Hakaniemen torin laiskat kauppiaat
Että mua ärsyttää Hakaniemen torin kauppiaat. Tori saa tänä kesänä olla auki ensimmäistä kertaa klo 16 saakka, ja olin tosi innoissani, tänä kesänä ehtii arkenakin ostamaan torilta kasviksi. Täähän ei mitenkään toteudu käytännössä, ihan turha yrittää ostaa mitään kun ei ole mitään myytävänä. Tänään olin torilla paria minuuttia vailla 15(!) ja kaikki myytävät oli pakattu pois.
Uskon, että meitä olisi monta muutakin työssäkäyvää, jotka mielellään tekisivät ruokaostoksia torilla työpäivän jälkeen.
Kommentit (3)
Olen harmitellut samaa ap. Torin lähettyvillä olisi aidosti suuri asiakaskunta, joka nyt jää palvelematta. Moni on todellakin töissä toriaikaan ja tekee ruokaostoksia työpäivän jälkeen. Ostajia varmasti riittäisiä, mutta nythän ei torille kannata mennä, kun siellä ei ole mitään tarjolla. Lomalla kävin pari kertaa viikossa torilla ja ostokset olivat aina lähemmäs kaksikymppiä, joten aikamoinen summa jää kauppiailta saamatta. Enkä nyt tarkoita omaa 20 euroa vaan kaikkien ostoksia yhteensä
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kymmenen yrittäjän pitäisi siis seistä joka arkipäivä tunti passissa, että sinä ja pari sun kaveria saisivat ostaa pari tomaattia ja kurkun kerran viikossa jos satutte paikalle...
jos vaikka vain yksi myyjä olisi siellä kolmesta neljään niin tekisi hyvän tilin. Sen verran monta asiakasta on tyhjin käsin kääntynyt kolmen aikaan pois. Kuljen torin poikki iltapäivisin bussipysäkille ja oon monta "ei-oo" keskustelua kuullut.
Onneksi siellä on fiksuja marjamyyjiä, jotka palvelevat asiakkaita vielä kolmen jälkeenkin.
Muutaman kymmenen yrittäjän pitäisi siis seistä joka arkipäivä tunti passissa, että sinä ja pari sun kaveria saisivat ostaa pari tomaattia ja kurkun kerran viikossa jos satutte paikalle...