Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, antaisitko miehesi kokeilla vierasta, jos pyytäisi oikein nätisti?

Vierailija
08.08.2016 |

Paljon tälläkin palstalla puhutaan kaikenlaisista sopimuksista käydä vieraissa jne. Epäilen kuitenkin, että suuri osa naisista suuttuisi jo asiaa kysyttäessä. Onko siis niin, että tässäkin asiassa "on helpompi pyytää anteeksi, kuin lupa"? T: Mies valinnan edessä

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy siellä vieraissa ja ole hiljaa asiasta. Jos käry käy, niin pyydät anteeksi ja vetoat humalaan, heikkoon hetkeen tms. Eiköhän naisten asenteet ole tullut jo selviksi. Eivät halua tietää koko hommasta. Ja muista, että se mitä naisesi ei tiedä, niin se ei häntä satutakaan.

Niin - naisten asenne että pettäminen ei ole ok missään tilanteessa ja että pettäminen tuhoa elämiä?

Mitä kaikkea oletkaan valmis tekemään salaa jos aavistat että lupaa ei tulisi? Haluat kaverin säästöt ja tiedät ettet saisi niitä pyytämällä niin otat ne omin nokkinesi? Millainen moraaliton paskiainen oikein olet? Miksi vain sinun haluillasi ja mielipiteelläsi olisi väliä?

Vierailija
42/78 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon tälläkin palstalla puhutaan kaikenlaisista sopimuksista käydä vieraissa jne. Epäilen kuitenkin, että suuri osa naisista suuttuisi jo asiaa kysyttäessä. Onko siis niin, että tässäkin asiassa "on helpompi pyytää anteeksi, kuin lupa"? T: Mies valinnan edessä

No, ap, antaisiko naisesi käydä vieraissa, jos hän oiken nätisti kysyisi?

En antaisi. Miten liittyy tähän? Minä ja vaimoni olemme eri ihmisiä eri mielipiteineen. Tuskin edes haluaa muita miehiä. Sitä paitsi miehet ovat enemmän "yhdyntäkeskeisiä" joten asia on aivan eri. Jos vaimoni kysyisi voiko hän keskustella syvällisiä tuntemattoman miehen kanssa aamunkoittoon, niin siitä vain. Hän tuskin antaisi minun kokea "henkistä yhteyttä" toisen naisen kanssa.

Voi pyhä yksinkertaisuus! Parhaat naurut, kiitos :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tilanne olisi mennyt siihen, että perheemme pysyy saman katon alla sillä edellytyksellä, että mies pääsee vieraisiin niin kyllä, antaisin luvan tai lupaisin ainakin harkita. Ja kyllä, myös minulla olisi lupa käydä vieraissa siinä tapauksessa. Eri asia menisinkö.

Vierailija
44/78 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En antaisi. Miten liittyy tähän? Minä ja vaimoni olemme eri ihmisiä eri mielipiteineen. Tuskin edes haluaa muita miehiä. Sitä paitsi miehet ovat enemmän "yhdyntäkeskeisiä" joten asia on aivan eri. Jos vaimoni kysyisi voiko hän keskustella syvällisiä tuntemattoman miehen kanssa aamunkoittoon, niin siitä vain. Hän tuskin antaisi minun kokea "henkistä yhteyttä" toisen naisen kanssa.

No liittyisikö vaikka niin että olet tekopyhä pas*a jos kuvittelet että sinulle "kuuluisi" jotain erikoisetuja joita et olisi kuitenkaan valmis myöntämään toiselle?

Ja vastaus on että en ikipäivänä. Jos mies pettäisi se olisi tietysti automaattisesti ero mutta myös jotain todella ikävää tapahtuisi - en tiedä olisiko kohteena vain mies ja hoito vai myös minä itse lisäksi.

Saatat tuhota pettämisellä monta elämää pelkän itsekeskeisyytesi takia.

Ehkä vaimolleni kuuluu jotain erikoisetuja joita minulle ei vuorostani kuulu. Hanki apua noihin väkivaltafantasioihisi.

Täytyy kyllä olla mieleltään aika vinksahtanut jos kuvittelee jonkun (ylläkuvatun kaltaisesti ajattelevan) fantasioivan pettämisestä!

Mutta tiesitkö että itsetuntemus on hyvä asia. Täytyy tietää rajansa ja tiedän että elämäni tuhoaminen pettämällä minua saattaisi siinä shokissa johtaa johonkin mitä en ilman sitä traumaattista kokemusta tekisi. Kun tietää rajansa voi huolehtia siitä ettei niitä ylitetä.

