Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän olisin halunnut tietää lentomatkustamisesta etukäteen

Vierailija
08.08.2016 |

Minkälaisia yllätyksiä teille on tullut, kun olette lentäneet?

Itse aloitan ehkä vähän hölmöllä:
En ollut ajatellut, että joillain kentillä lentoa vaihtaessa täytyy mennä uudelleen turvatarkastuksen läpi. Kiva oli antaa edelliseltä lentokentältä ostetut juomat pois...

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä seisoo laskeutuessa! :D

Vierailija
42/49 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran viltin lentoemännältä kun hytisin kylmästä, sen jälkeen olen osannut pyytää sellaista tarvittaessa. Vinkiksi teille, jotka palelette herkästi koneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin korvakipuihin ei ole yhtä yksittäistä temppua, joka toimisi jokaisella.

Kosteutus on aina koneessa hyvästä, iholle ja limakalvoille.

Vierailija
44/49 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesin kyllä että korvat voivat mennä laskeutuessa lukkoon, mutta se tuska ja kipu mikä mulla iskee laskun aikana otsaan noiden onteloiden kohdalle on kyllä joka kerta aina karmaiseva yllätys, vaikka näin tapahtuu lähes joka kerta. Sellainen kipu että ehtii toivomaan sen puolen tunnin ajan aina moneen kertaan omaa kuolemaansa.

Hämmästyttää, miten aikuinen ihminen ei osaa tehdä paineentasausta aukomalla suutaan.

Ei auta suun aukomiset, ei purkat. Painekorvatulpat, allergialääkkeet ja nenätipat ainoat, joista edes jonkinlaista hyötyä.

t. aikuinen ihminen

Vierailija
45/49 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoyhtiöt kilpailee nykyään lähinnä hinnalla, joten tarjoilut on ihan minimissä. Olin 10 tunnin lennolla ihan nälissäni, kun tarjottiin vain yksi lämmin ateria ja jotain pientä välipalaa. Ensi kerralla otan evästä mukaan.

Vierailija
46/49 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäminen turvottaa, ei se ruoka asiaa muuta, tai korkeintaan vaan pahentaa. Alkoholin vaikutus on myös suurempi ilmassa kuin maan pinnalla.

Vierailija
47/49 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentäminen turvottaa, ei se ruoka asiaa muuta, tai korkeintaan vaan pahentaa. Alkoholin vaikutus on myös suurempi ilmassa kuin maan pinnalla.

Syöminen ja varsinkin kuplaisten juomien nauttiminen nimenomaan vaikuttaa kehoon, huomattavasti.

http://goflightmedicine.com/trapped-gas/

http://www.telegraph.co.uk/travel/723733/What-happens-to-your-body-when…

http://www.dispatch.com/content/stories/travel/2007/10/28/jet_bloat.ART…

Vierailija
48/49 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mitä jonkun pitää päteä joillain sinettipusseilla :D jos ap:n ihmetyksen aihe on se, että joillain kentillä pitää mennä uudelleen turvatarkastukseen, niin mitä joidenkin tax-free viinien sinettipussit muuttavat asiaa? Ihmiset ostavat paljon muutakin juotavaa kuin alkoholia kentältä ihan vain juodakseen janoonsa. Kyllähän se silloin harmittaa, jos vaikka lapsi ei ole ehtinyt juomaan siitä 5 euron limusta nimeksikään ennen uutta turvatarkastusta.

Vierailija
49/49 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustamossa on jäätävän kylmä.

Onkohan mitä yhteistä lentokoneen matkustamolla ja leikkaussalilla? Molemmat ovat jäätävän kylmiä.