anaaliyhdyntään vinkkejä?
Hei,
Keskustelin vaimoni kanssa anaaliseksistä eilen ja ajattelimme tänään kokeilla anaaliyhdyntää.
Olisiko täällä jollakulla mahdollisesti vinkkejä ensikertalaisille niin, että homma olisi sekä rouvalle että itselleni mahdollisimman nautinnollista?
Emme ole kuitenkaan varsinaisesti noviiseja anaaliseksin suhteen. Vaimoni nauttii suunnattomasti muun hyväilyn ohessa peräreiän sormettelusta ja nuolemisesta.
Samoin olen yrittänyt pari kertaa tulla sisään hänen peppuunsa, mutta olemme laittaneet homman poikki heti parin minuutin jälkeen. Nyt päätimme tehdä jutun huolella ja mennä ns. askeleen pidemmälle.
Elikkä niitä vinkkejä nyt, kiitos!
Kommentit (7)
Kunnon liukuvoide on ihan välttämätön. Niitä on sellaisiakin, jotka on suunniteltu vartavasten anaalikäyttöön. Edetkää hyvin hyvin hitaasti. Aloittakaa sormella ja edetkää pikkuhiljaa. Kipua tai epämukavuutta ei saisi tuntua. Silloin edetään liian nopeasti. Eri kokoiset lelut on hyviä apuja. Kannattaa tutustua niihin.
Penetroitavan osapuolen on oltava tosi rentona, koska noita lihaksia ei pysty helposti rentouttamaan vain tahdonalaisesti. Itse en pysty siihen, paikkani ei vain sovellu tuohon käyttöön, mutta olen hyvin usein ollut ns. top. Toisille se on helpompaa. Tässä on yksilöllisiä eroja.
Näissä hommissa etenkin penetroitavan osapuolen on pystyttävä luottamaan toiseen täysin. Ei mitään yllätyksiä siis. Kaikki asennot ei myöskään tunnu hyviltä kaikista.
Kakkonen (heh heh) lisää: liukuvoidetta ei voi käyttää liikaa. Mieluummin liikaa kuin liian vähän.
:D
Onnea matkaan, Tumppi, sinulle ja penetroitavalle osapuolelle.
Mun neuvoni on myös kunnollinen lämmittely liukkarin kanssa. Yhden sormen jälkeen sisään mennään kahdella sormella.
ja peniksen kanssa edetään todella hitaasti. Suoraan ei työnnytä perille vaan odotellaan ja kun saa luvan voi edetä pidemmälle. Täytyy antaa lihakselle mahdollisuus rentoutua. Helpostihan sitä jännittää ja tie on sitten ihan tukossa. Varatkaa paljon aikaa.
Eli jos sattuu, pysähdytään siihen tai vetäydytään vähän ja kun rentoutunut voidaan jatkaa.
Haastavaa voi olla jos vasta sormella aiemmin koitettu. Kannattaisi leluilla ensin rentouttaa. Sitä oppii aika piankin rentouttamana lihaksiaan kun joitakin lertoja on leikkinyt ja sitten mahtuu isompaakin helpolla..
Ja tosiaan kunnon liukkari, joka on tuonne tarkoitettu eikä kuivu heti.
Ensin nuolemista ja sormetusta. sisään työnnyttäessä aluksi nainen kyljelleen jalat koukussa ja polvet yhdessä
Varmaan tärkeintä olisi saada vaimo ensin todella kiihottuneeseen tilaan.
Itse yleensä annan naiselle ensin yhden vaginaorgasmin ja vasta sen jälkeen suuntaan pepun puolelle ensin kielellä nuollen ja sitten sormella liukkarin kanssa ja sitten vasta peniksellä.