Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astiasto kirppikselle. Hinta???

Vierailija
02.03.2006 |

Astiasto koostuu; Isot matalat lautaset, Syvät lautaset, Kahvimotit + asetit, leipälautaset. 4kpl jokaista lajia. Mustanväriset 8-kulmaiset.

Mitä tuollaisesta voisi pyytää?? Pakko saada muuton alta pois..isännän jäämistöjä :-))

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan hirveä astiasto

Vierailija
2/15 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin hinnaksi 7 ¿ ja siitä pudottaisin vitoseen, jos ei ala menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin siitä enää saisi paljonkaan, kannattaa laittaa aika alhainen hinta.

Vierailija
4/15 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoripari tykästyi siihen kovasti, keräsivät sitä sarjaa. Omassa astiastossani oli 6 syvää, 6 matalaa lautasta ja 6 kahvikuppia.

10-15 egee on hyvä hinta, eihän sitä tiedä mikä keräilijä tulee vastaan.

Vierailija
5/15 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin inhoan sitä sarjaa. On niin per' ' ' n ruma, mutta isännän peruja tosiaankin.

Seurustelun alkuaikoina se aina tarjosi sapuskat niistä lautasista ja voi kuttu, että inhotti. Kun muutettiin yhteen sanoin suoraan, että mulla menee ruokahalu, kun näänkin ne lautaset.

Just parhaillaan on kirppispöytä, joten taidanpa laittaa sen 5egeä, että joku vie mukanaan, vaikka eläimelleen ruoka-astiastoksi ;-))

Vierailija
6/15 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli musta kahdeksankulmainen astiasto. Tosin viinilasit vielä kuuluivat mukaan. Kaikkia osia oli kuusi. Tämä mun astiasto oli tuolta 90-luvulta. Sain siitä 50e rahaa .

Vierailija
7/15 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vieläkin kerään sitä. Harmi kun vaan mistää ei taho löytyä enää:(

Vierailija
8/15 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=27707354 jotkut maksaa näistä oikeasti ihan hyvin. Minäkin voisin maksaa, jos ovat hyvässä kunnossa.

Vierailija
9/15 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli noita, saattavat vieläkin olla jossain, en muista :) Tosi retrokahdeksankytlukuista :)

Vierailija
10/15 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa myöntää, mutta minäkin tykkään noista lautasista ;) mutta itselläni ei ole ainuttakaan. Ehkä juuri siksi niistä pidänkin, koska itse en aikanani niitä saanut aikaiseksi hankkia. Mutta kyllä siis sellaisiakin ihmisiä varmasti vielä on jotka saattavat olla kiinnostuneita, kannattanee siis pyytää hieman enemmän?

Vierailija
11/15 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis astiasto kokonaisuudessaan.

Vierailija
12/15 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli aikanaan, mutta en suin surminkaan enää käyttäisi, saati ostaisi.

Enpä usko, että niistä juuri mitään saat (ellei sitten tosissaan joku pöhkö sellaisia välttämättä halua...) Lisäksi astiastosi on tosi pieni, sekin rajoittaa kiinnostusta.

Vierailija
13/15 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään mustista astioista ja noita kun saa aika halvalla kirppiksiltä, niin olen useasti ostanut.

Ja mielestäni 5e on ihan ok hinta.

Vierailija
14/15 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla saa aikaan tosi näyttävän kattauksen kun yhdistää eri värejä. Miä tahtoisin noita kyllä omaan kotiin.

Vierailija
15/15 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos sille joka kertoi, että Octime- astiasto voisi olla kyseessä!!!

Googletin ja avot osuit oikeaan!!!

Nyt kaikki laatikossa ja oikein nimellä varustettuna ;-)) vähän ekstraakin laitoin mukaan ja hintsua laitoin 6 ekeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme