Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te kauniit ja sirot naiset ajattelette

Vierailija
08.08.2016 |

kun näette romuluisen naisen? Ajatteletteko että tappaispa tuoki vaan itsensä, tuskin se tulee miestä saamaan tms?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi olevani kaunis, vaikka siro olenkin. Minusta ne eivät ole välttämättä sama asia.

Romuluisten, uimarimaisten harteikkaiden naisten kohdalla ajattelen lähinnä, että mitenhän he kokevat oman olemuksensa ja seksikkyytensä. Joskus esimerkiksi sporttisen pariskunnan kohdalla sen naisen olemus saa minut näkemään heidän suhteensa jotenkin enemmän kaverillisena kuin miehen ja naisen välisenä eroottisena suhteena.

Itselläni olennainen osa itseni seksikkääksi ja naiselliseksi kokemista liittyy siroon kokooni. Tämähän on tietenkin myös parisuhdekohtainen asia. Tykkään miehekkäistä, isokokoisista miehistä ja mun miehet on sattuneet tykkäämään juuri pienikokoisista, siroista naisista. Ymmärrän toki, että esimerkiksi pitkät naiset tai sprttiset, isot naiset ovat seksikkäämpiä.

Nämä on vain yhden ihmisen ajatuksia sieltä pienen naisen pesrpektiivistä. En tarkoita loukata enkä varsinkaan väitä, olevani oikeassa jonkun toisen pariskunnan keskinäisen kemian suhteen.

Olen kanssasi samoilla linjoilla. Et sinä loukkaa vaan olet aivan oikeassa. Ap

Vierailija
22/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harteikas, rintava ja lanteikas, en koe oloani epänaiselliseksi. En haluaisi olla lauta. Olin 170-senttisenä 60 kg nuorempana, mitat oli 94-69-94. Musta on aika sama, mitä sirot naiset ajattelee, itse mietin sellaisen nähdessäni, onkohan tuo joku ylemmyydentuntoinen nirppanokka, muttei tietysti välttämättä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se olet sinä, 172 senttinen romuluinen. Oikeesti hei, tee itsetunnollesi jotain. Tuhlaat parhaat vuotesi murehtimalla olemattomia.

Mistä tiesit pituuteni? Ap

Muistan sun eilisen kirjoituksen, oli sen verran pöhkö että jäi mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi