Miksi työkaveri välttelee kaksin olemista?
Etenkin kahvihuoneessa? Porukassa juttelee ja kaikki ok. Oikeastaan muissa huoneissa jutteleekin mutta tuota kahvihuonetta välttelee? Miksihän?
Kommentit (27)
Pelkää, että isket hänet. Tai sitten on itse ihastunut ja pelkää, ettei pystyisi vastustamaan tunteitaan.
Tai sitten yksinkertaisesti pitää vain porukassa olemisesta
Muuten, miksi haluat niin kovasti olla hänen kanssaan kahden? ;)
Vierailija kirjoitti:
Mulla päinvastoin. Työkaverin kanssa kaksin ollaan rentoja ja jutellaan mutta muiden seurassa vaivautuneita ja hermostuneita. Mistä tämä kertoo?
Yksinkertaisesti ei vain pidä porukassa olemisesta, ja kokee sinut ns. parhaana kaverinaan/luotettavana
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole ihastunut suhun, se ei vain pidä susta.
Mistä sä voit tietää, ettei pidä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihastunut. On vain sitä ihmistyyppiä joka menee "lukkoon" ihastuksensa lähellä.
Vihdoinkin tämä vastaus, jota ap haki...
Mitä pahaa siinä on, jos epäilee jonkun olevan ihastunut ja haluaisi saada tietää, pitääkö epäilys paikkansa? Etkö itse ole koskaan epäillyt kenenkään olevan ihastunut sinuun? Etkä myöskään tehnyt koskaan vastaavaa aloitusta?
En pätkääkään epäile ihastusta!😀 Harmittaa jos teen kivan työkaverin olon vaivautuneeksi. Muissa tiloissa ja tilanteissa juttu luistaa ja on hyvin samanlainen huumorintaju. ap
Itse välttelen ärsyttävää työkaveria niin paljon kuin vain pystyn, etten ärähtäisi hänelle ärsyttävistä tavoistaan. Hän on tavattoman kovaääninen, ei siis osaa puhua huutamatta, kolistelee ja paukuttaa kaapin ovia jne. Puhuu muiden päälle, koska hänen asiansa on niiiin tärkeä ettei voi odottaa yhtään. Etkö itse välttelisi?
Kahvihuone saattaa edustaa sitä vapaamuotoisempaa yhdessäoloa.. jota hän ei kestä. Oikeasti hän vain haluaisi laittaa kahvihuoneen oven lukkoon, taivuttaa sut pöydälle ja ottaa ronskisti...Muttei tietenkään kehtaa, ja naama menisi punaiseksi ollessasi kahden kanssasi kahvihuoneessa. Työpisteillä, palavereissa ja porukassa saa pidettyä ajatuksensa kurissa.