Vierailija
45/78 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy siellä vieraissa ja ole hiljaa asiasta. Jos käry käy, niin pyydät anteeksi ja vetoat humalaan, heikkoon hetkeen tms. Eiköhän naisten asenteet ole tullut jo selviksi. Eivät halua tietää koko hommasta. Ja muista, että se mitä naisesi ei tiedä, niin se ei häntä satutakaan.

Näinkö teillä toimitaan? Johan on suhde vakaalla pohjalla :o

Näin on toimittu ja yhdessä ollaan. Mikäpä suhdetta horjuttaisi, jos vaimo ei saa tietää. Ja vaikka saisi, niin ei läheisriippuvuudeltaan jättäisi pikkujutun vuoksi.

Vierailija
46/78 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päättäkää että molemmat saavat käydä. Eli myös naisen pitää päästä kokemaan kunnon seksiä vieraan kanssa.

Jos mies on ajatusta vastaan?

Mitä väliä? Jos mies haluaa käydä vieraissa mutta on vastaan sitä ajatusta että myös naisella tulee olla sama mahdollisuus, miksi minun pitäisi miehen ajatuksista välittää?

Vierailija
47/78 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No liittyisikö vaikka niin että olet tekopyhä pas*a jos kuvittelet että sinulle "kuuluisi" jotain erikoisetuja joita et olisi kuitenkaan valmis myöntämään toiselle?

Ja vastaus on että en ikipäivänä. Jos mies pettäisi se olisi tietysti automaattisesti ero mutta myös jotain todella ikävää tapahtuisi - en tiedä olisiko kohteena vain mies ja hoito vai myös minä itse lisäksi.

Saatat tuhota pettämisellä monta elämää pelkän itsekeskeisyytesi takia.

Ehkä vaimolleni kuuluu jotain erikoisetuja joita minulle ei vuorostani kuulu. Hanki apua noihin väkivaltafantasioihisi.

Täytyy kyllä olla mieleltään aika vinksahtanut jos kuvittelee jonkun (ylläkuvatun kaltaisesti ajattelevan) fantasioivan pettämisestä!

Mutta tiesitkö että itsetuntemus on hyvä asia. Täytyy tietää rajansa ja tiedän että elämäni tuhoaminen pettämällä minua saattaisi siinä shokissa johtaa johonkin mitä en ilman sitä traumaattista kokemusta tekisi. Kun tietää rajansa voi huolehtia siitä ettei niitä ylitetä.

T: Hysteerinen naisihminen

Vierailija
48/78 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö oikeasti rikkoa toinen ihminen ja kaikki mitä teillä on jonkun toisen panemisen takia?

Ole mies ja eroa ensin.

Minua on petetty ja siitä ajasta ja kaikesta sitä ennen koko parisuhteen muisto on miehen hyppiminen vieraissa.

Ps. Se luottamus ei palaa ikinä ennalleen, vaikka miten paljon tekisi töitä asian eteen

Vierailija
49/78 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päättäkää että molemmat saavat käydä. Eli myös naisen pitää päästä kokemaan kunnon seksiä vieraan kanssa.

Mitä väliä? Jos mies haluaa käydä vieraissa mutta on vastaan sitä ajatusta että myös naisella tulee olla sama mahdollisuus, miksi minun pitäisi miehen ajatuksista välittää?

Naiset miehiä.. öööööööööö

Vierailija
50/78 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en antaisi, koska tämä olisi todella loukkaavaa minusta. Seksiä harrastaessa sitä paitsi on aina riski, että tämä vieras nainen tulee raskaaksi ja sitten ollaankin jännän äärellä. Kokeilu voi myös joissain tilanteissa muuttua suhteeksi eli mies saattaa rakastua tähän naiseen.

Eräs ystäväni on kysynyt vaimoltaan luvan kyllä ja luvan sai keskusteluiden jälkeen. Ainoa kriteeri oli ettei tunteita saa tulla. Melkoinen parisuhde täytyy olla heillä. Luottamus ja välittäminen aivan toista luokkaa kuin muilla. En voi kuin ihailla heidän liittoaan.

Ukko panee muita ja oikein luvan kanssa. Ihailtava liitto kyllä. m42

Moni liitto on puhtaasti taloudellinen. Ei ole suurempia seksuaalisia tunteita aviopuolisoon, tarvitaan luotettu kumppani jakamaan arjen vastuut.

Vierailija
51/78 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin luvan jos etukäteen kertoisi ajatuksistaan ja tuntemuksistaan. Toki en haluaisi että se olisi lopullista vaan toivoisin että se hetken (vaikka vuodenkin) "vapaus" riittäisi.

Me ollaan niin nuorena rakastuttu ja alettu perustamaan perhettä että olen alusta asti ollut valmis "joustamaan" jos se kokematon villi nuoruus nostaisi päätä. Mies on kyllä niin rauhallinen persoona eikä suostu edes lähtemään baariin joten bilehileeksi se ei välttämättä ikinä ala mutta jos kokeilunhalu tulisi niin antaisin luvan vieraisiin kunhan minulle ei valehdella. Mä oon valmis tekemään paljon tämän suhteen eteen että oltaisiin rakastuneina ja onnellisena yhdessä vielä 60 vuoden päästä.

Mutta yhdessä asiassa oon ehdoton. Valehtelua en ala katsomaan.

Vierailija
52/78 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on toimittu ja yhdessä ollaan. Mikäpä suhdetta horjuttaisi, jos vaimo ei saa tietää. Ja vaikka saisi, niin ei läheisriippuvuudeltaan jättäisi pikkujutun vuoksi.

Niin ei se varmaan sen seksin takia jätä mutta sitten kun tajuaa miten vähän kunnioitat häntä niin homma voi olla toinen. Ennen pitkää joku vaimon ystävistä nimittäin alkaa takomaan tämän päähän järkeä ja siitä se sitten lähtee ☺

Vierailija
53/78 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille. Ketjun perusteella tulin tulokseen, että en aio kertoa/kysyä vaimoltani mitään. Sen käynkö vieraissa lähitulevaisuus näyttää. Ehkä tutun naisen sijasta menenkin ammattilaiselle, niin ei ole mitään "tunnesidettä" tms.

Vierailija
54/78 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset miehiä.. öööööööööö

Ei välttämättä kyllä mä voisin haluta kokeila naistakin jos mies haluaisi käydä vieraissa.

Vierailija
55/78 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, mutta läheisriippuvaisuus onkin sairaus. Et voi yleistää sairaan vaimosi käsityksiä koskemaan normaaleja, terveitä naisia.

Vierailija
56/78 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette yhdessä, mutta sanoisitko, että rakastat ja kunnioitat vaimoasi?

Vierailija
57/78 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastanneille. Ketjun perusteella tulin tulokseen, että en aio kertoa/kysyä vaimoltani mitään. Sen käynkö vieraissa lähitulevaisuus näyttää. Ehkä tutun naisen sijasta menenkin ammattilaiselle, niin ei ole mitään "tunnesidettä" tms.

Saanko kysyä, miksi tulit tähän tulokseen?

Vierailija
58/78 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en antaisi, koska tämä olisi todella loukkaavaa minusta. Seksiä harrastaessa sitä paitsi on aina riski, että tämä vieras nainen tulee raskaaksi ja sitten ollaankin jännän äärellä. Kokeilu voi myös joissain tilanteissa muuttua suhteeksi eli mies saattaa rakastua tähän naiseen.

Eräs ystäväni on kysynyt vaimoltaan luvan kyllä ja luvan sai keskusteluiden jälkeen. Ainoa kriteeri oli ettei tunteita saa tulla. Melkoinen parisuhde täytyy olla heillä. Luottamus ja välittäminen aivan toista luokkaa kuin muilla. En voi kuin ihailla heidän liittoaan.

Minäkin tunnen tällaisen parin ja tämä luvan antanut kyllä selkeästi kärsii tilanteesta. Sitähän luvan saanut ei halua huomata.

Vierailija
59/78 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette yhdessä, mutta sanoisitko, että rakastat ja kunnioitat vaimoasi?

Juuri samaa olin kirjoittamassa. Kunnioitus ja rakkaus oikein paistaa rivien läpi. Eiku...

Vierailija
60/78 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä miten tämä ketju sai sinut tuolle kannalle?

Oliko kyse siitä että aiot pettää joka tapauksessa huolimatta vaimosi tunteista, mietit vaan tekisitkö sen rehellisesti vai selän takana valehdelleen ja päädyit jälkimmäiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän