Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkähiuksinen, kuinka usein käyt kampaajalla?

Vierailija
08.08.2016 |

Itse käyn n. 2 kertaa vuodessa. Leikkauttamassa/tasaamassa. Värjännyt olen yleensä itse luonnonväreillä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Leikkaan ja värjään itse. Ei vaan ole yksinkertaisesti varaa. Työkaverit kun käy nyhtämässä sen kananpersemallin niin leikkaus 40-60e!!!!!???? En edes uskalla ajatella psljon oma kuontalo maksaisi 💇

Vierailija
42/51 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. En värjää ja leikkaan joskus harvoin itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 viikon välein, joskus venähtää 6-7 viikkoon. Nyt ymmärrän miksi niin monet suomalaiset näyttävät homssuisilta, hyvin moni on täällä vastannut käyvänsä kerran vuodessa... tai sitten vastaajat ovat hyvin nuoria. Itse olen 39-vuotias. Alle 30-vuotiaana kävin itsekin harvemmin, mutta aina parin kuukauden välein. Alle 20-vuotiaana harvemmin, silloin myös sävytin itse.

Vierailija
44/51 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Äitini leikkaa latvani.

Vierailija
45/51 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistäkin vastauksista näkee, että räväcän kananpersetukan eteen täytyy nähdä paljon enemmän vaivaa kuin pitkien hiusten.

Vierailija
46/51 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy minäkään kampaajalla, leikkaan itse. Hiuslaatuni on kihara, joten latva ei ole kuitenkaan tasaisen näköinen. Hiukset ulottuvat tällä hetkellä kuivana vyötärölle asti.

Vierailija
47/51 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen 15 vuoden aikana olen käynyt 5 kertaa, yleensä jotain erityistä varten, esim. omia häitä. Muuten tasaan itse tai mies tasaa. Ei edes kovin usein sitäkään, pidän hiuksia yleensä kiinni.

Vierailija
48/51 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole koskaan kuullut miesnäyttelijä Helge Heralasta.

Olen kuullut. Kuinka usein hän kävi kampaajalla?

Vierailija
49/51 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin myös kampaamokäynnit.

Tekivät paljon tuhoa. Värjäsivät, kun pyysin pois poiskuluvaa ja hoitavaa sävytettä.

Veitsellä revittiin tukka koko matkalta hamppumaisen näköiseksi.

Kevennys ja pyöristäminen tarkoittaa tukan leikkaamista kerroksittain siten, että päivä paistaa tukan läpi ja saa tukan näyttämään latvasta ohuelta.

Eräs hyväkäs ehdotti kerran pitkien otsahiusten keventämistä. Siihen aikaan oli muodissa, että kasvoja reunustivat alaspäin pitenevät hiustupsut. Oma otsatukkani saksittiin kauttaaltaan ohennussaksilla. Pahalta näytti ja aiheutti kaksihaaraisia hiuksia koko tukan pituudelle.

Ihmettelen todella kampaajien ammattitaitoa ja -ylpeyttä. Onko sitä?

Vierailija
50/51 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9 viikon välein tyvivärjäys ja leikkaus. Mulla on otsis ja erittäin herkkä ijo plus tukkaa paljon, en ota mitään riskejä tämän kanssa.

Ihmettelen jotain alapeukuttajaa. Mun iho on ihan kampaajan toimesta poltettu permiksen yhteydessä 30 vuotta sitten. Nykyisellä kampaajallani olen käynyt yli 20 vuotta ja hänen työnsä jälki on aina ollut loistava.

Mulla on todella paksu luonnonkihara tukka, joka on mun ylpeyteni aihe.

Tähän saasiis koskea nain yksi kampaaja, johon luotan. Itse tehty värjäys olisi mun ihollani myös riski.

Vierailija
51/51 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy koskaan. Luonnonkihara hius, hidas kasvamaan, joten välillä vaan leikkaan latvoista huonoja pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme