Tunnustakaa, paljonko kertyi lomakiloja?
Itsellä viimeinen lomaviikko menossa ja 3 kiloa tullut painoa lisää. En kuitenkaan stressaa, koska saan ne nopeasti pois ku työt taas alkaa. On tullut herkuteltua ja pari kertaa juopoteltuakin. Tälläkin hetkellä mussutan popkornia 😏
Viime kesälomilla painoa tuli lisää nelisen kiloa minkä sain onneksi nopeasti pois.
Kommentit (28)
Ei näköjään oikein yhtään, vaikka on ihan ähky olo vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
-5 kg. Kiitos tämän vuoden todella mahtavan sienisadon! Metsässä on tullut käveltyä kilometritolkulla melkein joka päivä.
Tämä. Sekä Pokemon go, että sienimetsä ovat kerryttäneet itselleni huomaamatta kilometrejä. Mutta, toisin kuin sinä, minä en etsinnöistä huolimatta ole löytänyt yhtä ainutta sientä, saatana!!
En ole vaa´alle uskaltautunut, mutta on parissa pöksyissä kiristystä tuntunut.
Ne kilot (turvotus) karisee, kun menee touhuihin takas.
Mulla jäi kanssa lenkkeily akillesjänteen tulehduksen takia ja maalla, missä olin, ei ole salia. Siellä sitten kuitenkin tuli tehtyä töitä sen verran kuin pystyi ja maalla tulee vaan aina syötyä jostain syystä enemmän, kun joka päivä on pullakahvit, tulee kierrettyä kylät loman aikaan ja sattuipa parit juhlatkin. En koskaan osaa pitää itseäni tuolla maalla kurissa, vaikka kuinka päätän.
1kg tuli kun olimme muutaman viikon reissussa ja söimme 2x päivässä ravintoloissa. Sekin lähti heti kun tulimme takaisin kotiin. Normaalipainossa ollaan:)
Ei yhtään. Laihduin neljän viikon aikana pari kiloa, kun oli aikaa käydä joka-aamuisella lenkillä.