Nainen, antaisitko miehesi kokeilla vierasta, jos pyytäisi oikein nätisti?
Paljon tälläkin palstalla puhutaan kaikenlaisista sopimuksista käydä vieraissa jne. Epäilen kuitenkin, että suuri osa naisista suuttuisi jo asiaa kysyttäessä. Onko siis niin, että tässäkin asiassa "on helpompi pyytää anteeksi, kuin lupa"? T: Mies valinnan edessä
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon tälläkin palstalla puhutaan kaikenlaisista sopimuksista käydä vieraissa jne. Epäilen kuitenkin, että suuri osa naisista suuttuisi jo asiaa kysyttäessä. Onko siis niin, että tässäkin asiassa "on helpompi pyytää anteeksi, kuin lupa"? T: Mies valinnan edessä
No, ap, antaisiko naisesi käydä vieraissa, jos hän oiken nätisti kysyisi?
En antaisi. Miten liittyy tähän? Minä ja vaimoni olemme eri ihmisiä eri mielipiteineen. Tuskin edes haluaa muita miehiä. Sitä paitsi miehet ovat enemmän "yhdyntäkeskeisiä" joten asia on aivan eri. Jos vaimoni kysyisi voiko hän keskustella syvällisiä tuntemattoman miehen kanssa aamunkoittoon, niin siitä vain. Hän tuskin antaisi minun kokea "henkistä yhteyttä" toisen naisen kanssa.
Olipa äärimmäisen typerä kysymys että miten liittyy tähän. Se liittyy ihan kaikin tavoin tähän.
Ja saattoihan sen arvata että kaksinaismoralisti se sieltä kuoriutui.
Ei kaikki naiset syvällisiä halua puhua , kyllä seksi kelpaa ainakin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Toki antaisin luvan, sillä ehdolla, että minäkin saisin panna menemään. Itseasiassa toivoisin, että mies ehdottaisi tällaista.
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastanneille. Ketjun perusteella tulin tulokseen, että en aio kertoa/kysyä vaimoltani mitään. Sen käynkö vieraissa lähitulevaisuus näyttää. Ehkä tutun naisen sijasta menenkin ammattilaiselle, niin ei ole mitään "tunnesidettä" tms.
Avioliittosi lopun lähtölaskenta on alkanut.
Vierailija kirjoitti:
No annatko itse vaimollesi luvan käydä vieraissa?
Tottakai. Vaimo voisi mennä jonnekin toiselle paikkakunnalle ja ottaa hotelliinsa mieleisen. Itse voisin käyttää ammattilaisen palveluita. Vaimo voisi vaikka valita itselleni opiston listoilta sopivan hoidon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ap, antaisiko naisesi käydä vieraissa, jos hän oiken nätisti kysyisi?
En antaisi. Miten liittyy tähän? Minä ja vaimoni olemme eri ihmisiä eri mielipiteineen. Tuskin edes haluaa muita miehiä. Sitä paitsi miehet ovat enemmän "yhdyntäkeskeisiä" joten asia on aivan eri. Jos vaimoni kysyisi voiko hän keskustella syvällisiä tuntemattoman miehen kanssa aamunkoittoon, niin siitä vain. Hän tuskin antaisi minun kokea "henkistä yhteyttä" toisen naisen kanssa.
Mitä se yhdyntäkeskeisyys sinusta tarkoittaa? Se on sinulle isompi asia kuin vaimolle, vai pienempi? Jos yhdyntä on sinusta pieni asia, mikset salli sitä vaimollesi toisen kanssa?
Oikeastihan molemmat sukupuolet ovat seksuaalisesti mustasukkaisia suhteissa joihin ovat investoineet, ja nimenomaan seksistä. Nainen voi olla joskus mustasukkaisempi “henkisestä” yhteydestä koska se lisää hylätyksi tulemisen vaaraa, mutta samoin monet miehet ovat mustasukkaisia koko yön henkevistä keskusteluista miesten kanssa koska ne lisäävät seksin “vaaraa”.
Seksi liiton ulkopuolella on aina uhka sille toiselle osapuolelle, ihastumisen ja rakastumisen, hylkäämisen, sukupuolitautien ja liiton ulkopuolisten raskauksien muodossa. Molemmille. Et voi olettaa että vaimosi tunteiden kuuluisi olla jotenkin omiasi lievempiä vastaavassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastanneille. Ketjun perusteella tulin tulokseen, että en aio kertoa/kysyä vaimoltani mitään. Sen käynkö vieraissa lähitulevaisuus näyttää. Ehkä tutun naisen sijasta menenkin ammattilaiselle, niin ei ole mitään "tunnesidettä" tms.
Saanko kysyä, miksi tulit tähän tulokseen?
Varmaankin palstamammojen kiukkuisten vastausten vuoksi. Itse olisin vetänyt niistä samankaltaiset johtopäätökset. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy siellä vieraissa ja ole hiljaa asiasta. Jos käry käy, niin pyydät anteeksi ja vetoat humalaan, heikkoon hetkeen tms. Eiköhän naisten asenteet ole tullut jo selviksi. Eivät halua tietää koko hommasta. Ja muista, että se mitä naisesi ei tiedä, niin se ei häntä satutakaan.
Näinkö teillä toimitaan? Johan on suhde vakaalla pohjalla :o
Näin on toimittu ja yhdessä ollaan. Mikäpä suhdetta horjuttaisi, jos vaimo ei saa tietää. Ja vaikka saisi, niin ei läheisriippuvuudeltaan jättäisi pikkujutun vuoksi.
Olette yhdessä, mutta sanoisitko, että rakastat ja kunnioitat vaimoasi?
Juuri samaa olin kirjoittamassa. Kunnioitus ja rakkaus oikein paistaa rivien läpi. Eiku...
Eikö se juuri ole rakkautta ja kunnioitusta, ettei halua loukata kumppaniaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy siellä vieraissa ja ole hiljaa asiasta. Jos käry käy, niin pyydät anteeksi ja vetoat humalaan, heikkoon hetkeen tms. Eiköhän naisten asenteet ole tullut jo selviksi. Eivät halua tietää koko hommasta. Ja muista, että se mitä naisesi ei tiedä, niin se ei häntä satutakaan.
Näinkö teillä toimitaan? Johan on suhde vakaalla pohjalla :o
Näin on toimittu ja yhdessä ollaan. Mikäpä suhdetta horjuttaisi, jos vaimo ei saa tietää. Ja vaikka saisi, niin ei läheisriippuvuudeltaan jättäisi pikkujutun vuoksi.
Olette yhdessä, mutta sanoisitko, että rakastat ja kunnioitat vaimoasi?
Juuri samaa olin kirjoittamassa. Kunnioitus ja rakkaus oikein paistaa rivien läpi. Eiku...
Eikö se juuri ole rakkautta ja kunnioitusta, ettei halua loukata kumppaniaan?
Se on kunnioitusta, että ymmärtää ettet voi jahdata vain omaa "parastasi" sen toisen osapuolen parhaan kustannuksella. Toisin sanoen ymmärrät, että sen toisen henkilön intressit ovat vaihdettavissa omiesi kanssa, etkä toimi häntä kohtaan tavalla jonka hyvin tietäisit satuttavan ja loukkaavan itseäsi jos asetelma vaihdetaan.
Rakkaus on myös mielihyvää toisen hyvinvoinnista, mutta tietysti jos on valmis loukkaamaan voihan sen salailun noinkin järkeillä.
Antaisin. Mikään ei puuduta enempää kun vuosien parisuhdeseksi, mutta kun mies kertoo panneensa toista, kertoo miltä ihana pillu tuntui, kuinka kiihottavaa oli painaa kulli märkään vieraaseen pilluun ja hyväillä vieraita pehmeitä rintoja, nuolla pillua, saada suihinotto... minuakin haluttaa taas pitkään.
Vierailija kirjoitti:
No annatko itse vaimollesi luvan käydä vieraissa?
Annan tietysti.
Voi luoja kun oon taas niin iloinen kun asun yksin!! Aloitus muistuttaa siitä.
Kaikenlisäksi kaikki sanovat minua kauniiksi,olen normaalipainoinen, naisellinen. Tunnollisesti hoitanut aina pakolliset työ ja kouluasiat, söpöksi sanotaan.
Kaikki valta ilman stressiä.
Jos puolisoni tuollaista pyytäisi, liitto kaatuisi jo pyyntöön. Silloin tietäisin, että arvomaailmamme eivät kohtaa, kuten olin kuvitellut.
Luin kerran muistelmia, missä rouva kirjoitti, että kokeilivat miehen kanssa vapaan avioliiton kautta. Rouva totesi, että ei ollut kokeilemisen arvoista. Ei tuonut mitään heidän liittoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Kun minä kärvistelen suurimman osan aikaa puutteessa, niin olishan se aika kornia jos mies kävis vieraissa sen kerran kuussa mitä seksiä jaksaa. Muutenkin, mulle seksi on aina rakastelua, se on merkki siitä että me rakastetaan toisiamme ja ollaan pariskunta eikä jotain kämppiksiä. Jos mies haluaa vierasta, se tarkoittaa sitä ettei rakasta mua enää, ja se on merkki mulle että se avioliitto oli sit siinä, lusikat jakoon ja alottaan uutta elämää.
Se ei pane sua, koska panee jotain muuta.
En ole ap. Olen mies ja kyllä antaisin vaimon käydä vieraissa. Se on kutkuttavaa ja jännittävää ja kihelmöivää.
Vierailija kirjoitti:
Päättäkää että molemmat saavat käydä. Eli myös naisen pitää päästä kokemaan kunnon seksiä vieraan kanssa.
Kotityöt pitää kyllä naisen kiireisenä, jos ei niin sitten pitää vaan porsastella vähän enemmän. Näin nainen saa virikkeitä ja mieluista pesänrakennuspuuhaa. Ruokapuoli kannattaa katsoa kuntoon että pysyy turkki hyvänä.
Jos tarjoaisi tarpeeksi hyvää diiliä. Mitä minä saisin, jos mies saisi käydä vieraissa? Minua ei kiinnosta nimittäin käydä vieraissa.
Pelkkä anelu ja ruikutus asiasta johtaisi eromietteisiin. Mutta jos sanoisi "minulla on rohkea ehdotus, jossa sinä saisit asian X" niin saattaisin kuunnella paremmalla mielellä
Ja se asia X tulisi olla joku todella iso asia
En
Tosin tämä sovittiin jo kun alettiin treffailla, että mikä on parisuhteessa ok ja mikä ei.
Lukekaapa käsitteestä hot wife ja suomalaisista harrastajista www.pumpernikkeli.fi