassakuitti..se a4 jäi sille kassamyyjälle....

Ja olet käynyt liikkeessä selvittämässä asiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy liikkeessä tai ole yhteydessä suoraan aspaan asiakaspalvelu@xxl.fi, he pystyvät selvittämään asiaa, jos laskuttajan kanssa on säätöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi