Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustakaa, paljonko kertyi lomakiloja?

Vierailija
08.08.2016 |

Itsellä viimeinen lomaviikko menossa ja 3 kiloa tullut painoa lisää. En kuitenkaan stressaa, koska saan ne nopeasti pois ku työt taas alkaa. On tullut herkuteltua ja pari kertaa juopoteltuakin. Tälläkin hetkellä mussutan popkornia 😏
Viime kesälomilla painoa tuli lisää nelisen kiloa minkä sain onneksi nopeasti pois.

Kommentit (28)

21/28 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Laihduin neljän viikon aikana pari kiloa, kun oli aikaa käydä joka-aamuisella lenkillä.

22/28 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään oikein yhtään, vaikka on ihan ähky olo vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/28 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

24/28 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-5 kg. Kiitos tämän vuoden todella mahtavan sienisadon! Metsässä on tullut käveltyä kilometritolkulla melkein joka päivä. 

Tämä. Sekä Pokemon go, että sienimetsä ovat kerryttäneet itselleni huomaamatta kilometrejä. Mutta, toisin kuin sinä, minä en etsinnöistä huolimatta ole löytänyt yhtä ainutta sientä, saatana!!

Vierailija
25/28 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaa´alle uskaltautunut, mutta on parissa pöksyissä kiristystä tuntunut.

Ne kilot (turvotus) karisee, kun menee touhuihin takas.

Vierailija
26/28 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi kanssa lenkkeily akillesjänteen tulehduksen takia ja maalla, missä olin, ei ole salia. Siellä sitten kuitenkin tuli tehtyä töitä sen verran kuin pystyi ja maalla tulee vaan aina syötyä jostain syystä enemmän, kun joka päivä on pullakahvit, tulee kierrettyä kylät loman aikaan ja sattuipa parit juhlatkin. En koskaan osaa pitää itseäni tuolla maalla kurissa, vaikka kuinka päätän. 

Vierailija
27/28 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut edes mitään lomaa.

Vierailija
28/28 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1kg  tuli kun olimme muutaman viikon reissussa ja söimme 2x päivässä ravintoloissa. Sekin lähti heti kun tulimme takaisin kotiin. Normaalipainossa ollaan:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän