Tunnustakaa, paljonko kertyi lomakiloja?
Itsellä viimeinen lomaviikko menossa ja 3 kiloa tullut painoa lisää. En kuitenkaan stressaa, koska saan ne nopeasti pois ku työt taas alkaa. On tullut herkuteltua ja pari kertaa juopoteltuakin. Tälläkin hetkellä mussutan popkornia 😏
Viime kesälomilla painoa tuli lisää nelisen kiloa minkä sain onneksi nopeasti pois.
Kommentit (28)
Kolmisen kiloa täälläkin. Melkein yhtä helposti ne lähtee kuin tulikin.
Kolme täälläkin! Oon niin lyhyt että ne kyllä näkyy ja tuntuu... yyh.
-1.5kg. Ei oo kerenny syödä kun tää vauvaforum vie niin paljon aikaa.
Mä keräsin viis lisäkiloa, mikä on aivan järkyttävää. Just olin saanut painon ennätysalhaisiin lukemiin eli 59 kiloon ennen lomaa. Kyllä hävetti mennä töihin posket pyöreinä. Toivon todella, että edes 2 kg lähtisi siitä tällä viikolla, sitten olisin eden vähän tyytyväisempi taas itseeni. Lomalla en liikkunut lainkaan (hyötyliikuntaa lukuunottamatta) ja söin kaikkea mahdollista epäterveellistä joka päivä. No, tänään olen sentään selvinnyt noin 800 kalorilla, joten josko se siitä taas pikkuhiljaa..
Ei yhtään. Pysyn aina saman painoisena.
Lähti kaksi kiloa, ja olen paljon timmimmässä kunnossa. Oli sen verran ankara viikon työleiri kesämökillä.
-5 kg. Kiitos tämän vuoden todella mahtavan sienisadon! Metsässä on tullut käveltyä kilometritolkulla melkein joka päivä.
No ei ole tullut lomakiloja. Lomallahan just ehtii treenata ja tehdä hyvää ruokaa.
En ole uskaltanut käydä vaa'alla. Pidän syömiset kurissa pari viikkoa ja katsotaan sitten. No housut sentään mahtuu jalkaan vielä, mutta selkeästi tiukemmat ovat kuin ennen lomaa.
Pari kolme kiloa. Johtuu kantakalvon tulehduksesta, minkä vuoksi en ole voinut liikkua normaaliin tapaan.
+-0kg
Yritin kyllä laihduttaa mutta pääasia ettei ole noussutkaan.
Lähti pari kiloa lihasta. En ole niin kiinteä enää kuin keväällä mutta painoa vähemmän
Pari kiloa oon laihtunut. Kesällä tulee aina syötyä kevyemmin, varsinkin salaatteja ja kasvisruokia.
Laihduin ennen lomaa 3kg ja lomalla takaisin tuli 1kg. Ei siis mikään katastrofi.
Ei yhtään. Vaaka näyttää samaa 49-50 kg kuin aina. En ymmärrä kesäkiloja. Kesällähän ei tee mieli syödä, kun on niin kuuma. Talvella taas tulee luonnostaankin pientä rasvakerrosta ja ruokaa menee enemmän.
Pari on tainnu tulla. Olen syönyt pelkästään ravintoloissa.