Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulut alkavat ja kaupunkiin valuu tuoretta lihaa maakunnista! ;)

Vierailija
08.08.2016 |

Yökerhot ovat kohta taas täynnä ympäri maata opiskelemaan muuttaneita hieman sinisilmäisiä mimmejä. Ei harmita edes kesän hiipuminen, kun tietää miten paljon laatupimppaa on kohta irrallaan. Monet sinkkuja ja loppujen poikaystävät jääneet maallee luullen suhteen kestävän. :D Voi pojat, kohta nusautellaan!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maakunnassa se Hälssinkikin on, Uudenmaan maakunnassa.

Vierailija
22/24 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on tullut poikiakin opiskelemaan, joten nuorten naisten ei tarvitse tyytyä av-pappoihin seuraa etsiessään. Paitsi tietysti jos itse haluavat, mutta kyllähän me kaikki tiedämme, miten todennäköistä se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on tullut poikiakin opiskelemaan, joten nuorten naisten ei tarvitse tyytyä av-pappoihin seuraa etsiessään. Paitsi tietysti jos itse haluavat, mutta kyllähän me kaikki tiedämme, miten todennäköistä se on.

Kun yhtälöön lisätään raha, niin halua alkaa löytymään. Se hyvä puoli nuorten naisten rahanahneudessa on, että heiltä saa ostettua pilua ja pylyä.

Vierailija
24/24 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi ap jo todeta että rahalla saa.