Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

****SYYSKEIJUT TORSTAIHIN****

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen visiitti aamulla keskussairaalassa ja päätyivät lääkkeelliseen tyhjennykseen kun vuodot oli jo muutenkin alkaneet voimistua ja muuttuneet veriseksi. Huomenna uudemman kerran sairaalalle ja uutta lääkettä kehiin, huomenna menee saikulla pidempään, mutta kuulemma n.4 tunnissa saatan suoriutua ja päästä kotiin. Elämä voittaa, eikä asia tunnu enää läheskään niin pahalle kuin eilen ja olen tyytyväinen, että (toivottavasti) säästyn kaavinnalta ja lääkkeillä saadaan asia hoidettua, niin voin alkaa nuolemaan haavojani ja parantelemaan itseäni niin henkisesti kuin fyysisestikin. Kiitos kaikille tuesta ja kiitos kun olette hengessä mukana, se on minulle tärkeää.

Onnea piias ym. iloisista ultra kuulumisista.

Haittaako teitä, jos sillointällöin laitan tänne kuulumisiani, vai luoko se teihin apeaa mielialaa, kertokaa mielipiteenne, en pahastu?

vauva06

Vierailija
22/27 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milestäni olit niin aktiivinen keiju, että olet kyllä yksi meistä. Ja uskon että kaikki mielellään kuulevat sinusta jatkossakin.

Joten minun puolestani saat kuulumisiasi meille kertoilla aina kun siltä tuntuu.

Ja vielä voimia ja halauksia. Ja rutkasti onnellisia päiviä tulevaisuuteen!!

Minunkin on pitänyt onnitella kaikkia joilla on ollut hyviä ultrakuulumisia.

Ja onneksi niitäkin tähän oukkoon mahtuu useita!!

Itse saan vielä vajaat pari viikkoa odotella.

Ompas mukava olla hetki ihan omissa oloissaan kun ukko lähti tytön kanssa kauppaan. Vihjasin sille että mitäs jos se " yllättäis" tulppaanikimpulla :) Saas nähä tuhlaako (mitä kukkien ostaminen hänen mukaansa on) rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAUVA2006: olen tosi pahoillani, kaikista keijuista viimeseks odotin siun putoavan, olet ollu niin aktiivinen ettei mooista ees osannu ajatella, ihan uskomatonta. Tsemppiä ja jaksamista.

Andoliniska; sama täällä kolmas muru tuloillaan, enkä ole vielä uskaltanu nauttia päivääkään tästä ihmeestä. Koko ajan sellanen " onkohan kaikki ihan kohdallaan kuitenkaan, voidaanko me ihan oikeesti saada kolmas lapsi näin helpolla?" (Meillä siis alulle saaminen on ollu aina avustettua ja tämä on luomuvauva). En osannu pelätä aiemmin näin. Ja pelot jatkuvat, vaikka olen ultrassakin viime viikolla jo käynyt ja kaikki oli hyvin. Paitsi ettei vauva vastannut laskettua ja sitä siirrettiin 6pv eteenpäin. Nyt siis on virallisesti 12+ viikko enkä uskalla vieläkään hengittää vapaasti kun täältäkin tipahtelee ihmisiä pois ihan vielä näillä viikoilla. Tunnen mielestäni välillä jo liikkeitä, mutta epäilen niitä kuitenkin ilmavaivoiksi. Toivotonta...

Onneks täällä tuntuu olevan muitakin, joilla pahoinvointi on palannut. Olen ollu pari päivää ihmeissäni kun sain viettää melkein viikon ilman öllötystä ja nyt se on palannut entistä tiukempana. Välillä epäilen että onko tää jotain närästystä ja sit iskee yhtäkkiä ihan jumalaton nälkä ja on pakko saada ruisleipää äkkiä naamaan, muuten rupeaa ihan kakistuttamaan. Pitäs tietysti ola ilonen, hormooneistahan se johtuu ja kielii siitä että todella ollaan raskaana edelleen.

Tänään kysyi ensimmäistä kertaa raskaudesta tietämätön ihminen (tai aiankaan en ite ole sille kertonu) että millon mulla on laskettuaika, harmittaa kun en älynny kysyä että mistäs tiedät että odotan?? Miehen mielestä maha pönöttää jo.

HEI MUUTEN KOLMATTA (TAI TOISTA) ODOTTAVAT: olettekos käyneet katsastamassa uuden äitiyspakkauksen? Aiotteko ottaa sen, vai 140¿ rahana? Itse olen vielä vähän kahden vaiheilla...miusta oli aika poikamainen yleisvaikutelma kaikenkaikkiaan. Olin ajatellu että kun näen toppapuvun, niin osaan päättää otanko vai enkö, mutten nyt sitten oikein osaakaan. (raskaus pienentää aivoja, olen kuullut ;) , epäilen etteivät oikein palaudukaan ennalleen, ilmanko ne unohtuu ne yövalvomiset )

Minjuska ja hiirenherne 12+3

Vierailija
24/27 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuisku0202 kyseli liikkumisesta, itse harrastin myös aktiivisesti liikuntaa odotusta ennen ja viikolle 7 asti kävin mut neuvolassa kehotti lopettamaan molemmat harrastukset ja alottaa jotain kevyempää. tapaturma riski toisessa harrastuksessa. Eipä ole sit tullu mentyä minnekään ja aloitettua uutta harrastusta..painon nousu hirvittää ja kunto rapistuu.

Omaa oloa: vähän ollut öllötystä, ja menkkamaista kipua oli päivällä. töissä ei jaksais olla millään ja asiakaspalvelu työtä teen joten tiukkaa tekee olla iloisella tuulella...:-/

-Annika82 rv tasan 11 :-)

Vierailija
25/27 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minjuska kyseli aiotko ottaa pakkauksen.

Kolmas tulossa, kahdesta edellisestä otin pakkauksen, joista sitten jälkimmäinen eli 05-malli jäi käyttämättä.

Eli en pakkausta tarvitsisi, mutta kun näin ne kuvat niin kyllä mieli tekisi se ottaa ja sais siinä sen kestovaipankin, niin vois sitäkin kokeilla.

Ja kun ei se raha ole yhtä paljon kuin pakkauksen arvo. (tai ainkin sellainen käsitys minulla).

Toisaalta jos kerta vaatteet on suurilta osin ulkomaisia (vai?), niin ostaisin rahalla sitten kotimaista.

No, mutta ei ihan vielä tarvitse sitä päättää.

Vierailija
26/27 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva2006 kirjoittele vaan jatkossa meille kuulumisia. Niitä luemme mielellämme.

Tervetuloa kaikille uusille keijuille! Muisti pätkii ja en nimimerkkejä muista.

Liikunnasta: mulla jäi liikunta kokonaan kun raskaaksi tulin. pahoinvointi ja bäsymys oli niin hirveetä etten mitään ylimääräistä jaksanut. Nyt oon aloittamassa taas liikkumisen. eilennä kävin jumpassa, huomenna uimaan ja viikonloppuna salille. Eiköhän se siitä taas lähde. Ja koirakin kun tulee kohta niin tulee käytyä sen kanssa ulkoilemassa.

Äitiyspakkauksesta. En siitä tän vuoden pakkauksesta yhtään tykkää. Aijon sen kuitenkin ottaa. Vaihdan sen varmaan yhden äidin kanssa 05 pakkaukseen (joka mielestäni on kivempi). Mietin kyllä sitäkin vaihtoehtoa että oisin rahana ottanut, mutta se 140e on aika pieni summa. Joskus oli juttua että pakkauksessa on tavaraa melkein 500e edestä.

Rattaista. kovasti itse katselen jo rattaita. Aijotaan saksata tilata hartan skater X rattaat. Varmaan parin kuukauden sisällä ne jo tilaan.

Nyt meen laittaa poistua nukkumaan.

Öttis, poistu 1v5kk & masutoukka rv14+1

Vierailija
27/27 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Pahoitteluni vauva 2006:lle!!! Voimia ja halauksia![/color]

[color=red]Itse olen keiju mutta ollut hiljaa viime ajat.. nämä kaikki ikävät uutiset sai mut niin hysteeriseksi että päätin että parempi meille molemmalle että en lue joka päivä ja tuskaile kaikkea mahdollista pahaa vaan yritän ajatella positiivisesti. Ja on se auttanut, toki olen käynyt joskus lukemassa mutta hyvin harvoin.

Tänään oli sitten virstan pylväänä np ultra, jota odotin " paniikilla" , kehitysvammahoitaja en voinut nähdä muuta kuin että jotain on vialla. Mutta onneksi pelkoni osoittautui turhaksi ja vatsassa möyri ja pyöri terve vauva joka vastasi viikkoja. Se oli kyllä elämäni ihanin hetki katsoa ruutua ja ihmetellä pienen telmimistä, itku pääsi ja on päässyt tänään jo moneen kertaan.

Mutta jaksamista ja uskoa parempaan kaikille ja ihanaa masun kasvatteluaikaa ♥

Terkuin Kathy ja Viuhti rv 12+2 [color=pink][size=5]♥