Koulut alkavat ja kaupunkiin valuu tuoretta lihaa maakunnista! ;)
Yökerhot ovat kohta taas täynnä ympäri maata opiskelemaan muuttaneita hieman sinisilmäisiä mimmejä. Ei harmita edes kesän hiipuminen, kun tietää miten paljon laatupimppaa on kohta irrallaan. Monet sinkkuja ja loppujen poikaystävät jääneet maallee luullen suhteen kestävän. :D Voi pojat, kohta nusautellaan!
Kommentit (24)
Onneksi on tullut poikiakin opiskelemaan, joten nuorten naisten ei tarvitse tyytyä av-pappoihin seuraa etsiessään. Paitsi tietysti jos itse haluavat, mutta kyllähän me kaikki tiedämme, miten todennäköistä se on.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on tullut poikiakin opiskelemaan, joten nuorten naisten ei tarvitse tyytyä av-pappoihin seuraa etsiessään. Paitsi tietysti jos itse haluavat, mutta kyllähän me kaikki tiedämme, miten todennäköistä se on.
Kun yhtälöön lisätään raha, niin halua alkaa löytymään. Se hyvä puoli nuorten naisten rahanahneudessa on, että heiltä saa ostettua pilua ja pylyä.
Vierailija kirjoitti:
Taisi ap jo todeta että rahalla saa.
Maakunnassa se Hälssinkikin on, Uudenmaan maakunnassa.