Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko pettää ja rakastaa?

Vierailija
08.08.2016 |

Mitä mieltä olet, voiko pettävä henkilö silti rakastaa kumppaniaan?

Mun on vaikea uskoa, että pettäjä oikeasti rakastaisi kumppaniaan. Miksi tekis jotain niin hirveää ihmiselle, jota rakastaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos rakastaa itseään.

Vierailija
22/27 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä voi itselleen ja puolisolleen uskotella että rakastaa kyllä vaikka loukkaa pettämällä mutta se ei ole sellaista rakkautta jota minä haluan ottaa vastaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki pettää ja rakastaa. Eivät mielestäni liity mitenkään toisiinsa. Jos molemmille "vieraissa" käynti on ok, niin en näe mitään ongelmaa. Jos taas se ei ole molemmille ok ja silti pettää niin puuttuu kunnioitus toista kohtaan. Siltikään sillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.

Vierailija
24/27 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Varsinkin pitkissä suhteissa voi tulla halu tuntea itsensä jälleen viehättäväksi, halutuksi ja seksuaalisesti puoleensavetäväksi. Jos on sopiva määrä alkoholia veressä ja vieras mies tai nainen, jonka silmissä tuntee olevansa jotain erityistä, voi huumaava tunne sumentaa järjen. 

Vierailija
25/27 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että pitkissä suhteissa petetään paljon vaikkei siitä puhuta.Ei se rakkaus aina niin vahvana pysy vuodesta toiseen.Ihminen on myös aika heikko seksin edessä.Uskon että voi pettää vaikka rakastaa mutta toisaalta moraalin ja huonon omantunnon puuttuminen kertoo pettäjän itsekkäästä luonteesta jotain.Ongelma ei oo rakkauden puutteessa vaan omissa heikkouksissa ja ahneudessa, kypsymättömyydessä.

Vierailija
26/27 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että voi.Rakastan omaa miestäni,mun hän ei halua seksiä kanssani.Voisin hyvin kuvitella pettäväni häntä,koska kaipaan seksiä niin paljon.Henkinen selkärankani ja moraalini estää kuitenkin minua pettämästä.

Me ollaan kaikki kuitenkin vaan ihmisiä ja heikkouksia täynnä.

Vierailija
27/27 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan juttu kännissä vai salarakas kuukausien/vuosien ajan...näissä on aika suuri ero.