Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa - Mies "sekosi" kahdessa viikossa

Vierailija
09.08.2016 |

Olin reissussa parin ystävän kanssa. Palattiin perjantaina. Kotiin paluu oli... Miten sen nyt sanoisi, mielenkiintoinen?
Mies oli saanut päähänsä naapurin "Reijon" kanssa, että he perustavat yhteisen liikkuvan nakkikioskin. Kyllä, liikkuvan, eli ei minkä tahansa nakkikioskin! Käytännössä siis aikovat huristella Reijon kanssa ympäri maita ja mantuja nakkikioskeineen.
Pahinta on, että tämä nakkikioski on jo ostettu. "Reksin" serkku myi halvalla kun ei ollut käyttöä. Kappas, kuinka yllättävää, sillä kenellä nyt ei olisi käyttöä kunnon liikkuvalle nakkikioskille? On kaiken kukkuraksi laittanut tähän meidän yhteisiä säästöjä minulta kysymättä, mutta se nyt johtui siitä että oli niin ohittamaton tarjous. Joku muuhan olisi voinut ostaa sen jos olisi jäänyt aikailemaan.

Ei ole puhunut paluustani asti mistään muusta kun tästä hänen ja "Reijo" aka "Reksin" upeasta liikeideasta. Heillä molemmilla on päivätyö, mutta ovat kuulemma tosissaan harkinneet että jättävät sen ja keskittyvät täysillä tähän liike-elämän tulevaan sensaatioon.
Järkeä on turha yrittää puhua, mies ei kuule yhtään mitään, ellei se sitten liity lihapiirakoihin, nakkeihin, kunnon "soosseihin" (ei mihinkään kevytlitkuihin!) tms. Muutenkin on ihan sama mitä sanoo, kun keskustelu menee ennemmin tai myöhemmin siihen, että mies huudahtaa tyyliin "Masan ja Reksin nakkila!" ja alkaa pohtia olisiko siinä oiva nimi tälle hienolle bisnekselle.
Reijon vaimo on yhtä hölmistynyt kuin minäkin, eikä hänkään oikein tiedä mitä pitäisi tehdä.
Jos tässä jotain hyvää pitää nähdä niin mies on innostunut ruokakulttuurista ja ruuanlaitosta. Ovat kuulemma minun poissa ollessani Reksin kanssa kierrelleet tekemässä taustatutkimusta, eli toisin sanoen tutustuneet eri nakkikioskejen tarjontaan, jotta tietävät vähän mikä toimii ja mikä ei. Lauantaina sitten koitti totuuden hetki kun niitä tulevan kioskin antimia alettiin suunnittelemaan ja valmistamaan. Sen jälkeen ei olekkaan ollut muuta ruokaa tarjolla miehen toimesta kuin "Masan ja Reksin lihaisia lihiksiä", "Masan meheviä makkaroita", "Reksin rapeita ranskalaisia" jne.

Olen sanaton, joten jos joku osaa neuvoa miten toimia hurahtaneen miehen kanssa niin olen suunnattoman onnellinen.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dafuq did I just read?

Vierailija
2/61 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistoitko Masan Mehevää Makkaraa? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dafuq did I just read?

Oi kyllä, tiedän tasan mitä tarkoitat. Vielä kun osaisit auttaa niin olisi hienoa. ap

Vierailija
4/61 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
5/61 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5! :D Ei mene läpi, mutta nauratti.

Vierailija
6/61 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sen itse tajuta omat mokansa.

Vierailija
7/61 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maistoitko Masan Mehevää Makkaraa? :)

Jätin nämä tulevaisuuden grilliruuan kuninkaat kokeilematta. Vatsa ei oikein siedä rasvaista ruokaa. ap

Vierailija
8/61 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat sen itse tajuta omat mokansa.

Muuten hyvä, mutta siinä perhanan kioskissa on myös minun rahoja kiinni. Lisäksi epäilen ettei tuolla bisneksellä ei makseta laskuja tai ruokita yhtään ketään. Ellei sitten maistu ne grilliruuan aateliset. ap

Vierailija
9/61 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska juttu mutta sori, en usko :D

Vierailija
10/61 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dafuq did I just read?

Oi kyllä, tiedän tasan mitä tarkoitat. Vielä kun osaisit auttaa niin olisi hienoa. ap

Valitettavasti en osaa auttaa, mutta kovin olin hämmentynyt ja huvittunut lukiessani tätä. :D

- 1

Vierailija
11/61 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on samanlainen. Innostuu aina mitä ihmeellisimmistä asioista. Kerran perusti meidän taloyhtiöön terassin. Siinä se tyytyväisenä kaupitteli oluitaan ja hyvä ettei tituleerannut itseä jo baarimestariksi, kunnes itse tajusi ensimmäisen illan jälkeen että tuohan on laitonta. Mitä yritin sanoa, mutta ei kuullut, kuten ei ylensäkään järkipuhetta.

Vierailija
12/61 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa toteuttaa unelmansa. Miksi ei?

Vierailija
13/61 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei hauska tarina. Myönnän

Vierailija
14/61 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellisellä on vaan aina yhteiset rahat. On minullakin mennyt miehen juttuihin vaikka kuinka paljon rahaa.

Vierailija
15/61 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jättää päivätyötä. Virkavapaata suosittelen. Yrittäjyys voi olla haastavaa.

Onko hygieniapassi suoritettu?

Törkeää käyttää sinun rahoja lupaa kysymättä. Mies saa korvata ne rahat sinulle.

Vierailija
16/61 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa toteuttaa unelmansa. Miksi ei?

Saa minun puolesta perustaa vaikka tytäryhtiönkin, kunhan ei käytä siihen minun rahoja ja hoitaa oman osansa yhteisistä kuluista. ap

Vierailija
17/61 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske miestäsi aloittamaan sillä, että mahdollisimman pian lähtee nakkikärrynsä kanssa viikonloppuna duuniin, ennen kuin irtisanoutuu töistään. Käske häntä aloittamaan tämä projekti "testaamalla" ensiksi parin kuukauden ajan joka viikonloppuilta-yö.

Tee erittäin selväksi, että ennen klo 5 aamulla ei ole takaisin kotiin tulemista. Pakota hänet tekemään pari tosi pitkää myynti-iltaa. Veikkaan, että routa ajaa porsaan kotiin melko pian.

Vierailija
18/61 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat pelle pelottomia. Miehen setäkin on kokeillut monenlaista. Onneksi mieheni on tasaisempi, yrittäjänä työskentelee.

Anna kokeilla, jos heillä on unelma.

Vierailija
19/61 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan patistaisin epärealistisen puolisoni jonnekin yrityshautomoon testaamaan liikeideaansa. Siellä pitäisi tulla ripaus realismia, kun joutuisi laskeskelemaan tuloja ja kuluja. 

M40

Vierailija
20/61 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5! Loistavaa tekstiä, hauskaa luettavaa tällä palstalla pitkästä aikaa! Yläpeukut ap:lle! Neuvoni on, että panostat nyt itsekin täysillä tähän yritykseen. Voisit toimia markkinointipäällikkönä, sanahan sinulla on selkeästi hallussa... 😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi