Nainen, antaisitko miehesi kokeilla vierasta, jos pyytäisi oikein nätisti?
Paljon tälläkin palstalla puhutaan kaikenlaisista sopimuksista käydä vieraissa jne. Epäilen kuitenkin, että suuri osa naisista suuttuisi jo asiaa kysyttäessä. Onko siis niin, että tässäkin asiassa "on helpompi pyytää anteeksi, kuin lupa"? T: Mies valinnan edessä
Kommentit (78)
Kyllä minä antaisin luvan, antaisin myös luvan muuttaa pois kotoa ja antaisin luvan etsiä hyvän lakimiehen eron valmisteluun.. kaikki ihan täydellisessä yhteisymmärryksessä.
Jos miehelle ei riitä kotona saatava seksi ja hellyys, niin sitten on parempi kummankin etsiä uusi parisuhdekumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon tälläkin palstalla puhutaan kaikenlaisista sopimuksista käydä vieraissa jne. Epäilen kuitenkin, että suuri osa naisista suuttuisi jo asiaa kysyttäessä. Onko siis niin, että tässäkin asiassa "on helpompi pyytää anteeksi, kuin lupa"? T: Mies valinnan edessä
No, ap, antaisiko naisesi käydä vieraissa, jos hän oiken nätisti kysyisi?
En antaisi. Miten liittyy tähän? Minä ja vaimoni olemme eri ihmisiä eri mielipiteineen. Tuskin edes haluaa muita miehiä. Sitä paitsi miehet ovat enemmän "yhdyntäkeskeisiä" joten asia on aivan eri. Jos vaimoni kysyisi voiko hän keskustella syvällisiä tuntemattoman miehen kanssa aamunkoittoon, niin siitä vain. Hän tuskin antaisi minun kokea "henkistä yhteyttä" toisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kysyä, mutta se on sitten hyvästi. Parisuhteessa ei käydä vieraissa, ellei toisin sovita.
No mitenkä asiasta sopia, jos asiasta ei edes voi puhua?
Ihan vapaasti, ilmoittaa vain minulle ennen ensimmäistä sessiota, niin tiedän tilata lukkojen vaihtajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kysyä, mutta se on sitten hyvästi. Parisuhteessa ei käydä vieraissa, ellei toisin sovita.
Miten olis ennen parisuhteen alkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En antaisi. Miten liittyy tähän? Minä ja vaimoni olemme eri ihmisiä eri mielipiteineen. Tuskin edes haluaa muita miehiä. Sitä paitsi miehet ovat enemmän "yhdyntäkeskeisiä" joten asia on aivan eri. Jos vaimoni kysyisi voiko hän keskustella syvällisiä tuntemattoman miehen kanssa aamunkoittoon, niin siitä vain. Hän tuskin antaisi minun kokea "henkistä yhteyttä" toisen naisen kanssa.
Ajatusleikki siitä, että antaisitko naisellesi saman vapauden, kuin itse kaipaat, liittyy asiaan lähinnä siten, että saattaisit ymmärtää miksi vaimosi ei asiaa hyväksyisi. Jos et kuitenkaan ymmärtänyt, niin turha nillittää, että "asia on aivan eri." Hyvää loppuelämää vain, miksi riudut suhteessasi turhaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No liittyisikö vaikka niin että olet tekopyhä pas*a jos kuvittelet että sinulle "kuuluisi" jotain erikoisetuja joita et olisi kuitenkaan valmis myöntämään toiselle?
Ja vastaus on että en ikipäivänä. Jos mies pettäisi se olisi tietysti automaattisesti ero mutta myös jotain todella ikävää tapahtuisi - en tiedä olisiko kohteena vain mies ja hoito vai myös minä itse lisäksi.
Saatat tuhota pettämisellä monta elämää pelkän itsekeskeisyytesi takia.
Nykyisen mieheni kanssa en ikimaailmassa. Mieheni on minua paljon haluttomampi ja asiasta on väännetty monen monituisia kertoja. Aloitteen mies tekee ehkä kerran kahdessa viikossa, sekin varmaan vain minua miellyttääkseni kun olen asiasta useita kertoja jopa itkenyt (mulla kun ei ole aiempia kokemuksia matalan seksuaalivietin omaavasta miehestä, ollut vaikea hyväksyä tilanne/uskoa, että minussa ei ole vikaa) ja kyse sentään melko tuoreesta suhteesta, 6kk kestänyt. Tässä kohtaa siis miehen ehdotellessa lupaa vieraissa käymiseen itsetuntoni ja uskoni murenisi lopullisesti; pelkkä ehdotus johtaisi eroon.
Eri miehen kanssa ja eri tilanteessa saattaisin jopa innostua ehdotuksesta. Ehtona tietenkin, että minäkin saisin käydä vieraissa.
Ihan vapaasti. Saisi ottaa uudenkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olis ennen parisuhteen alkua?
Silloin olimme rakastumisen huumassa, eikä mieleen juolahtanut mitä elämä vielä toisi vastaan. Ei ihminen näe vuosikymmenen päähän ja osaa kaikkea ennakoida.
No oispa kivaa, jos ukko tulis tuollaista edes kysymään :D Siihen lopahtais meidän yhteinen seksi. Tieto siitä, että toinen unelmoi koko ajan jostain (ehkäpä tietystä?) vieraasta perseestä (omissa petipuuhissa) on todella oiva kiihoke avio/parisuhdeseksiin. Ja joo, näinhän se on kaikilla, vai mitä, pikkuvaimot eivät vaan sitä voisi ikinä uskoakaan? Ymmärrän toki, jos muut sovitusti marjastavat naapurin mättäällä, jokaisen oma asiahan se on.
Kun minä kärvistelen suurimman osan aikaa puutteessa, niin olishan se aika kornia jos mies kävis vieraissa sen kerran kuussa mitä seksiä jaksaa. Muutenkin, mulle seksi on aina rakastelua, se on merkki siitä että me rakastetaan toisiamme ja ollaan pariskunta eikä jotain kämppiksiä. Jos mies haluaa vierasta, se tarkoittaa sitä ettei rakasta mua enää, ja se on merkki mulle että se avioliitto oli sit siinä, lusikat jakoon ja alottaan uutta elämää.
Käy siellä vieraissa ja ole hiljaa asiasta. Jos käry käy, niin pyydät anteeksi ja vetoat humalaan, heikkoon hetkeen tms. Eiköhän naisten asenteet ole tullut jo selviksi. Eivät halua tietää koko hommasta. Ja muista, että se mitä naisesi ei tiedä, niin se ei häntä satutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kehittää selityksiä, millaisia miehet yleensä ovat ja millaisia naiset ovat (mielestäsi), koska eihän teidän tapauksessanne ole kyse yleistyksistä vaan teistä kahdesta. Unohda siis kaikki "yhdyntäkeskeisyydet".
Kysyn vain, mikset voisi toimia suoraselkäisesti ja yrittää neuvotella avointa suhdetta. Jos vaimosi ei kerta todennäköisesti halua muita miehiä, niin eihän sitten sinua haittaa se, että hänelläkin on lupa olla muiden kanssa?
Ja miksi olet jo päättänyt etukäteen, miten vaimosi reagoi, mikä on hänelle tärkeää ja mikä ei, ja mikä hänen toiveissaan rinnastuu sinun haluihisi? Yritätkö järkeillä tämän pettämiskysymyksen niin ettei sinulle tulisi huonoa omaatuntoa?
En tietenkään. Ja jos mies haluaa muita, en halua enää häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisin. Ja sanoisin samalla että takaisin ei sitten ole tulemista!
Eli parempi käydä salassa.
Parempi kertoa himoistaan vaimolle, kun kuitenkin käy salassa, ja antaa hänelle mahdollisuus valita, onko sian kanssa vai ei. Hieman kunnioitusta sentään!
Vierailija kirjoitti:
Itse en antaisi, koska tämä olisi todella loukkaavaa minusta. Seksiä harrastaessa sitä paitsi on aina riski, että tämä vieras nainen tulee raskaaksi ja sitten ollaankin jännän äärellä. Kokeilu voi myös joissain tilanteissa muuttua suhteeksi eli mies saattaa rakastua tähän naiseen.
Eräs ystäväni on kysynyt vaimoltaan luvan kyllä ja luvan sai keskusteluiden jälkeen. Ainoa kriteeri oli ettei tunteita saa tulla. Melkoinen parisuhde täytyy olla heillä. Luottamus ja välittäminen aivan toista luokkaa kuin muilla. En voi kuin ihailla heidän liittoaan.
Ukko panee muita ja oikein luvan kanssa. Ihailtava liitto kyllä. m42
Vierailija kirjoitti:
Käy siellä vieraissa ja ole hiljaa asiasta. Jos käry käy, niin pyydät anteeksi ja vetoat humalaan, heikkoon hetkeen tms. Eiköhän naisten asenteet ole tullut jo selviksi. Eivät halua tietää koko hommasta. Ja muista, että se mitä naisesi ei tiedä, niin se ei häntä satutakaan.
Näinkö teillä toimitaan? Johan on suhde vakaalla pohjalla :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No liittyisikö vaikka niin että olet tekopyhä pas*a jos kuvittelet että sinulle "kuuluisi" jotain erikoisetuja joita et olisi kuitenkaan valmis myöntämään toiselle?
Ja vastaus on että en ikipäivänä. Jos mies pettäisi se olisi tietysti automaattisesti ero mutta myös jotain todella ikävää tapahtuisi - en tiedä olisiko kohteena vain mies ja hoito vai myös minä itse lisäksi.
Saatat tuhota pettämisellä monta elämää pelkän itsekeskeisyytesi takia.
Ehkä vaimolleni kuuluu jotain erikoisetuja joita minulle ei vuorostani kuulu. Hanki apua noihin väkivaltafantasioihisi.
Itse en antaisi, koska tämä olisi todella loukkaavaa minusta. Seksiä harrastaessa sitä paitsi on aina riski, että tämä vieras nainen tulee raskaaksi ja sitten ollaankin jännän äärellä. Kokeilu voi myös joissain tilanteissa muuttua suhteeksi eli mies saattaa rakastua tähän naiseen.
Eräs ystäväni on kysynyt vaimoltaan luvan kyllä ja luvan sai keskusteluiden jälkeen. Ainoa kriteeri oli ettei tunteita saa tulla. Melkoinen parisuhde täytyy olla heillä. Luottamus ja välittäminen aivan toista luokkaa kuin muilla. En voi kuin ihailla heidän liittoaan.